Angarde Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ja zalałem swoje 2.0 TFSI (zamiast Castrola Edge 5w30) Liqui Moly 4200 5w30. Co o nim sądzicie?
Hołowczyc20 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Dobry olej ale szybko się degraduje,ale obserwuj jak będzie silnik pracować na tym i ile będzie go pić
Dev Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ja zalałem swoje 2.0 TFSI (zamiast Castrola Edge 5w30) Liqui Moly 4200 5w30. Co o nim sądzicie? lepszym wyjsciem jest LM 5W40 Synthoil High Tech lub Motul Xmax 0W40
xcentriq Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja poprzednio lałem Motul Specyfic 504/507 przeszedłem na Motul 8100 X/max 0W40 heh, ale teraz zaleje go Motul x-cess 8100 5w40 z uwagi na jeszcze lepszy współczynnik HTHS. Edytowane 20 Kwietnia 2015 przez xcentriq
kawowy19 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Panowie znajomy kupił b7 2,0tfsi. Ma na zegarze 146tys i jest to przebieg oryginalny. Audi ma zalany olej 5w30 ale jaki nie wiadomo.Wiadomo że te motory lubią łyknąć trochę oliwy więc co proponujecie nalać?Mysłałem nad motulem ogólnie z tego linku wczesniej wrzuconegohttp://postimg.org/image/5dmhht55n/ Tylko sie zastanawiam którego będzie pił najmniej ale żeby był też najlepszy dla silnika. Z góry dziękuje za porady a może LM SHT 5w40 ?
arek_cccp Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Dokładnie ten olej o, który pytasz mam zalany Synthoil High Tech 5W-40 polecam ubytek prawie żaden od lutego nawet do połowy bagnetu nie zszedł wątpię, że trzeba będzie dolewać między wymianami..
kawowy19 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 dzięki za rade. Właśnie taki zakupiłem i dziś go zaleję
r00x Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Ja po kupnie mojego miałem zalany Castrola 5w30. Dolewałem 500 ml na 1200 km. Zmieniłem na LM SynthOli High Tech 5w40. Po przejechaniu 4500 km musiałem dolać 500 ml. Nastepna dolewka 500 ml po przejechaniu niecałych 9000 km. Jeździłem 50% miasto i 50% trasa. Przed wymianą płukanka silnika.
kawowy19 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Panowie a orientujecie się po co w obudowie filtra jest taka jakby zaślepka w nią wkręcana? Coś na zasadzie korka spustowego? https://www.google.pl/search?q=06d115408b&tbm=isch&imgil=nSdN9QscBsjcBM%253A%253BYFI6KDRMg4vsvM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.ecstuning.com%25252FVolkswagen-Golf_V--2.0T%25252FEngine%25252FES250998%25252F&source=iu&pf=m&fir=nSdN9QscBsjcBM%253A%252CYFI6KDRMg4vsvM%252C_&biw=1280&bih=864&usg=__DhZkKRZJH38B237qFsuTwAZjvaw%3D&ved=0CCoQyjdqFQoTCP6E4pj0_8YCFYJ-cgodbCINrw&ei=14y4Vb69M4L9yQPsxLT4Cg#imgrc=nSdN9QscBsjcBM%3A&usg=__DhZkKRZJH38B237qFsuTwAZjvaw%3D Edytowane 29 Lipca 2015 przez kawowy19
black4 Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Ja po kupnie mojego miałem zalany Castrola 5w30. Dolewałem 500 ml na 1200 km. Zmieniłem na LM SynthOli High Tech 5w40. Po przejechaniu 4500 km musiałem dolać 500 ml. Nastepna dolewka 500 ml po przejechaniu niecałych 9000 km. Jeździłem 50% miasto i 50% trasa. Przed wymianą płukanka silnika. Witajcie, Zdecydowałem się zalać silnik Miller'sem Nano drive 5w40. Polecany przez zachodnich tunerów 2.0 TFSI. Silnik pracuje na nim b. równo, nie ma ubytków oleju. Przed zalaniem robiłem płukankę. Mogę olej śmiało polecić, Pozdrawiam
