Dev Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Tylny dyfer juz sprzedany ---------- Post dopisany 01-11-2013 at 01:19 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 13:36 ---------- Dobra, weszła opcja wrzucenia trzeciego Torsena Tym razem bedzie znacznie ciężej bo muszę wyrwac skrzynię, a i tak sprzęgło do wymiany, wiec zalatwie to za jednym zamachem
Mauros88 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 az mnie ciekawią pierwsze filmiki i wrażenia z jazdy w zimie;)
mech15 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 dev może poczekaj na trochę białego, sprawdzisz dokładnie dwa toreseny. A w środku zimy założysz trzeci i porównasz
Dev Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Wszystko zależy od tego kiedy sie za to zabiorę Torsen w drodze, rysunki juz mam więc teraz wyrwe skrzynie i wioooooo !!!!!
radi Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Zrób jakieś fotostory,na przod będzie mógł każdy zalozyc kto dorwie torsen Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Fotostory.... jasne... Jak masz uyebane po łokcie łapska to o tym nie myslisz. Z resztą wszystko jest proste jak pierd.....ie i opisane w tym poscie
radi Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Wiem że opisane ale do tylnego dyfra, chodzi mi żeby mniej więcej opisać co i jak,żeby torsen wpakować na przód Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Ta sama robota, niczym sie nie różni.
pioteros Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Różni sie tym że bez podnosnika samemu nie da rady zwalić skrzyni, a dyfer da ;p
Dev Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Juz ja Cie widze jak wyciagasz i montujesz tylny dyfer bez podnosnika czy kanału.
pioteros Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 to możesz mówić mi mistrzu, bo wymieniałem go w metrowym kanale bez żadnego podnośnika ;D ---------- Post dopisany at 15:49 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ---------- ale nigdy wiecej takiej katorgi... nastepnym razem zaopatrze sie w jakis plaski stabilny lewarek
Pulpit Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 to możesz mówić mi mistrzu, bo wymieniałem go w metrowym kanale bez żadnego podnośnika ;D może to Ty
Tom A4 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 chciałbym to zobaczyć torsen bez kanału czy podnośnika
krzysiek23 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 chciałbym to zobaczyć torsen bez kanału czy podnośnika powiedz a jaki w tym problem,kanal czy podnosnik znacznie to ulatwi ale czy jest tak naprawde potrzebny?lewarujesz- podnosisz po obu stronach jak najwyzej zabezpieczasz i meczysz kregoslup na lezaco...ot cala filozofia
Dev Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Krzychu, sama wymiana z kanału jest wqurwiająca, nie mówiąc juz o dwóch lewarkach
Tom A4 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 chciałbym to zobaczyć torsen bez kanału czy podnośnika powiedz a jaki w tym problem,kanal czy podnosnik znacznie to ulatwi ale czy jest tak naprawde potrzebny?lewarujesz- podnosisz po obu stronach jak najwyzej zabezpieczasz i meczysz kregoslup na lezaco...ot cala filozofia akurat ja to robiłem więc wiem o czym pisze roboty jest sporo z kanału chciałbym widzieć jak rozpinasz wał od napędu bez kanału
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się