MakoUSM Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Fajnie by był gdyby wypowiedział się ktoś kto ma multijutro odbieram auto po wymianie dwumasy. Napiszę ile ostatecznie mnie to kosztowało... Więc tak: koszt koła dwumasy - 1100 zł w intercars. Robocizna 500 zł. Wszystko chodzi super Cieszą mnie Twoje słowa, bo umówiłem się na poniedziałem:) jak czasowo zeszło Twojemu mechanikowi?
audipz Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 W kwestii dziwnych szumów po wciśnięciu sprzęgła polecam poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293048-po-wymiania-lozyska-wyciskowego-dalej-szumi/ Przy wymianie dwumasy trzeba zawsze wymienić też łożyska igiełkowe, których nie dostaniemy razem z zestawem dwumasy (więcej w temacie, do którego podałem link) Koszt regenerowanego zestawu dwumas + sprzęgło z gwarancją 12 mc to 1100-1200 zł w sprzeglo-service
black70 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Coś się zmieniło? Bo jeszcze nie dawno wyczytałem, że dwumasy do B8 nie da się zregenerować. edit: Ponoć największy problem jest z wyważeniem. Edytowane 1 Marca 2015 przez black70
MakoUSM Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Bo zależy jakiej firmy go masz. Sachsa nie regenerują chyba.
Torentino85 Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Witam wszystkich a ja mam takie trochę nietypowe pytanko, czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jak mają być podłączone piny do czujnika wstecznego biegu? Taki 3pin-owy na górze skrzyni, niestety dziś podczas demontażu skrzyni zahaczyła mi się owa wtyczka o coś i całkowicie ją wyrwałem (w sensie przewody z wtyczki) nie mam teraz pojęcia gdzie który przewód ma być ma ktoś jakieś schematy albo jakiś pomysł jak to rozwiązać? Może ktoś ma akurat zrzuconą skrzynię u siebie i byłby w stanie zobaczyć? Byłbym z góry bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc Pozdrawiam. P.S. Dwumasa padła dopiero po 240tys
martinomen Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Panowie ja mam takie obiawy które zauważyłem po tygodniu użytkowania. Po delikatnym wciśnięciu sprzęgła szum a gdy całe wciskam to znika, podczas ruszania czasem szarpnie ale to może nie wyczute sprzęgło . Kolejny obiaw, na biegu jałowym jak dodam gazu i zaczyna on schodzić do dolnych odrotów tak 13tys-9tyś słychać taki dzwięk jakby któraś osłona była niedokręcona i drgała. Czy to dwumas czy jeszcze cos innego. Pozdrawiam
krupskim Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 ten pierwszy objaw / szum / to pewnie łożysko , A co do tych drgań - trudno wyrokować , buda trzęsie przy wyłączaniu silnika? Jeśli tak to jeden z objawów końcówki dwumasy , ale nie jedyny. I tak do wymiany łożyska musisz wywalić skrzynię , przygotuj się aby w razie czego zrobić wszystko za jednym zamachem.
Audi B7 Uk Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Panowie pada mi dwumasa i dodatkowi na biegu jalowym jak daje gazu to słychać jakby gdzies cos dzwonilo to z dwumasy?
MakoUSM Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Panowie pada mi dwumasa i dodatkowi na biegu jalowym jak daje gazu to słychać jakby gdzies cos dzwonilo to z dwumasy? na 99,99%
spknet Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Dziś odebrałem auto od mechanika po wymianie kompletu sprzęgła i w dwumasy poprzedni właściciel chciał chyba zaoszczędzić i wymienił tylko sprzęgło które sie uszkodziło przez dwumas wiec wymiana wszystkiego. Objawy były takie ze przy lekkim wciśnięciu pedału sprzęgła było słychać hałas przy pełnym wciśnięci było cicho po kilku miesiącach było słychać również na wciśniętym sprzęgle czasem zabujało budą po wyminie cisza zero drgań koszt 3250 zł
RumJanek Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Kurcze, kasuja za wymiane dwumasy jak w UK, tyle to ja tutaj zaplacilem. Obecnie jest solid i tak na razie pozostanie Wysłano z i9305
krystian3769 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam Od niedawna zaobserwowałem że rano na zimnym silniku słychać delikatne metaliczne drgania (słychać nie czuć). Po trasie pokonanej do pracy ok 25km drgania-stuki ustępują. Nadmienię że auto ma już walnięte 207k w tym 30k z programem. Z historii wiem że ani sprzęgło ani dwu masa nie były wymieniane. Dodam że fizycznie nie czuję żadnych zmian na gorsze. Żadnego telepania czy uślizgu. A i lewa poduszka silnika wypuściła olej. Czy to już dwu mas się odzywa czy wina poduchy ?
