bobasxx Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Pewnie tak, rozebrałem właśnie swoją odmę i zaworek też jest zielony i numery części i emblematy są o wiele mniejsze niż na tej aukcji. Mam pęknięty jeden króciec w trójniku który łączy kolano z tą metalową rurką, zaraz dzwonię do ASO czy mają na miejscu. Niestety nie mają na miejscu, na jutro rano będzie, koszt 25 zł
BEX4 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 czy ktoś wie gdzie u mnie jest ta odma u mnie wszystko wyglada zupełnie inaczej!!! może dlatego ze jest LPG? ZDJECIA PONIŻEJ http://zmniejszacz.pl/zdjecie/244/2243021_DSC_0208.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/244/2243024_DSC_0211.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/244/2243022_DSC_0209.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/244/2243025_DSC_0210.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/244/2243026_DSC_0212.jpg
edekxp Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Nic inaczej odme masz za wryskami lpg, dlatego nie widać Poszukaj metalowej rurki odmy przy grodzi i namacaj dalej w kierunku bloku kolanko odmy. Zobacz tu http://www.audizine.com/forum/showthread.php/189157-DIY-B6-A4-1-8T-Thermostat-Replacement zdjęcie 10, obok termostatu widać trochę kolanko odmy Swoją drogą zmień te wtryski (elektrozawory) lpg i zamontuj np hany lub baracudy Zamontować np tak: Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez edekxp
Shhaddoww Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Kolego to co pokazujesz na zdjęciach to nie są elementy odmy, są po odcićnienia i zaworki do serwa sterowania turbo i sai. Odma jest bliżej bloku silnikia, przewody są troche grubsze. I nie a nic do tego że masz LPG.
bobasxx Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Idź za strzałką na zdjęciu, najpierw napotkasz trójnik w który chodzi słynna śruba odpowietrzająca, lewe odejście trójnika to odma (kolano), prawe metalowa rurka. Patrząc na umiejscowienie listwy od gazu, czeka Cię niezła jazda. Ledwo idzie tam łapę wcisnąć bez listwy. Ja zdemontowałem przepustnicę i odkręciłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego żeby mieć lepszy dostęp, a i tak jakiś kabelek urwałem. Może ktoś wie od czego jest czujnik wchodzący w kolektor od spodu z takim drucikiem zabezpieczającym wtyczkę ?
BEX4 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 dzieki koledzy juz zlokalizowałem odme zanim zobaczyłem wasze rady ale dotarłem tam takze po tym przewodzie który kolego bobasxx zaznaczyłeś strzałką narazie odręciłem ten przewód i zauważyłem ze jest w nim troche oleju nie jest to jakieś masło itp poprostu taki jak bym na lał troszke oleju z bańki do przewodu jest czym sie martwić??? oraz można jakoś sprawdzić tą sróbe odpowietrzającą(dlawik) zdjecie ponizej przedstawia zawor walu korbowego czy jakos tak ten ktory lubi sie psuc http://zmniejszacz.p...21_DSC_0208.jpg
bobasxx Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Tzw. śruba odpowietrzająca skrzynię korbową jest na końcu tego węża który zaznaczyłem strzałka, nie widać jej, bo wchodzi ona w środek trójnika. Jak działa prawidłowo to przepuszcza powietrze tylko w jedną stronę.
andrew01 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Co koledzy myślicie o takim zestawie? http://allegro.pl/show_item.php?item=5359785307 Czy to faktycznie mogą być części oryginalne? Czy zamiast zaworu 035103245G mogę zastosować 035103245A? Pozdrawiam Andrzej
tazman Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Według mnie to nie jest oryginał To zdjęcie oryginalnego zaworu który kilka dni temu zakupiłem w aso
bobasxx Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Co koledzy myślicie o takim zestawie? http://allegro.pl/show_item.php?item=5359785307 Czy to faktycznie mogą być części oryginalne? Czy zamiast zaworu 035103245G mogę zastosować 035103245A? Pozdrawiam Andrzej Na 100% podróbka, poruszałem już ten temat. Na oryginalnych częściach numery są o wiele mniejsze no i jak wyżej, śruba odpowietrzająca jest zielona.
