Zieluu Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Blutek już na pokładzie. Było trochę zabawy i nie udało się przy pierwszym podejściu Ale z Dominem na łączach nie może nie pójść Wszystko trybi elegancko, polecam tym którzy jeszcze nie mają Good job
KoJ@K Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Robert M to znam, ale Zbyszek M nie znaju.
sams0n Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Jak sprzedajesz to jestem pierwszy w kolejce aby kupić Piękna sztuka.
grzes283 Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Opublikowano 8 Listopada 2015 (edytowane) Witam po przerwie , trochę czasu minęło i dużo się pozmieniało, ale czy na ładniejsze???.....na pewno na lepsze Co wpadło na pokład, przez pół roku: - PROGRAM, okazało się, że pompki z 2.5 TDI są wydajniejsze i w serii wypluły 151KM, co przełożyło się na lepszy wynik końcowy. W rezultacie jest coś takiego: Oczywiście bez czyszczenia geometrii się nie obyło - wyleciał gwint i wpadło stare, poczciwe 1BV - wpadły ori 17 s-line na gumie 205/50 ( komfort + ekonomia = kiepski wygląd ) - wpadła podgrzewana kierownica z B6 - wpadły zewnętrzne fotochromy z B6 - długo zwlekane nakładki z RS4B7 - ori gumowe dywaniki z B6 - składane lusterka z pilota na module od Kkama Tak z grubsza to wszystko, teraz trzeba poświęcić trochę czasu na lakierkę, bo ząb czasu daje o sobie znać. Co do wnętrza, to już chyba nie ma co pchać, jest prawie wszystko a na pewno wszystko z czego się korzysta. Co do budy, to nie wiem, czy przekonam się do braku gleby i 17"......jeździ się przyjemnie i bez porównania do gwintu, ale brakuje tego pazura......nawet żonka powiedziała, że dziwnie mu na tych 17 i ori zawieszeniu Także na wiosnę może wskoczy jakaś zawiecha, być może będzie powrót do 18"....ale to się okaże jeszcze. Edytowane 8 Listopada 2015 przez grzes283
staniek Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 grzes283 jak mi się zdaje to wcześniej miałeś ori kierę multi, którą wymieniłeś na ori grzaną multifunkcję. Pamiętasz może czy "trapeziki" w tych kierownicach są takie same, czy się różnią? Pytam bo mam ori grzaną, ale bez multifunkcji, a chciałbym dołożyc. Pozdr
KULARESKO Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 CHL jest ori czy z modułu drl ? Jeśli z modułu to pod co podłączyłeś?
grzes283 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 Czego gwint wypadł ? Irytowało mnie to skrzypienie na każdej dziurze całej budy, poza tym amorek z tyłu wylał i nie miałem wyjścia, wsadziłem z powrotem 1BV i jest bez porównania jeśli chodzi o komfort. Jedyny minus, że te 2cm różnicy w wysokości psują optykę, ale coś za coś. Może na wiosnę, jak mnie yebnie, to poszukam jakiegoś lepszego gwintu, lub jakichś springów i dołożę 18". Choć jazda na 1BV i 205/50/17 jest na prawdę wygodna........ grzes283 jak mi się zdaje to wcześniej miałeś ori kierę multi, którą wymieniłeś na ori grzaną multifunkcję. Pamiętasz może czy "trapeziki" w tych kierownicach są takie same, czy się różnią? Pytam bo mam ori grzaną, ale bez multifunkcji, a chciałbym dołożyc. Pozdr Tak, miałem ori MF bez grzania, niestety nie zwróciłem uwagi, czy te trapeziki są te same......ale do wydaje mi się, że od kiery MF musi być inny, przecież ma dołożoną dodatkową funkcję w postaci MF.... CHL jest ori czy z modułu drl ? Jeśli z modułu to pod co podłączyłeś? Jest ori, z modułu centralne elektryki "F"
staniek Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 W takim razie miałbym do Ciebie prośbę, jeśli będziesz miał kiedyś zdjętego jaśka/kierę przy okazji jakichś modów to zrób zdjęcie trapezu. Miałem nadzieję, że wystarczy kupic multi i przełożyc wszystko do mojej kierownicy. BTW ładna sztuka, szkoda, że inwalida
black4 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Czego gwint wypadł ? Irytowało mnie to skrzypienie na każdej dziurze całej budy, poza tym amorek z tyłu wylał i nie miałem wyjścia, wsadziłem z powrotem 1BV i jest bez porównania jeśli chodzi o komfort. Jedyny minus, że te 2cm różnicy w wysokości psują optykę, ale coś za coś. Może na wiosnę, jak mnie yebnie, to poszukam jakiegoś lepszego gwintu, lub jakichś springów i dołożę 18". Choć jazda na 1BV i 205/50/17 jest na prawdę wygodna........ grzes283 jak mi się zdaje to wcześniej miałeś ori kierę multi, którą wymieniłeś na ori grzaną multifunkcję. Pamiętasz może czy "trapeziki" w tych kierownicach są takie same, czy się różnią? Pytam bo mam ori grzaną, ale bez multifunkcji, a chciałbym dołożyc. Pozdr Tak, miałem ori MF bez grzania, niestety nie zwróciłem uwagi, czy te trapeziki są te same......ale do wydaje mi się, że od kiery MF musi być inny, przecież ma dołożoną dodatkową funkcję w postaci MF.... CHL jest ori czy z modułu drl ? Jeśli z modułu to pod co podłączyłeś? Jest ori, z modułu centralne elektryki "F" Witaj, Jeśli Ci wysokość 1BV przeszkadza to może daj same springi np. eibach czy h&r i kółko 18". Pozdrawiam!
