ruks Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? Gdybym miał FWD to kupiłbym nówkę Quaife
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? Gdybym miał FWD to kupiłbym nówkę Quaife tylko ta cena... QDF6Q - Quaife Engineering
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 obiecałem że dzisiaj wrzuce pomysł na LSD zrobione "domowym sposobem" zobaczcie co "Bracia mniejśi" wymyslili.... Forum BMW Klub Południe - :: Zobacz temat - Szpera zrób to sam. Phantom Grip Limited Slip
pioteros Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 jest to wkret ale zabawny, ale ma oparcie na faktach • Zobacz wątek - Problem z zaspawanym mostem
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Piotrek to nie jest wkret, czytałem troche opinii na ten temat i faktycznie sie sprawdza
pioteros Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Dlatego napisalem, akurat polska wersja była wkretem ale oparta na prawdziwej sytuacji z innego zagranicznego forum
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 to dyfer jednego buraka ode mnie z kwadratu
Kraker Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Pytanie do znawców tematu. W 25 sekundzie filmu... te Audi ma centralną blokadę torsena, czy blokadę przodu i tyłu?
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Torsen nie ma blokady To audi ma 3 otwarte dyfry z blokadą miedzyosiowego i tylnego
Kowi87 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/audi-a4-1-8t-rwd-avant-308575/
krzysiek23 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 ja tam wczoraj na rondzie zamiast skrecic polecialem prosto,mala predkosc duze opady -bloto posniegowe,czasem sie czuje ze q daje frajde tylko z ruszania na prostej i jak zabrodze w wyzszym sniegu....bo na zakretach boje sie zawsze ze tyl mnie wyprzedzi,jakies takie dziwne odczucie.....w osce chociaz zajeb...reczny i ladnie sie skladal a tu zeby nie wyjeb...musialem hamowac...i zeby to jakas predkosc byla
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Trzeba cwiczyc cwiczyc i jeszcze raz cwiczyc Niestety q bledow nie wybacza
horny devil Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie bez kozery mowia ze q jedzie jak zaden inny ale hamuje jak kazdy
krzysiek23 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie bez kozery mowia ze q jedzie jak zaden inny ale hamuje jak kazdy to akurat wiadome ze hamuja tak samo ale spodziewalem sie ze na zakrecie przod powiniem pociagnac na maxa i dalby rade wyprowadzic auto bo predkosc byla mala a tu d*pa,bo wygladalo na to ze moc z tylu byla wieksza i popychala przod
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Torsenik by sie przydał Kolego, Torsenik.... u mnie dupsko nie lata
pioteros Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 problem leży w samej konstrukcji audi także... bmw pomyślało i umieściło motor przed przednią osią... w audi za... ciezki przód zabija skutecznie nadsterowność
pastaldo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 problem leży w samej konstrukcji audi także... bmw pomyślało i umieściło motor przed przednią osią... w audi za... ciezki przód zabija skutecznie nadsterowność Chyba na odwrót. W Audi wystaje silnik przed przednią oś a bmw jest za osią. Pozatym krótko jeżdze z Q ale złapałem się na pewnym elemencie. Przy skręcaniu gdy zaczyna wynosić nie wolno odpuszczac gazu tylko właśnie mu wisnąć żeby to Q miało szanse pociągnąć odpowiednio. Zanim to załapałem tez pare razy przodem mi wyjechał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się