Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? :(

Gdybym miał FWD to kupiłbym nówkę Quaife

Opublikowano
powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? :(

Gdybym miał FWD to kupiłbym nówkę Quaife

tylko ta cena...

QDF6Q - Quaife Engineering

Opublikowano

To jest cena netto :whistling:

Opublikowano

cena powala na kolana :(

Opublikowano

Piotrek to nie jest wkret, czytałem troche opinii na ten temat i faktycznie sie sprawdza :whistling:

Opublikowano

Dlatego napisalem, akurat polska wersja była wkretem ale oparta na prawdziwej sytuacji z innego zagranicznego forum ;)

Opublikowano

welded-diff.jpg

:decayed:

Opublikowano

to dyfer jednego buraka ode mnie z kwadratu :facepalm:

Opublikowano

Pytanie do znawców tematu.

W 25 sekundzie filmu... te Audi ma centralną blokadę torsena, czy blokadę przodu i tyłu?

Opublikowano

Torsen nie ma blokady

To audi ma 3 otwarte dyfry z blokadą miedzyosiowego i tylnego

Opublikowano

ja tam wczoraj na rondzie zamiast skrecic polecialem prosto,mala predkosc duze opady -bloto posniegowe,czasem sie czuje ze q daje frajde tylko z ruszania na prostej i jak zabrodze w wyzszym sniegu....bo na zakretach boje sie zawsze ze tyl mnie wyprzedzi,jakies takie dziwne odczucie.....w osce chociaz zajeb...reczny i ladnie sie skladal a tu zeby nie wyjeb...musialem hamowac...i zeby to jakas predkosc byla :kwasny:

Opublikowano

Trzeba cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc

Niestety q bledow nie wybacza

Opublikowano

Nie bez kozery mowia ze q jedzie jak zaden inny ale hamuje jak kazdy

Opublikowano
Nie bez kozery mowia ze q jedzie jak zaden inny ale hamuje jak kazdy

to akurat wiadome ze hamuja tak samo ale spodziewalem sie ze na zakrecie przod powiniem pociagnac na maxa i dalby rade wyprowadzic auto bo predkosc byla mala a tu d*pa,bo wygladalo na to ze moc z tylu byla wieksza i popychala przod

Opublikowano

Torsenik by sie przydał Kolego, Torsenik.... :whistling:

u mnie dupsko nie lata :polew:

Opublikowano

problem leży w samej konstrukcji audi także... bmw pomyślało i umieściło motor przed przednią osią... w audi za... ciezki przód zabija skutecznie nadsterowność

Opublikowano
problem leży w samej konstrukcji audi także... bmw pomyślało i umieściło motor przed przednią osią... w audi za... ciezki przód zabija skutecznie nadsterowność

Chyba na odwrót. W Audi wystaje silnik przed przednią oś a bmw jest za osią.

Pozatym krótko jeżdze z Q ale złapałem się na pewnym elemencie. Przy skręcaniu gdy zaczyna wynosić nie wolno odpuszczac gazu tylko właśnie mu wisnąć żeby to Q miało szanse pociągnąć odpowiednio. Zanim to załapałem tez pare razy przodem mi wyjechał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...