Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzęgło się ślizga po chipie 2.0 TDI CR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"Kodzak33"

Dopytałem znajomego - przysłany komplet był złożony, ale nie skręcony (śruby były luźne). Zauważył, że samoregulacja była rozjechana - docisk został wzięty na prasę, wycofany i złożone wszystko. To tak w skrócie. 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Audi B8 2010 143km zrobione na 170km i 390 niutkow, przebieg 193tys. Po chipie zrobiłem coś ok 4 tys i teraz zaczęło się delikatnie ślizgać i to nie zawsze przy 2000-2400 na 4,5,6 biegu. Co o tym sądzicie? Samo obicie kewlarem wystarczy? Czy trzeba całe sprzęgło wymienić? 

Edytowane przez Silus
Opublikowano
W dniu 8.05.2019 o 06:37, Daro32 napisał:

Wykres ok. Czwartym rozwiązaniem jest sprzęgło z silnika CGLC. Jeśli masz dobry dwumas to ja bym obił kevlarem i wymienił łożysko, a jeśli dwumas do wymiany to kompletne sprzęgło od CGLC jak dobrze poszukasz to znajdziesz za 3500zł

Dużo taniej można kupić 

Screenshot_20191106-163609_Samsung Internet.jpg

Opublikowano

Koledzy a jak wygląda sprawa w Seacie Exeo z sinikiem CAGA. Gdzieś czytałem, że seat ma sprzęgło z A4 B7. Porównywałem numery w Etce online i wygląda na to, że to prawda. Czy sprzęgło z B7 140 KM jest mocniejsze niż to montowane w B8 i spokojnie przeniesie 380 nm?

Opublikowano
W dniu 6.11.2019 o 16:45, Kodzak33 napisał:

Dużo taniej można kupić 

Screenshot_20191106-163609_Samsung Internet.jpg

Wiesz może czy ten zestaw pasuje do oryginalnego koła dwumasowego  ?

 

Opublikowano (edytowane)

 

W dniu 2.05.2019 o 17:39, qmek napisał:

Witam,

2012 polift silnik CJCC po chipie 177km i 393 Nm. Przebieg 155kkm. Po przejechaniu ~4000km sprzęgło zaczęło się ślizgać od 3 biegu w górę. Auto konkretnie butowane. 

Jak oceniacie wykres? Czy max moment nie jest osiągany zbyt szybko? 

Przeczytalem ten i kilka innych wątków i z tego co zrozumiałem to problem leży w docisku. Odrzucam wymiane sprzegła na nowe fabryczne. Z tego co widze dużo ludzi miało problem nawet z nowymi po wymianie. 

Widzę takie rozwiązania:

1. Wymiana kompletu na sachs performance (drogo).  Ewentualnie inne (jakie?). Ktoś proponował z A6. 

2. Regeneracja tego co jest + obicie kewlarem (pytanie czy to wystarczy czy należy dodatkowo wzmocnić docisk?). Może wiecie gdzie to można dobrze zrobić w Poznaniu i okolicach? 

3. Drastyczne obniżenie momentu obrotowego (niepreferowane - nie po to chipowałem, żeby teraz wracać w dół). Ewentualnie jakaś korekta programu. Jaka? 

 

Może widzicie jeszcze jakieś inne sensown ewyjście? Co polecacie zrobić? Póki co jeżdzę delikatnie i szukam rozwiazaniaScreenshot_20191211-214912_Gallery.jpg

 

Edytowane przez Lukaszd7
Brak odpowwiedzi
Opublikowano

Witam, żeby nie otwierać nowego tematu. 

Czytałem dosyć dużo na ten temat ale jedni mówią tak inni znowu tak.

Audi a4 B8 2.0 CJCC

Sprzęgło z CGLC podejdzie? Jakiś numer katalogowy ktoś posiada?

Jakie turbo P&P żeby te 210 szło pyknąć? :D

Wykresik.jpg

Opublikowano

A czy sprzęgło cglc podejdzie na seryjny dwumas od caha ?

Jak w miarę tanio wzmocnić sprzęgło, nie będę dwumasu kupował jak mam jeszcze mój dobry. A ten docisk sahs performans też jest drogi. 

Jak by tylko kewlarem obić ale pytanie ile to wytrzyma po programie

Opublikowano

Witam

 moc podniesiona na 179 (załącze wykres) , po czym wymiana dwumasu na LUK'a kompletnego i delikatne rozłożenie niuta bo po tygodniu sprzegło zaczeło się ślizgać . Po 5k Km pojawił sie poślizg sprzegła ale po rozebraniu przez mechanika wszystko wygląda dobrze (tarcza docisk itd nie widać zużycia). Nie wiem już czy składać to i wrócić do seryjnej mocy czy wysłać na Warszawe i obijać kevlarem (tu troche jednak sie boje ze problem poślizgu wróci za jakiś czas i kolejne pieniądze w błoto) Co myslicie?

NIUT.png

Opublikowano

Monent jak widać dość szybko wstaje  albo korekta programu albo wzmocnienie sprzegła.

Opublikowano

Panowie, czy to sprzęgło od CGLC naprawdę jest mocniejsze od innych i czy na pewno pasuje p&p? 

Opublikowano

Witam, panowie dwa lata temu zrobiłem chipa z 143 na 178 no i odrazu zaczęło ślizgać się sprzęgło ale dopiero po jakimś czasie jazdy i mocnym wciśnięci gazu. Nic z tym nie robiłem praktycznie za wiele mi to nie przeszkadzało i nadal jest bez zmian. Mam zamiar niedługo sprzedać auto i niechciałbym komus robic niespodzianki. Tu moje pytanie czy jeśli przywrócę do 143km sprzęgło przestanie ślizgać czy konieczna jest jego wymiana? 

Opublikowano
2 godziny temu, Intruz_b8 napisał:

Tu moje pytanie czy jeśli przywrócę do 143km sprzęgło przestanie ślizgać czy konieczna jest jego wymiana? 

Szklana kuli mówi - wgraj to zobaczysz. Mniej niuta to i sprzęgło ma lżej.

Opublikowano

Czy ktoś wie czy sprzęgło z CGLC 177ps podejdzie do dwumasy z CJCA/CAGA? 143ps??

Opublikowano

Czy wam też po wymianie sprzęgła na zestaw od CGLC sprzęgło chodzi wyraźniej ciężej ? 

Opublikowano

Panowie mam CAHA około 8 miesięcy temu kompletne sprzęgło, dwumas, dociski (po prostu komplet) było zrobione.

Zastanawiam się czy nie zrobić programu myślicie, że warto ?

Opublikowano
W dniu 10.01.2022 o 22:08, SkOs napisał:

Panowie mam CAHA około 8 miesięcy temu kompletne sprzęgło, dwumas, dociski (po prostu komplet) było zrobione.

Zastanawiam się czy nie zrobić programu myślicie, że warto ?

Warto, ale żeby było z głową zrobione ^^

Opublikowano (edytowane)

dobra zanalazłem

 

Edytowane przez bercik2
Opublikowano (edytowane)

Przewertowałem cały wątek i jedynym  sensownym(nie drogim)rozwiązanie wydaje się kpl z A6 

Czy ktoś mógłby coś więcej napisać 🤔

 

Albo inaczej,pół forum ma zawirusowane 2,0tdi ,jakie sprzęgła macie?,muszę u siebie zmienić wszystko kpl i zrobić program

 

Edytowane przez rrrudy25

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...