Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5,5 AVF q++] Project B5 S-line


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sie ma temat AIR-a :naughty:


nic wam nie powiem :polew:

Spoooro gratów, 3dni walki...

10498136_679273608809146_323745969801015

W trakcie prac...

10458653_679901675413006_827763242462823

turbo zamontowane :kox:

DSC0644a_zps1b403204.jpg

tak poza tym z napraw przy przebiegu 385tys

- kompletna naprawa alternatora

- kompletny rozrząd i osprzet który można było zrobić przy okazji

- skrócenie wałka rozrzadu o 2,5mm

- nowe uszczelki pod dekiel

- przerobienie dolotu do filtra, oraz do IC, przeróbka spływu oleju, przeróbka wydechu pod nowe turbo

- wymiana piór wycieraczek na te płaskie(2x530)

- diagnostyka klimy, padniety czujnik temp zewnętrznej(do wymiany)

Zapomniałem kupić zbiorniczka wyrównawczego, ale to sie nadrobi w tym miesiącu, teraz trza wystroić auto na dniach

Widac kto tu ma firme :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No ja nie mam ;)

a ile mocy z tego będzie, nie wiem, ale sądze że 2 z przodu moze złapie, no ale to sie okaże od wydajności pompy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie masz budowlanki ??

hmmmm nie wiem z kad mi sie to wzieło :facepalm:

budowlanke mam, myślałem ze chodzi Ci że jakis warsztat mam :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi ja jade na remap w tym tyg.zobacze co wypluje walek wymienilem nie skracalem wszycho gra brak wyciekow po 1500km... nie podcinalem uszczelki nawet...mamy te same setupy zobzczymy co wyjdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, anrazie mam problemy z N75, wczoraj robiłem na warsztacie pomiary podciśnienia, na vacum dawało po przeliczeniu jednostek 0,9bara, do zaworka było OK, za zaworkiem waliło ledwo ok 0,5bara(38jednostek czegos tam), według mechanika powinno być 48jednostek=0,6bara. Sztanga turbiny niedociaga max do ogranicznika, można ja docisnąć jeszcze, stąd wyszły problemy z N75.

Zaworek już kupiony nowy fabryczny za całe 340zł :facepalm:

DSC06789_zpsf1208b19.jpg

na zdjęciu:

- nowy N75

- map sensor 51A(używaka) - ciezko dziada dostać

- czujnik temp zewnętrznej(nowy)

Do tego rzuciłem sie na nowy zbiorniczek wyrównawczy

DSC06790_zpsbf1c4884.jpg

Strojenie będzie jak tylko ogarne sie na logach, by było ok z tym podciśnieniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no dalej siedzi VP, ale słupek od AVG tym razem, z automata :grin:

W tygodniu na pokład wpadły również nowe dystanse i głosniki w przednie drzwi

10497369_682511635152010_215371488740476

10603832_682511601818680_615901725536911

10495565_682511501818690_729025426236750

Musze jeszcze tam poprawić, dodać jakiś dystans odsuwajacy głosnik, poprawić kable, bo konkretnie sieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba, ale jak chcesz uzyskać dobre efekty to należało by, ja mam nieskończone te drzwi jeszcze. blache obkleiłem przy okazji jak były usuwane listwy progowe, wtedy trzeba było drzwi ściagać, wiec idealna okazja by rame odkrecić i wykleić co trzeba :decayed: Teraz jak ogarne temat kabli(chce zrobić to na kostki 2pinowe), ładnie zaizolować, nawalic do srodka wosku i zamknąć matami. Prawe drzwi maja problem z klamką wewnęrzną, niechcą otwierać drzwi, a po rozebraniu nie widać by o coś wadziło :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompa bedzie oki to przy 0.240 powinienes zamykac turbo, jakies 210-215km.

No ja nie mam ;)

a ile mocy z tego będzie, nie wiem, ale sądze że 2 z przodu moze złapie, no ale to sie okaże od wydajności pompy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakimi matami wygłuszałeś drzwi?

http://car-tronic.pl/mata-tlumiaca-hollywood-roadkill-hrk-250-bulk-pack-p2786.html

takie coś dawno temu kupowałem, wtedy było tańsze zapłaciłem ok 300zł za taką rolke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...