Blachu Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Opublikowano 1 Sierpnia 2019 "Kodzak33" Dopytałem znajomego - przysłany komplet był złożony, ale nie skręcony (śruby były luźne). Zauważył, że samoregulacja była rozjechana - docisk został wzięty na prasę, wycofany i złożone wszystko. To tak w skrócie.
Silus Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Witam. Audi B8 2010 143km zrobione na 170km i 390 niutkow, przebieg 193tys. Po chipie zrobiłem coś ok 4 tys i teraz zaczęło się delikatnie ślizgać i to nie zawsze przy 2000-2400 na 4,5,6 biegu. Co o tym sądzicie? Samo obicie kewlarem wystarczy? Czy trzeba całe sprzęgło wymienić? Edytowane 13 Listopada 2019 przez Silus
Kodzak33 Opublikowano 6 Listopada 2019 Opublikowano 6 Listopada 2019 W dniu 8.05.2019 o 06:37, Daro32 napisał: Wykres ok. Czwartym rozwiązaniem jest sprzęgło z silnika CGLC. Jeśli masz dobry dwumas to ja bym obił kevlarem i wymienił łożysko, a jeśli dwumas do wymiany to kompletne sprzęgło od CGLC jak dobrze poszukasz to znajdziesz za 3500zł Dużo taniej można kupić
Philip Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Koledzy a jak wygląda sprawa w Seacie Exeo z sinikiem CAGA. Gdzieś czytałem, że seat ma sprzęgło z A4 B7. Porównywałem numery w Etce online i wygląda na to, że to prawda. Czy sprzęgło z B7 140 KM jest mocniejsze niż to montowane w B8 i spokojnie przeniesie 380 nm?
lycha340 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 W dniu 6.11.2019 o 16:45, Kodzak33 napisał: Dużo taniej można kupić Wiesz może czy ten zestaw pasuje do oryginalnego koła dwumasowego ?
Lukaszd7 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 2.05.2019 o 17:39, qmek napisał: Witam, 2012 polift silnik CJCC po chipie 177km i 393 Nm. Przebieg 155kkm. Po przejechaniu ~4000km sprzęgło zaczęło się ślizgać od 3 biegu w górę. Auto konkretnie butowane. Jak oceniacie wykres? Czy max moment nie jest osiągany zbyt szybko? Przeczytalem ten i kilka innych wątków i z tego co zrozumiałem to problem leży w docisku. Odrzucam wymiane sprzegła na nowe fabryczne. Z tego co widze dużo ludzi miało problem nawet z nowymi po wymianie. Widzę takie rozwiązania: 1. Wymiana kompletu na sachs performance (drogo). Ewentualnie inne (jakie?). Ktoś proponował z A6. 2. Regeneracja tego co jest + obicie kewlarem (pytanie czy to wystarczy czy należy dodatkowo wzmocnić docisk?). Może wiecie gdzie to można dobrze zrobić w Poznaniu i okolicach? 3. Drastyczne obniżenie momentu obrotowego (niepreferowane - nie po to chipowałem, żeby teraz wracać w dół). Ewentualnie jakaś korekta programu. Jaka? Może widzicie jeszcze jakieś inne sensown ewyjście? Co polecacie zrobić? Póki co jeżdzę delikatnie i szukam rozwiazania Edytowane 2 Lutego 2020 przez Lukaszd7 Brak odpowwiedzi
MuminekPog Opublikowano 17 Lutego 2020 Opublikowano 17 Lutego 2020 Witam, żeby nie otwierać nowego tematu. Czytałem dosyć dużo na ten temat ale jedni mówią tak inni znowu tak. Audi a4 B8 2.0 CJCC Sprzęgło z CGLC podejdzie? Jakiś numer katalogowy ktoś posiada? Jakie turbo P&P żeby te 210 szło pyknąć?
