Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? :(

Gdybym miał FWD to kupiłbym nówkę Quaife

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiadasz ze az tak ciezko znalesc dawce na przod? :(

Gdybym miał FWD to kupiłbym nówkę Quaife

tylko ta cena...

QDF6Q - Quaife Engineering

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiecałem że dzisiaj wrzuce pomysł na LSD zrobione "domowym sposobem"

zobaczcie co "Bracia mniejśi" wymyslili.... :grin:

Forum BMW Klub Południe - :: Zobacz temat - Szpera zrób to sam.

Phantom Grip Limited Slip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek to nie jest wkret, czytałem troche opinii na ten temat i faktycznie sie sprawdza :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisalem, akurat polska wersja była wkretem ale oparta na prawdziwej sytuacji z innego zagranicznego forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do znawców tematu.

W 25 sekundzie filmu... te Audi ma centralną blokadę torsena, czy blokadę przodu i tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam wczoraj na rondzie zamiast skrecic polecialem prosto,mala predkosc duze opady -bloto posniegowe,czasem sie czuje ze q daje frajde tylko z ruszania na prostej i jak zabrodze w wyzszym sniegu....bo na zakretach boje sie zawsze ze tyl mnie wyprzedzi,jakies takie dziwne odczucie.....w osce chociaz zajeb...reczny i ladnie sie skladal a tu zeby nie wyjeb...musialem hamowac...i zeby to jakas predkosc byla :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bez kozery mowia ze q jedzie jak zaden inny ale hamuje jak kazdy

to akurat wiadome ze hamuja tak samo ale spodziewalem sie ze na zakrecie przod powiniem pociagnac na maxa i dalby rade wyprowadzic auto bo predkosc byla mala a tu d*pa,bo wygladalo na to ze moc z tylu byla wieksza i popychala przod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem leży w samej konstrukcji audi także... bmw pomyślało i umieściło motor przed przednią osią... w audi za... ciezki przód zabija skutecznie nadsterowność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem leży w samej konstrukcji audi także... bmw pomyślało i umieściło motor przed przednią osią... w audi za... ciezki przód zabija skutecznie nadsterowność

Chyba na odwrót. W Audi wystaje silnik przed przednią oś a bmw jest za osią.

Pozatym krótko jeżdze z Q ale złapałem się na pewnym elemencie. Przy skręcaniu gdy zaczyna wynosić nie wolno odpuszczac gazu tylko właśnie mu wisnąć żeby to Q miało szanse pociągnąć odpowiednio. Zanim to załapałem tez pare razy przodem mi wyjechał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...