lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Jaki powinien być wynik ???
piotrsob1 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Na wolnych obrotach manometr powinien pokazać min. 3,5 bara, przy 4k RPM , powinno to być min. 11 barów. Przed wymianą uszczelniaczy na pompkach miałem u siebie takie ciśnienia paliwa na tandemie : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Po wymianie nie mierzyłem, bo auto śmiga dobrze
lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 Dziś z czystej ciekawości pomierzyłem jakie podciśnienie jest na poszczególnych elementach układu w moim AVF z 240 tysiącami przebiegu. Na wyjściu mam 0,75 bara (jakieś 30 tysięcy temu było 0,8bara) Gruszka turba 0,60 bara Klapka gasząca 0,55 bara Ku mojemu zaskoczeniu padł zaworek N18 który jeszcze jakieś 1,5 roku temu kontrolowałem Więc EGR stoi dęba.
elmer80 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 lukaszooo zapodaj ciśnienie paliwa tak z czystej ciekawości :-) wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) Niestety ale manometru do pomiaru cisnienia cieczy jeszcze sie nie dorobiłem i chyba puki co jest mi taki nie potrzebny. Edytowane 17 Grudnia 2014 przez lukaszooo
marcin78 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Na wolnych obrotach manometr powinien pokazać min. 3,5 bara, przy 4k RPM , powinno to być min. 11 barów. Przed wymianą uszczelniaczy na pompkach miałem u siebie takie ciśnienia paliwa na tandemie : 880 obr/min - 3,5 Barów 1500 obr/min - 6,0 Barów 2000 obr/min - 7,0 Barów 3000 obr/min - 8,0 Barów 4000 obr/min - 9,0 Barów Po wymianie nie mierzyłem, bo auto śmiga dobrze Mam pytanie. Czy pomiar ciśnienia paliwa powinno się robić przy pompie vaku, czy podpiąć się pod złącze diagnostyczne? I jeszcze jedno: Czy jeśli pomiar podciśnienia na vaku jest ok., to czy pomiar ciśnienia paliwa może być zbyt niski?
piotrsob1 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Na zielono zaznaczyłem, gdzie należy wykręcić korek zaślepiający i wkręcić przyłącze manomertu ( gwint M12x1,5), żeby zmierzyć ciśnienie paliwa. Manometr wypełniony gliceryną, zakres 15 Bar. Podciśnienie podczas pracy silnika zmierzysz rozgałęziając się trójnikiem fi 4mm na wakuometr. Wpinasz go przy trójniku 12/4 mm, podciśnienia nie powinno być powyżej minus 0,7 Bara. Podczas pomiaru dobrze jest poruszać po kolei wszystkimi wężykami i rurkami podciśnienia, można wtedy wyłapać ewentualną nieszczelność
turzol Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Czy po tych fotkach da się stwierdzić czy siedzi u mnie LUK czy BOSCH? Chodzi mi o to czy już jest poprawiony krociec. Na pompie są chyba produkcji 08 09, czy wychodzi na to, że była już u mnie wymieniana?
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 Masz pompe LUKa wydaje mi sie że jest to N i pochodzi z 2008r. W tej pompie nie wystepuje problem króćca
turzol Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Masz pompe LUKa wydaje mi sie że jest to N i pochodzi z 2008r. W tej pompie nie wystepuje problem króćca dzięki
machina Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Założyłem taką pompę z końcówką N ok pół roku temu i śimiało mogę polecić, nie cieknie olej napędowy oraz podciśnienie jest dobre. Odpala od strzała :-)
Jarek882 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Założyłem taką pompę z końcówką N ok pół roku temu i śimiało mogę polecić, nie cieknie olej napędowy oraz podciśnienie jest dobre. Odpala od strzała :-) Machina gdzie kupowałeś ową pompę ? w mojej się sączy z króćca olej tylko nie wiem czy to jest napędowy czy zwykły olej. Zaklepywałem młotkiem ale to nic nie daje i czuje że coraz gorzej pali z rana.
machina Opublikowano 1 Stycznia 2015 Opublikowano 1 Stycznia 2015 (edytowane) Na alledrogo. Kosztowała coś ok 140zł. Edytowane 1 Stycznia 2015 przez machina
Gregorski3 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Koledzy mam pytanie z mojej pompy leci ropka. Szwagier ma taką pompe leżeć ale z silnika o mocy 105KM. Niestety numer będę miał najszybciej po weekendzie jedynie wiem,że pompa ma kruciec wkręcany. Pytanie czy ta pompa podejdzie do mnie do AVF 130KM chodzi mi o jej wydajność czy nie będzie za słaba do 130?? Pompa jest w idealnym stanie i nie wiem czy warto mojęgo padaka reanimować uszczelkami.
Gregorski3 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Ktoś może jeszcze wypowiedzieć się w temacie ??
lukaszooo Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) prawdo podobnie podejdzie, w całej grupie VW w silnikach 1.9 montowali jeden rodzaj pomp tyle ze w zalezności od rocznika miały inny koniec numeru. Dla pewnosci musisz mieć numer. Edytowane 15 Lutego 2015 przez lukaszooo
astronaut Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Pany ja mam pytanie co prawda w sprawie Passata b5, ale silnik 130km AVF więc wychodzi na to samo. Mam pompę już na wykończeniu i chcę kupić z allegro jakąś, która będzie miała już ten poprawiony króciec (żeby się nie obluzowywał). Coś takiego będzie ok: http://allegro.pl/vacum-vacu-pompa-038145209n-vw-golf-v-1-9-tdi-i5071758604.html ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się