krupskim Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Poduszkę i tak musisz wymienić , więc zacznij od niej. Po wymianie zobaczysz i najwyżej wtedy będziesz miał ból głlowy
krystian3769 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Poduszkę i tak musisz wymienić , więc zacznij od niej. Po wymianie zobaczysz i najwyżej wtedy będziesz miał ból głlowy Dzięki za szybką odpowiedz fakt... jak coś się nakłada, trzeba jedno weliminować
frog125 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Witam temat poruszany kilkukrotnie ale i ja zapytam dla pewności co potrzeba do wymiany dwumasy. Wiadomo komplet sprzęgła, dwumas, wysprzęglik i czy coś jeszcze zalecacie, coś czytałem o łapie w skrzyni... doradźcie jak możecie co jeszcze warto wymienić przy okazji.
krystus150 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam koledzy! Na początku wszystkiego najlepszego w nowym roku A teraz do rzeczy... Wymieniałem dwumasę w 2014 roku przy przebiegu 214 tyś km. Przebieg oryginalny, a także skrzynia i dwumasa była oryginalna co mnie ucieszyło. Po nie całym roku auto szarpie przy ruszaniu pomimo delikatnej jazdy. Nie tłukło, ale postanowiłem to sprawdzić bo nie dawały mi spokoju wieczne szarpania. Ze względu na brak czasu auto powierzyłem mechanikowi do zerknięcia na sprzęgło. Luz osiowy - "talerz"z przodu ok 10 mm lata przód tył, do tego luz na boki patrząc na wprost ok 3-4 mm. Przejechałem na tym zestawie zaledwie 40 tyś km ... W niecały rok więc gwarancja jak się patrzy ale Dwumasa została odesłana do Niemiec do serwisu Sachsa, który stwierdził wszystko w normie, wszystkie luzy są podawane w dziesiątych mm co dla mnie jest co najmniej śmieszne bo luzy można sprawdzić wsadzając palec pomiędzy tarcze dwumasy i korpus. Czy ktoś z Was miał podobną sytuację? Dla mnie to co najmniej kpina wydawać około 4 tyś co 40 tyś przebiegu, nie z taką myślą kupowałem to auto Jutro zadzwonię do Niemieckiego serwisu zapytać czy w ogóle to było u nich robione czy w pl po prostu tak wkleili żeby nie uznać gwarancji. Mam zdjęcia i ewentualnie mogę zrobić kopie sprawozdania z serwisu, jeżeli ktoś uzna to za pomocne. Dziękuję za odpowiedź, Pozdrawiam
kobuzzz Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Koledzy a czy to jest możliwe żeby kompletny zestaw sprzęgła z dwumasą LUK do manuala z początku produkcji kosztował 2 tys zł?
krupskim Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Coś trochę tanio jak za nowe , 2-masę, docisk, tarczę i łożysko
kobuzzz Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 A mógłby ktoś podać numery cześci do CAGA? Wynalazłem że są dwa zestawy do CAGA, 600 0144 00 LuK RepSet DMF i 600 0156 00 LuK RepSet DMF i są zależne od VINu i nie bardzo wiem jak po tym VINie dobrać które do mojego auta idzie... Pomógłby ktoś?? Koledzy zapraszam do wątku http://a4-klub.pl/index.php?/topic/220447-kolo-dwumasowe-i-sprzeglo-a4-b8/page-3#entry4779384potrzebuje pomocy w ocenie luzu nowej dwumasy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się