Ksiadz Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Panowie a orientujecie się po co w obudowie filtra jest taka jakby zaślepka w nią wkręcana? Coś na zasadzie korka spustowego? https://www.google.pl/search?q=06d115408b&tbm=isch&imgil=nSdN9QscBsjcBM%253A%253BYFI6KDRMg4vsvM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.ecstuning.com%25252FVolkswagen-Golf_V--2.0T%25252FEngine%25252FES250998%25252F&source=iu&pf=m&fir=nSdN9QscBsjcBM%253A%252CYFI6KDRMg4vsvM%252C_&biw=1280&bih=864&usg=__DhZkKRZJH38B237qFsuTwAZjvaw%3D&ved=0CCoQyjdqFQoTCP6E4pj0_8YCFYJ-cgodbCINrw&ei=14y4Vb69M4L9yQPsxLT4Cg#imgrc=nSdN9QscBsjcBM%3A&usg=__DhZkKRZJH38B237qFsuTwAZjvaw%3D Odkrecasz, wciskasz i czekasz aż olej zleci. Później odkręcasz całą obudowe i nie wali olejem na prawo i lewo.
darek181289 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Hej za niedługo będę wymieniał olej, mam obecnie zalanego motula 5w40 Specific. spalanie to ok 0,7 na 1000, ale to chyba w większości przez odmę, bo pełno w niej oleju. myślę nad przejściem na Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40 (fioletowa bańka) + płukanka przed wymianą. Co o tym myślicie? Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez darek181289
azure Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Dodaj do tego ogarnięcie odmy + czyszczenie smoka po zlaniu starego oleju z płukanką.
darek181289 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Dodaj do tego ogarnięcie odmy Masz doświadczenie z tą odmą? wymieniłem PCV na nowy poprawiony i w dolocie dalej olej... zamówiłem jeszcze w aso i czekam na tą poprawioną rurkę BT
HAMER Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 Niedługo zbliża mi się wymiana oleju ,do tej pory przeważnie lałem millersa 5w40 EE i w miare byłem zadowolony.Wczoraj znalazłem na ich stronie ciekawostke wg producenta millers zaleca do 2.0tfsi 10w40! i troche zgłupiałem :I jak myślicie skąd taka zmiana z syntetyka na pół syntetyk? http://www.millersoils.co.uk/automotive/tds-automotive.asp?prodsegmentID=64§or=Car
arek_cccp Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Lej to co miałeś skoro jest dobrze sam mam 5w40 pełny syntetyk
HAMER Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Zmieniłem na Valvoline 5w30 synpower, zobaczymy czy da się odczuć jakąkolwiek różnice.
Rado83 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Ja leje castrol od początku juz 5 lat bedzie ostatnio zmieniałem uszczelkę pod deklem i łańcuszek napinacz i inne pierdoły w środku czyściutko zdjecie tez moge dać Jak sie nie dba o auto albo puści uszczelka i płyn chłodniczy leci do oleju to sie ma szlam jak sie dba i serwisuje auto cały czas jest czysto Castrol gwarantuje elegancki szlam pod czapka. Nie wie czy rozbieraliscie kiedys 2.0tfsi na castrolu ale ja tak i czym predzej odchodzilbym od tego oleju napewno w tym silniku ktory jest bardzo wrazliwy na prawidlowr cisnienie (np nastawnik faz rozrzadu od razu sie odzywa przy slabym cisnieniu oleju). Tym bardziej longlife nie pomaga w temacie. Sam uzywam od nowosci Motula Specyfic 504.00/507.00 i wymieniajac po 100kkm uszczelke pod deklem mozna bylo z niej jesc ;-) dla chetnych mam zdjecia po zdjeciu dekla silnika po castrolu i po motulu. Jak znajde na kompie to Wam wrzuce ;-)
jozek726 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Panowie a jaka jest różnica w 5W40 a 0W40 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się