Dev Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Kowi, dzisiaj "pośliznałem" sie mocno bokiem na ubitej ziemi, efekt był taki ze wyszło sliczne potrójne "S" teraz widać wyrażnie że tył ciągnie równo a przód tylko jedna strona "...nie ma ch...ja na Mariolę..." jak to mówi mój Kolega Tom A4, wrzucam na przód trzeciego torsena zrobilismy tez krótki filmik tak klamot wspina sie na małą górkę, powiem Wam że różnica jest diabelska z dodatkowym torsenem, nawet nie myslę co bedzie z trzecim :kox:
elpiotrek Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Dev, to dawaj ten filmik Wysłane z mojego Nexus 4
pastaldo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jak założysz 3 torsen to dorezasz snorkel i będziesz przeprawy robił
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Szkoda ze nie można "dodziergać" reduktora Jedynka jest za długa, przynajmniej w AJLu
AKWAMARYN_ Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 ciekawy jestem jak w lecie na suchym asfalcie oponki będą znosić te mody:eusathink:
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Za mało koni, gdyby to była zmodzona S4-ka to mozna by było poszaleć
pastaldo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Szkoda ze nie można "dodziergać" reduktoraJedynka jest za długa, przynajmniej w AJLu Echhh co ja bym za to dał. Mnie wnerwia za krótka jedynka w sześciobiegowym manualu a dla Ciebie za długa:wink: Podmieńmy nasze jedynki:kox:
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 u Ciebie fajniej jezdzi sie po górkach, masz krótkie biegi, spory moment obrotowy a u mnie trzeba od razu dac w d.... bo inaczej sie muli taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox: ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ---------- Co powiecie na to ? a co chcesz wiedzieć to nie jest test Torsena tylko EDS-u
pastaldo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox: Kusisz Panie, kusiszz
Czary Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 jasne ze mozna jechac bokiem ale wlasnie w innych autach 4x4 duzo latwiej to zrobic wlasnie przez to ze rozklad masy wychodzi 50:50 passat b5 syncro? 50:50
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 jasne ze mozna jechac bokiem ale wlasnie w innych autach 4x4 duzo latwiej to zrobic wlasnie przez to ze rozklad masy wychodzi 50:50 passat b5 syncro? 50:50 toto samo co quattro w A4
Dev Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox: Kusisz Panie, kusiszz Nie ma co kusic, trzeba szukac dyfra od V8-ki i wrzucac do swojego
Kowi87 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 taki tedejik jak Twój na trzech a nawet na dwóch torsenach to miazga :kox: Kusisz Panie, kusiszz Nie ma co kusic, trzeba szukac dyfra od V8-ki i wrzucac do swojego dokładnie tak, Quattro z małą mocą zaczyna piszczeć na suchym:grin:
ruks Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Co powiecie na to ? Powiemy że zero razy cokolwiek zawsze daje zero (podstawowa wada torsena) więc zostają dwa wyjścia albo EDS albo naciśnięcie hamulca lewą nogą żeby z tego zjechać
ruks Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nie hamulca tylko gazu Jeśli masz EDS, jeśli nie to hamulec i gaz naraz
Imhotet Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 czegos nie rozumiem z tego filmiku czy torsen nie powinien przekazac czesci mocy na przod ? gdzie to "75:25" ?
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Poczytaj o wspolczynniku blokowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się