andrew01 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Czyli omijam szerokim łukiem - dzięki bardzo. Pozdrawiam Andrzej
piotrekpiwko Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Koledzy wczoraj chciałem dostać się do odmy i żeby mieć lepszy dostęp chciałem zdjąć kolektor dolotowy. Niestety od razu nad kolektorem idzie metalowa rurka od układu chłodzącego. Moje pytanie: Czy można ją swobodnie zdjąć bez wylania się płynu chłodniczego bo jak zdejmowałem delikatnie z niej wąż gumowy to zaczynał lecieć płyn?
DarePB Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Tazman, ile płaciłeś w ASO za ten zaworek ?
BEX4 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 koledzy ten zawór o nr 035103245A znajduje sie w trójniku zaraz za tą fajką wychodząca z wnętrza silnika http://zmniejszacz.pl/zdjecie/262/2530388_DSC_0261.jpg http://zmniejszacz.pl/zdjecie/262/2530390_DSC_0262.jpg czym sie różni zawór o nr 035103245G od 035103245A ??? sprawdziłem go tz wdmuchiwałem powietrze i wysysałem i w obie strony przepuszczał nie pamiętam tylko w którą bardziej a w która z wiekszym oporem szlo powietrze ale tak czy tak powietrze powinno iść tylko w jedną strone???jezeli idzie chociaż troszke w drugą to jest uszkodzony?? na fajce od odmy zobaczyłem strzałke z cyframi 11 czyli fajka jest z 2011roku i chyba wtedy także ktoś wymienił ten zaworek??to by tak szybko padł znowu?? http://zmniejszacz.pl/zdjecie/262/2530389_DSC_0259.jpg
bobasxx Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Zaworek powninien przepuszczać tylko w jedną stronę. Szybko padł, bo wydaję się być nieoryginalny, oryginalny jest zielony jak na zdjęciu wyżej.
BEX4 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 jutro zobacze ile zażądają w aso a sa jeszcze jakieś zaworki do sprawdzenia oprócz tego ezekutora czy jak mu tam
ShatyMK Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Zaworek powninien przepuszczać tylko w jedną stronę. Szybko padł, bo wydaję się być nieoryginalny, oryginalny jest zielony jak na zdjęciu wyżej. W jedną stronę powinien puszczać bez oporów, sprężynka ugina się i powierze się wydostaje. W drugą stronę nawet nowy zaworek delikatnie puszcza powietrze ale ze znacznym oporem. Nie jest prawdą że w jedną puszcza a w drugą nie. Według mnie przyczyną problemów prędzej będzie zasyfiona od smarów oparów oleju odma, i między innymi zasyfiony zaworek niż samo uszkodzenie zaworka. Tam się nie ma co zepsuć, sprężynka i wieczko zamykające po części dostęp powietrza, ja wymieniłem mój zaworek, ale ten który był na miejscu po odczyszczeniu działa tak samo. Sprężynka ugina się tak jak w nowym więc nie wiem czy jest sens wymiany tego ustrojstwa.( w każdym razie 45zł przy pozostałych naprawach to żaden pieniądz ) Odmę na pewno warto zdemontować i udrożnić, bo zapewne tam jest przyczyna całej zabawy. Edytowane 27 Maja 2015 przez ShatyMK
BEX4 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 kolego odme mam czystą pisałem ,że na częściach widnieje data produkcji z 2011r wiec jakiś helmut wymieniał odme sprawdziłem tą fajke która wychodzi z silnika trójnik zaworek w trójniku metalową rurke ezekutor czy jak mu tam wszystko w jak najlepszym porządku i czyste coś jeszcze zostało??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się