Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Tylny dyfer juz sprzedany

---------- Post dopisany 01-11-2013 at 01:19 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 13:36 ----------

Dobra, weszła opcja wrzucenia trzeciego Torsena :whistling:

Tym razem bedzie znacznie ciężej bo muszę wyrwac skrzynię, a i tak sprzęgło do wymiany, wiec zalatwie to za jednym zamachem :grin:

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

az mnie ciekawią pierwsze filmiki i wrażenia z jazdy w zimie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev może poczekaj na trochę białego, sprawdzisz dokładnie dwa toreseny. A w środku zimy założysz trzeci i porównasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego kiedy sie za to zabiorę :facepalm:

Torsen w drodze, rysunki juz mam więc teraz wyrwe skrzynie i wioooooo !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jakieś fotostory,na przod będzie mógł każdy zalozyc kto dorwie torsen :)

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotostory.... jasne...

Jak masz uyebane po łokcie łapska to o tym nie myslisz.

Z resztą wszystko jest proste jak pierd.....ie i opisane w tym poscie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że opisane ale do tylnego dyfra, chodzi mi żeby mniej więcej opisać co i jak,żeby torsen wpakować na przód

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sama robota, niczym sie nie różni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różni sie tym że bez podnosnika samemu nie da rady zwalić skrzyni, a dyfer da ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz ja Cie widze jak wyciagasz i montujesz tylny dyfer bez podnosnika czy kanału. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to możesz mówić mi mistrzu, bo wymieniałem go w metrowym kanale bez żadnego podnośnika ;D

---------- Post dopisany at 15:49 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ----------

ale nigdy wiecej takiej katorgi... nastepnym razem zaopatrze sie w jakis plaski stabilny lewarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to możesz mówić mi mistrzu, bo wymieniałem go w metrowym kanale bez żadnego podnośnika ;D

może to Ty :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym to zobaczyć torsen bez kanału czy podnośnika :polew:

powiedz a jaki w tym problem,kanal czy podnosnik znacznie to ulatwi ale czy jest tak naprawde potrzebny?lewarujesz- podnosisz po obu stronach jak najwyzej zabezpieczasz i meczysz kregoslup na lezaco...ot cala filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, sama wymiana z kanału jest wqurwiająca, nie mówiąc juz o dwóch lewarkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym to zobaczyć torsen bez kanału czy podnośnika :polew:

powiedz a jaki w tym problem,kanal czy podnosnik znacznie to ulatwi ale czy jest tak naprawde potrzebny?lewarujesz- podnosisz po obu stronach jak najwyzej zabezpieczasz i meczysz kregoslup na lezaco...ot cala filozofia

akurat ja to robiłem więc wiem o czym pisze :decayed: roboty jest sporo z kanału chciałbym widzieć jak rozpinasz wał od napędu bez kanału :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...