Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jak sie ma temat AIR-a nic wam nie powiem Spoooro gratów, 3dni walki... W trakcie prac... turbo zamontowane tak poza tym z napraw przy przebiegu 385tys - kompletna naprawa alternatora - kompletny rozrząd i osprzet który można było zrobić przy okazji - skrócenie wałka rozrzadu o 2,5mm - nowe uszczelki pod dekiel - przerobienie dolotu do filtra, oraz do IC, przeróbka spływu oleju, przeróbka wydechu pod nowe turbo - wymiana piór wycieraczek na te płaskie(2x530) - diagnostyka klimy, padniety czujnik temp zewnętrznej(do wymiany) Zapomniałem kupić zbiorniczka wyrównawczego, ale to sie nadrobi w tym miesiącu, teraz trza wystroić auto na dniach Widac kto tu ma firme
Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 No ja nie mam a ile mocy z tego będzie, nie wiem, ale sądze że 2 z przodu moze złapie, no ale to sie okaże od wydajności pompy
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ty nie masz budowlanki ?? hmmmm nie wiem z kad mi sie to wzieło
Kowi87 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ty nie masz budowlanki ?? hmmmm nie wiem z kad mi sie to wzieło budowlanke mam, myślałem ze chodzi Ci że jakis warsztat mam
Frimuś Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ty nie masz budowlanki ?? hmmmm nie wiem z kad mi sie to wzieło budowlanke mam, myślałem ze chodzi Ci że jakis warsztat mam
Wajsik86 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 turbo spawane do kolektora czy mi sie wydaje?
krzysiek23 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 kowi ja jade na remap w tym tyg.zobacze co wypluje walek wymienilem nie skracalem wszycho gra brak wyciekow po 1500km... nie podcinalem uszczelki nawet...mamy te same setupy zobzczymy co wyjdzie
Kowi87 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 No to ja nie wiem czemu u mnie wymagalo podciecia, moze silnik od passata jakis inny cholera wie
lapek85 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 czekam i czekam a tu dalej cisza kiedy moc przybędzie?
Kowi87 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Nie wiem, anrazie mam problemy z N75, wczoraj robiłem na warsztacie pomiary podciśnienia, na vacum dawało po przeliczeniu jednostek 0,9bara, do zaworka było OK, za zaworkiem waliło ledwo ok 0,5bara(38jednostek czegos tam), według mechanika powinno być 48jednostek=0,6bara. Sztanga turbiny niedociaga max do ogranicznika, można ja docisnąć jeszcze, stąd wyszły problemy z N75. Zaworek już kupiony nowy fabryczny za całe 340zł na zdjęciu: - nowy N75 - map sensor 51A(używaka) - ciezko dziada dostać - czujnik temp zewnętrznej(nowy) Do tego rzuciłem sie na nowy zbiorniczek wyrównawczy Strojenie będzie jak tylko ogarne sie na logach, by było ok z tym podciśnieniem
krzysiek23 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 ty a co ty masz tam teraz za motor dalej pompa czy pompowtryski....bo fotek nie otwiera mi wszystkich
Kowi87 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 nie no dalej siedzi VP, ale słupek od AVG tym razem, z automata W tygodniu na pokład wpadły również nowe dystanse i głosniki w przednie drzwi Musze jeszcze tam poprawić, dodać jakiś dystans odsuwajacy głosnik, poprawić kable, bo konkretnie sieje
booster70 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 przy rzezbieniu 16cm trzeba wygluszac drzwi matami ?
Kowi87 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Nie trzeba, ale jak chcesz uzyskać dobre efekty to należało by, ja mam nieskończone te drzwi jeszcze. blache obkleiłem przy okazji jak były usuwane listwy progowe, wtedy trzeba było drzwi ściagać, wiec idealna okazja by rame odkrecić i wykleić co trzeba Teraz jak ogarne temat kabli(chce zrobić to na kostki 2pinowe), ładnie zaizolować, nawalic do srodka wosku i zamknąć matami. Prawe drzwi maja problem z klamką wewnęrzną, niechcą otwierać drzwi, a po rozebraniu nie widać by o coś wadziło
strus90 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Jak pompa bedzie oki to przy 0.240 powinienes zamykac turbo, jakies 210-215km. No ja nie mam a ile mocy z tego będzie, nie wiem, ale sądze że 2 z przodu moze złapie, no ale to sie okaże od wydajności pompy
Kowi87 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Jakimi matami wygłuszałeś drzwi? http://car-tronic.pl/mata-tlumiaca-hollywood-roadkill-hrk-250-bulk-pack-p2786.html takie coś dawno temu kupowałem, wtedy było tańsze zapłaciłem ok 300zł za taką rolke
Kowi87 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Taka rolka starczy na kpl przednich drzwi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się