grzes283 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 W takim razie miałbym do Ciebie prośbę, jeśli będziesz miał kiedyś zdjętego jaśka/kierę przy okazji jakichś modów to zrób zdjęcie trapezu. Miałem nadzieję, że wystarczy kupic multi i przełożyc wszystko do mojej kierownicy. BTW ładna sztuka, szkoda, że inwalida Inwalida, tzn? Będę jakoś niedługo ściągał ja, bo muszę wyprostować, bo lekko znosi, ale nie mam chwili ostatnio, także musisz uzbroić się w cierpliwość. Czego gwint wypadł ? Irytowało mnie to skrzypienie na każdej dziurze całej budy, poza tym amorek z tyłu wylał i nie miałem wyjścia, wsadziłem z powrotem 1BV i jest bez porównania jeśli chodzi o komfort. Jedyny minus, że te 2cm różnicy w wysokości psują optykę, ale coś za coś. Może na wiosnę, jak mnie yebnie, to poszukam jakiegoś lepszego gwintu, lub jakichś springów i dołożę 18". Choć jazda na 1BV i 205/50/17 jest na prawdę wygodna........ grzes283 jak mi się zdaje to wcześniej miałeś ori kierę multi, którą wymieniłeś na ori grzaną multifunkcję. Pamiętasz może czy "trapeziki" w tych kierownicach są takie same, czy się różnią? Pytam bo mam ori grzaną, ale bez multifunkcji, a chciałbym dołożyc. Pozdr Tak, miałem ori MF bez grzania, niestety nie zwróciłem uwagi, czy te trapeziki są te same......ale do wydaje mi się, że od kiery MF musi być inny, przecież ma dołożoną dodatkową funkcję w postaci MF.... CHL jest ori czy z modułu drl ? Jeśli z modułu to pod co podłączyłeś? Jest ori, z modułu centralne elektryki "F" Witaj, Jeśli Ci wysokość 1BV przeszkadza to może daj same springi np. eibach czy h&r i kółko 18". Pozdrawiam! Czy przeszkadza. to może nie aż tak. Kuje trochę w oczy, tym bardziej po gwincie.....miałem okazję przejażdżki na amorkach koni i springach eibacha i nawet fanie taki zestaw się spisywał, śmiem powiedzieć, że lepiej niż 1BV a bez porównania z TA Technix, z tym że kilkaset metrów to za chyba za mało, żeby mieć 100% pewności. Zimę przejeżdżę na obecnym zestawie, a na lato wpadnie albo 17" z A5, albo jakaś ciekawa 18.......
vwbartus Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 No żesz kurcze Grześku nie wieże że taką kozą jeździsz i to jeszcze na takich balonach Dobrze że zima szybko minie
staniek Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Inwalida, tzn? FWD Będę jakoś niedługo ściągał ja, bo muszę wyprostować, bo lekko znosi, ale nie mam chwili ostatnio, także musisz uzbroić się w cierpliwość. Z góry dziękuję a sprawa nie jest pilna, tak więc cierpliwie poczekam. Pozdr
KoJ@K Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Kilkaset metrow to chyba troche za malo, zeby sie wypowiadac o zawiasie, jeszcze pewnie po prostej drodze. Jednni znow pisza ze na TA jest komfortowiej niz na 1BV, Ty piszesz ze odwrotnie, ja jak kiedys znajomemu zakladalem TA do sedana i na tym troche pojezdzilem + 18' 225/40 to dla mnie byla, ze tak powiem "bajka" - wiadomo kazdy jakos tam w inny sposob to odbiera i czego innego oczekuje, dlatego tez ciezko tak z samych opinii wybierac taki czy inny gwint.
