Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Błotniki już zamontowane, spasowanie jak na foto. Od środka zabezpieczyłem je masą uszczelniającą do spawów. Na wiochę będzie;) Mogłem się bardziej postarać przy pasowaniu do drzwi ale jeszcze to zrobię na czasie.

1zlbrb9.jpg

29mn8yg.jpg

2m5drgn.jpg

Edytowane przez gacekx1
Opublikowano

To jest ori błotnik czy zamiennik? Jak zamiennik to podaj źródło. Malowany był sam błotnik czy z cieniowaniem?

Opublikowano

We wczesniejszych postach pisalem gdzie kupilem ( intercars - najdrozszy zamiennik za 240 lub sprzedawca na allegro- linki sa wczesniej). Blotnik jest firmy Oran. Malowalem amatorsko bez cieniowania, pod garazem w 10 stopniach... Wyszlo calkiem calkiem. Gosc mi dorobil farbe ze starego blotnika.

Opublikowano

nie obraź sie, ale nad spasowaniem to musisz jeszcze trochę popracować. I to nie tylko nad drzwiami, ale też nad maską bo ci odstaje, lampa ze szczeliną że HOHO. Spróbuj poprzesuwać te elementy i wtedy może zrozumiesz co to znaczy mieć w ręku oryginał. Co do cieniowania...zgadzam się, że w aucie za 15 tyś wydawanie 1000 to trochę dużo...no ale ty lakierujesz pod garażem w 10 stopniach a niektórzy lakiernicy są naprawdę estetami. Poza tym zawsze się można do ceny dogadać. Ja często stojąc na skrzyżowaniu patrzę na te piękne nasze polskie auta i 75% jest w łaty. Błotnik inny, drzwi inne i tył inny, a niby takie same. To naprawdę widać. Ale jak komuś nie przeszkadza to ok.

Opublikowano

Ale tobie kiko gul skacze na temat tych szczelin. Pewnie ponad 90 procent ludzi i tak zrobi to jak najtaniej bo nie po to kupili auto za 15k bo mieli taki kaprys tylko mieli tyle hajsu. Kazdy by chcial jezdzic nowa a4 salonowa i wtedy by nie mial problemu z zardzewialymi blotnikami i ich wymiana. Trzeba isc na kompromis.

Wiec nie zniechecaj ludzi bo wiekszosc nie ma takich wymagan jak ty a tylko niepotrzebnie ich straszysz.

Sory za gramatyke ale pisze z komorki;)

Opublikowano (edytowane)

w wymianie błotników są dwa wyjścia...albo bierzesz w intercarsie zamienniki po jakiejś kosmicznej cenie (intercars ma mega marżę więc ten zamiennik jest wart ok 150 zł, a twoje 250 naprawdę nie swiadczy o jakości) i masz na aucie to co masz, albo szukasz oryginału nowego z drobnymi szkodami transportowymi (jakieś, zadrapania, wgniotki) za ok. 300-350 zł i masz wszystko cacy. Ja u siebie założyłem zamiennik za ok. 170 zł po cenach hurtowych firmy TangYong i to wyglądało źle. Po trzecie nikogo nie straszę, bo są różne pojęcia estetyki. Nawet auto za 15 tyś zasługuje i może wyglądać jak 100% oryginał. No chyba że jest to zwykły dupowóz, a błotniki oby były. Poza tym coraz więcej osób szuka oryginałów i coraz więcej osób z tego forum i tego wątku przyzna że zamiennik to kit i warto poszukać czegoś dobrego.

Edytowane przez kiko79
Opublikowano

zależy kto czego oczekuje,ale szczelina między błotnikiem a drzwiami wygląda megasłabo ;)


pozioma linia rantu na błotniku też wygląda na kilka milimetrów niżej w stosunku do drzwi.

taka jest jakość podróbek niestety,do tego mają bardzo często tenże rant bardziej obły niż na drzwiach

Opublikowano

Dochodzi jeszcze kwestia mojej maski gdyz jest po przygodzie i nawet ori blotnik zle do niej lezal (zle ustawiona na zawiasach zapewne jest). Balem sie czepiac, ponaciagalem gdzie sie dalo i taki efekt. Na zdjeciu wyszlo gorzej niz w rzeczywistosci, nie duzo ale jednak. Jesli ktos ma jakies zamienniki zalozone lub ori lezaki magazynowe niech wrzuci fotki, porownamy. Ten kto stoi przed dylematem bd mial latwiej.

Opublikowano

Widzę że sami esteci tutaj są, jak na zmienik nie jest zile wydziałem gorsze spasy

Opublikowano

Podzielę się opinią w temacie zamienników.

Zakupiłem na rodzimym Allegro błotnik od ezderzaki.pl w kolorze LX7Z czyli defin grey.

Mówiąc krótko jestem w szoku!

Kolor nie różni się od tego na drzwiach czy masce, spasowywanie wymagało nieco gimnastyki i jedynie mógłbym się przyczepić dolnego odcinka przy drzwiach, tak biorąc pod uwagę że jest to element kupiony od razu w kolorze za 220 zł to naprawdę nie ma się do czego przyjeb@ć ;)

O ile barwa jest identyczna z drzwiami czy maską, tak "mora" już nie do końca, ale o to się akurat nie martwię, bo zajmując się detailingiem rozprawię się z tym tematem "raz,dwa".

