Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie o tę nietuzinkową brykę teraz chodzi ....będzie w A4 coś czego nie ma teraz i projektant też nie przewidywał :wink:

Opublikowano

Wszystko bedzie mnie kosztowac moze z 800 zl

Torsen to Torsen, zawsze jest lepszy od zwyklego mechanizmu roznicowego

Napisze jak to sie sprawuje podczas jazdy

A antykow nie zbieram, nie mam na to checi

Opublikowano

:decayed:...

To może muszelki ........?

Masz ku temu warunki :decayed::grin:

Opublikowano

No fajna sprawa. A później przedni dyfer tez będziesz modził?

Opublikowano

Nie no bez przesady...

Chociaz chodzilo mi to krotko po glowie...:facepalm:

Opublikowano

fakt do kręcenia na śniegu przód juz tak istotny nie jest :decayed:

Opublikowano

Tutaj nie chodzi az tak bardzo o snieg

Ale o piach zwir bloto

Idzie jesienpotem zima, przyda sie cos innego w moscie

Opublikowano

Śledzę wątek. Szkoda że do mojego nie się na drzucić Q ale z moim silnikiem to szału nie ma.

Może przyjdzie taki dzień że dev będziesz chciał sprzedać to daj cynk ;)

Opublikowano

Dev ale na koniec zrobisz jakies "DIY" co i jak trzeba zrobic:naughty:

Opublikowano

a jaki był by problem z zastosowaniem ori tego dyfra z V8? Może mniej by było kombinacji z podpasowaniem tamtego dyfra.

Opublikowano

Welp, the V8 Rear torsen swap is officially complete! - AudiWorld Forums

w sumie tu jest poradnik:naughty:

---------- Post dopisany at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

V8 rear diff into 01E case information... :: motorgeek.com

jest i kolejny, tak wiec jak byś miał chwilke to mógłbyś to z czasem na bazie tych zdjeć opisać w naszym rozumnym jezyku:grin:

Opublikowano

01e do większy dyfer wiec tam pewnie latwiej to upchac

Opublikowano

Tam przekladali do A6

Przekladka to A4 jest o niebo prostzza

---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 12:39 ----------

Ja rozbieralem Torsena do przetoczenia z 45 na 41 mm

Nie ma sensu wrzucac calego na tokarke

---------- Post dopisany at 12:45 ---------- Poprzedni post napisany at 12:42 ----------

a jaki był by problem z zastosowaniem ori tego dyfra z V8? Może mniej by było kombinacji z podpasowaniem tamtego dyfra.

Nie da rady, nie pasuje

Poza tym trzeba przekladac wieniec

Opublikowano

Przecieraj szlaki to jak mi juz przestanie wystarczac zwykłe Q w mojej nowej A6 to polecę w Twoje ślady.:decayed:

Opublikowano

A da rade upchac taki torsen z przodu ? zawsze to by było lepsze niż zwykla oska

Opublikowano
A da rade upchac taki torsen z przodu ? zawsze to by było lepsze niż zwykla oska

Da radę:

QDF6Q - Quaife Engineering

Opublikowano

Zawsze to lepsze niż EDS :decayed:

---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 08:18 ----------

Poskladalim o oleju zapomnielim... :facepalm:

Niestety do tego dyfra tylko łori

Bedzie we wtorek:wink: i bedziem wrzucac do grata:naughty:

Opublikowano

i ty mowisz ze nie pijesz a zdjecia na puszkach ;d:decayed:

Opublikowano
Zawsze to lepsze niż EDS :decayed:

---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 08:18 ----------

Poskladalim o oleju zapomnielim... :facepalm:

Niestety do tego dyfra tylko łori

Bedzie we wtorek:wink: i bedziem wrzcac do grata:naughty:

to jak to juz zlozysz mozesz dluzsza trase do mnie zrobic,przetestowac czy wsio gra :grin::grin::grin: bo mam troche stufu dla ciebie

Opublikowano
i ty mowisz ze nie pijesz a zdjecia na puszkach ;d:decayed:

Taaaa... w jamie Małych Chińskich Łapek

Krzychu, wpadne do Ciebie na wioskę we wtorek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...