Dziku037 Opublikowano 30 Września 2020 Opublikowano 30 Września 2020 A czy sprzęgło cglc podejdzie na seryjny dwumas od caha ? Jak w miarę tanio wzmocnić sprzęgło, nie będę dwumasu kupował jak mam jeszcze mój dobry. A ten docisk sahs performans też jest drogi. Jak by tylko kewlarem obić ale pytanie ile to wytrzyma po programie
Whooo69 Opublikowano 25 Lutego 2021 Opublikowano 25 Lutego 2021 Witam moc podniesiona na 179 (załącze wykres) , po czym wymiana dwumasu na LUK'a kompletnego i delikatne rozłożenie niuta bo po tygodniu sprzegło zaczeło się ślizgać . Po 5k Km pojawił sie poślizg sprzegła ale po rozebraniu przez mechanika wszystko wygląda dobrze (tarcza docisk itd nie widać zużycia). Nie wiem już czy składać to i wrócić do seryjnej mocy czy wysłać na Warszawe i obijać kevlarem (tu troche jednak sie boje ze problem poślizgu wróci za jakiś czas i kolejne pieniądze w błoto) Co myslicie?
dekiel 13 Opublikowano 25 Lutego 2021 Opublikowano 25 Lutego 2021 Monent jak widać dość szybko wstaje albo korekta programu albo wzmocnienie sprzegła.
Hohe Opublikowano 4 Marca 2021 Opublikowano 4 Marca 2021 Panowie, czy to sprzęgło od CGLC naprawdę jest mocniejsze od innych i czy na pewno pasuje p&p?
Intruz_b8 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Witam, panowie dwa lata temu zrobiłem chipa z 143 na 178 no i odrazu zaczęło ślizgać się sprzęgło ale dopiero po jakimś czasie jazdy i mocnym wciśnięci gazu. Nic z tym nie robiłem praktycznie za wiele mi to nie przeszkadzało i nadal jest bez zmian. Mam zamiar niedługo sprzedać auto i niechciałbym komus robic niespodzianki. Tu moje pytanie czy jeśli przywrócę do 143km sprzęgło przestanie ślizgać czy konieczna jest jego wymiana?
przem8 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Opublikowano 9 Czerwca 2021 2 godziny temu, Intruz_b8 napisał: Tu moje pytanie czy jeśli przywrócę do 143km sprzęgło przestanie ślizgać czy konieczna jest jego wymiana? Szklana kuli mówi - wgraj to zobaczysz. Mniej niuta to i sprzęgło ma lżej.
soul87 Opublikowano 29 Listopada 2021 Opublikowano 29 Listopada 2021 Czy ktoś wie czy sprzęgło z CGLC 177ps podejdzie do dwumasy z CJCA/CAGA? 143ps??
soul87 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Czy wam też po wymianie sprzęgła na zestaw od CGLC sprzęgło chodzi wyraźniej ciężej ?
SkOs Opublikowano 10 Stycznia 2022 Opublikowano 10 Stycznia 2022 Panowie mam CAHA około 8 miesięcy temu kompletne sprzęgło, dwumas, dociski (po prostu komplet) było zrobione. Zastanawiam się czy nie zrobić programu myślicie, że warto ?
MuminekPog Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 W dniu 10.01.2022 o 22:08, SkOs napisał: Panowie mam CAHA około 8 miesięcy temu kompletne sprzęgło, dwumas, dociski (po prostu komplet) było zrobione. Zastanawiam się czy nie zrobić programu myślicie, że warto ? Warto, ale żeby było z głową zrobione ^^
bercik2 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 (edytowane) dobra zanalazłem Edytowane 29 Kwietnia 2023 przez bercik2
rrrudy25 Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca (edytowane) Przewertowałem cały wątek i jedynym sensownym(nie drogim)rozwiązanie wydaje się kpl z A6 Czy ktoś mógłby coś więcej napisać 🤔 Albo inaczej,pół forum ma zawirusowane 2,0tdi ,jakie sprzęgła macie?,muszę u siebie zmienić wszystko kpl i zrobić program Edytowane 31 Marca przez rrrudy25
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się