Dla zainteresowanych podsyłam link do aukcji

http://allegro.pl/blotnik-lewy-audi-a4-b6-lx7z-delfingrau-nowy-24h-i6405548734.html

Opublikowano

O ile barwa jest identyczna z drzwiami czy maską, tak "mora" już nie do końca, ale o to się akurat nie martwię, bo zajmując się detailingiem rozprawię się z tym tematem "raz,dwa".

kolego możesz napisać co to znaczy "mora" i jak chcesz się z tym uporać??

Opublikowano

Mora czyli tekstura lakieru. Jest to sprawa dla osób troszkę bardziej wtajemniczonych.

Czy można rozprawić się z tym tak szybko to kwestia sporna bo trzeba by całe auto zrobić na gładko a z tym jest naprawdę za***iście dużo roboty.

Opublikowano

Mora to tzw cytrynka/skorka pomaranczy, taka jakby struktura lakieru. A uporac sie z tym tak, ze trzeba powierzchnie zmatowac (ściąc tą skórke papierem, a pozniej wypolerowac wszystko. ;)

Opublikowano

Podzielę się opinią w temacie zamienników.

Zakupiłem na rodzimym Allegro błotnik od ezderzaki.pl w kolorze LX7Z czyli defin grey.

Mówiąc krótko jestem w szoku!

Kolor nie różni się od tego na drzwiach czy masce, spasowywanie wymagało nieco gimnastyki i jedynie mógłbym się przyczepić dolnego odcinka przy drzwiach, tak biorąc pod uwagę że jest to element kupiony od razu w kolorze za 220 zł to naprawdę nie ma się do czego przyjeb@ć ;)

O ile barwa jest identyczna z drzwiami czy maską, tak "mora" już nie do końca, ale o to się akurat nie martwię, bo zajmując się detailingiem rozprawię się z tym tematem "raz,dwa".

Dla zainteresowanych podsyłam link do aukcji

http://allegro.pl/blotnik-lewy-audi-a4-b6-lx7z-delfingrau-nowy-24h-i6405548734.html

Twój kolor jest chyba z tych łatwiejszych do dobrania. U mnie przy LZ5C pewnie byłoby dużo gorzej...

Opublikowano

LY7Q też nie jest łatwy. ZAWSZE widać róznice.

Opublikowano

Podzielę się opinią w temacie zamienników.

Zakupiłem na rodzimym Allegro błotnik od ezderzaki.pl w kolorze LX7Z czyli defin grey.

Też mam ten kolor lakieru i dylemat co wybrać. Mógłbyś zrobić zdjęcie jak wyszło ze spasowaniem i może zdjęcie "pod światło" żeby zobaczyć strukturę tego elementu?

Jeśli ktoś chce kupić gotowy w kolorze to polecam tą aukcje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5945675712

Ten sprzedający jako jedyny odpisał mi jakich używa błotników i jak je zabezpiecza (myślałem wcześniej kupić w kolorze zamiast samemu malować). Tak odpisał mi na pytanie czy można przesłać element karoserii jak wzornik lakieru (np wycinek starego błotnika), jakiego błotnika używa oraz jak go zabezpiecza:

Ktoś już brał od sprzedawcy błotnik i podzieli się uwagami?

Opublikowano

Podzielę się opinią w temacie zamienników.

Zakupiłem na rodzimym Allegro błotnik od ezderzaki.pl w kolorze LX7Z czyli defin grey.

Też mam ten kolor lakieru i dylemat co wybrać. Mógłbyś zrobić zdjęcie jak wyszło ze spasowaniem i może zdjęcie "pod światło" żeby zobaczyć strukturę tego elementu?

Jeśli ktoś chce kupić gotowy w kolorze to polecam tą aukcje:

http://allegro.pl/show_item.php?item=5945675712

Ten sprzedający jako jedyny odpisał mi jakich używa błotników i jak je zabezpiecza (myślałem wcześniej kupić w kolorze zamiast samemu malować). Tak odpisał mi na pytanie czy można przesłać element karoserii jak wzornik lakieru (np wycinek starego błotnika), jakiego błotnika używa oraz jak go zabezpiecza:

Ktoś już brał od sprzedawcy błotnik i podzieli się uwagami?

Mnie również interesuje spasowanie. Te 259zł za ocynkowany w kolorze to IMO max co można dać za pomalowany element ryzykując, że kolor będzie źle dobrany.

Ten za 379 z KW wyjdzie 400zł, to już wolałbym kupić błotnik i oddać go do lakiernika.

Opublikowano (edytowane)

T

Mnie również interesuje spasowanie. Te 259zł za ocynkowany w kolorze to IMO max co można dać za pomalowany element ryzykując, że kolor będzie źle dobrany.

Ten za 379 z KW wyjdzie 400zł, to już wolałbym kupić błotnik i oddać go do lakiernika.

Dokładnie :thumbup1:

Gotowe to są dobre ale chipsy a błotnik najlepiej obejrzeć przed zakupem potem dać wóz do lakiernika i niech cieniuje z ościennymi elementami (szczególnie w jasnych kolorach lakieru)

Edytowane przez Rabbi
Opublikowano

Wszyscy piszą o cieniowaniu a na całym forum może ze osoby tak malowały swoje b6.

Trochę bawię się lakierami i cena zwykłego lakierowania to średnio 400zl, z cieniowanie na sąsiednie elementy 800 i zamiast jednego elementu pod czujnikiem pokazuje nam się cały bok po korekcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...