Grz3si3k Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 A co z Twoim gwintem? No może oprócz tyłu..Chciałbym tak ogólnie poznać Twoją opinię o gwincie i jaki masz/miałeś - choć już kiedyś chwile rozmawialiśmy przez tel... Bo próbuję opracować sobie coś na opanowanie mojego zawiasu: tył mi za nisko siada przy małym obciążeniu - czyli już pewnie zmęczony.A przód chciałoby się jeszcze kawałek posadzić.. Mam 1BE Już wiem, że chyba samymi sprężynami np -30mm tego nie opanuje.
grzes283 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 No żesz kurcze Grześku nie wieże że taką kozą jeździsz i to jeszcze na takich balonach Dobrze że zima szybko minie No widzisz jak to jest, mam się męczyć po to, aby innym się podobało - bez sensu. Jest kondon, ale przynajmniej wygodny, a o to chodzi......a co po zimie, to zobaczymy Kilkaset metrow to chyba troche za malo, zeby sie wypowiadac o zawiasie, jeszcze pewnie po prostej drodze. Jednni znow pisza ze na TA jest komfortowiej niz na 1BV, Ty piszesz ze odwrotnie, ja jak kiedys znajomemu zakladalem TA do sedana i na tym troche pojezdzilem + 18' 225/40 to dla mnie byla, ze tak powiem "bajka" - wiadomo kazdy jakos tam w inny sposob to odbiera i czego innego oczekuje, dlatego tez ciezko tak z samych opinii wybierac taki czy inny gwint. Dokładnie, ja z kolei miałem w Borze TA i byłem zadowolony, tu niestety było odwrotnie........Najlepiej teraz było by wrzucić jakiś markowy i pojeździć przynajmniej z rok, wtedy bym miał % opinię A co z Twoim gwintem? No może oprócz tyłu.. Chciałbym tak ogólnie poznać Twoją opinię o gwincie i jaki masz/miałeś - choć już kiedyś chwile rozmawialiśmy przez tel... Bo próbuję opracować sobie coś na opanowanie mojego zawiasu: tył mi za nisko siada przy małym obciążeniu - czyli już pewnie zmęczony. A przód chciałoby się jeszcze kawałek posadzić.. Mam 1BE Już wiem, że chyba samymi sprężynami np -30mm tego nie opanuje. Ja nie chcę mówić, że gwint jest zły, to bardzo dobre zawieszenie i jeśli jest dobrze dobrane zadowoli każdego użytkownika, nawet tego wymagającego, tyle że takiemu już trzeba sięgać do górnych półek, tam gdzie jest regulacja twardości. Proste jest, że kupując gwint za 1000 nie możemy oczekiwać cudów, ale nie każdego jest stać za zestaw w okolicach 3tyś. I tu chyba kompromisem było by kupienie springów. Zresztą ciężko tu się kierować w 100% opiniami użytkowników. Na forach jest większość zwolenników gleby, gwintu i dużego koła, proste - auto ma wyglądać a na serii tego nie ma. Nikt mi nie powie, że mając gwint i 18" nawet na 225/40 nie ma różnicy w komforcie No chyba, że jeździ po lustrze, wtedy może i nie odczuje Ja wsadzając obecny zestaw widzę mega różnice. Nic nie trzeszczy, nic nie strzela, nie tucze.....jest tak jak powinno być. Węższa opona też ma +, mniej pali, lżej się kręci, jest zrywniejszy.....ot dziadkowóż Mi to pasuje, ale kurcze brak tego czegoś, co przykuwa wzrok jest dość irytujące
Wandej Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja też mam gwint i zakłądam sprężyny obniżające + amorki 1be. Springi są od r4 a mam v6 więc powinno usiąść spoko. Gwint wkurza. jeden trzask w środku A i prowadzenie też nie lepsze niż na 1be/bv czy na springach sportowych
grzes283 Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 O proszę od Ciebie to bym takiej opinii sie nie spodziewał Suma sumarum do 1BV nic nie mam. Nawet śmiem powiedzieć, że bdb zawiecha.....a z resztą się zobaczy. Mi się widzi 17 od A5, a później może jakaś sprężyna....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się