pioteros Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 byl ale nie w kazdej, w tzw wersji lexusa IS SPORT wystepowalo z tylu LSD
Turboziomal Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Nie ma problemu mogę Ci to ogarnąć. Jak nie będziesz latać na tym bokiem to nie ma co sie martwić o dyfer. No właśnie i tu sie pojawia moje pytanie- impreza jest na torsenach? Latają tymi autami bokiem i nic się dzieje więc dlaczego tutaj na się dziać? Przez cały czas myślałem że właśnie torsen bardziej się nadaje
ruks Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 byl ale nie w kazdej, w tzw wersji lexusa IS SPORT wystepowalo z tylu LSD Właśnie dlatego piszę czy jesteś pewien że to co na aukcji to LSD
pioteros Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 jakby koles zapodal oznaczenie to bym byl pewien
ruks Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 jakby koles zapodal oznaczenie to bym byl pewien No ja też
szczuraz Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 S2 miało ten sam dyfer co 2.3NG z blokadą na guzik do 20 czy 30 km/h można to przerobić tak żeby nie wypinalo ale szybko go zmieli.
Turboziomal Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Impreza jest na wiskozie siedziałem dzisiaj na forum subaru parę godzin, w imprezach 2004, 2005 można z tyłu znaleźć torsena. Wiskoza była niemalże od zawsze w centralnym, ale z tyłu były różne zabawki. Są też i tacy, którzy wyrzucają to co mają i wrzucają torsena. Więc jak to się ma do rzeczywistości? Bardzo mnie to interesuje, ponieważ chciałbym władować do tyłu coś co wytrzyma ponad 600Nm. Uważasz, że może zmielić tego torsena?
Kowi87 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Impreza jest na wiskozie siedziałem dzisiaj na forum subaru parę godzin, w imprezach 2004, 2005 można z tyłu znaleźć torsena. Wiskoza była niemalże od zawsze w centralnym, ale z tyłu były różne zabawki. Są też i tacy, którzy wyrzucają to co mają i wrzucają torsena. Więc jak to się ma do rzeczywistości? Bardzo mnie to interesuje, ponieważ chciałbym władować do tyłu coś co wytrzyma ponad 600Nm. Uważasz, że może zmielić tego torsena? Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > Audi 80 turbo quattro
Dev Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Wynik strzałów ze sprzęgła, mslo co to wytrzyma.
ruks Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 S2 miało ten sam dyfer co 2.3NG z blokadą na guzik do 20 czy 30 km/h można to przerobić tak żeby nie wypinalo ale szybko go zmieli. Blokadę 100% też da radę zmielić?
Dev Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Jak najbardziej, ale to tylko na nawierzchni o dobrej przyczepności
szczuraz Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Najpierw puszczają polosie i stwierdziłem to po pewnym incydencie kiedy auto niespodziewanie wpadło na asfalt z trawy. Sterowanie było tak zrobione żeby go nie rozpinalo powyżej 20km/h
Gość Brt85 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 http://www.torsen.com/files/Torsen_WORLDWIDE_Application_Chart_2011-12-02.pdf
pioteros Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 troche info jest ale wraz brakuje aut chocby passata b5 mazdy mx-5 tez nie ma, peugeota 405 4x4 tez nie wiem tez czy w lexusie is 200 sport i beemkach niektorych to byl akurat torsen czy innego typu lsd
Dev Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Dzisiaj wpadły 4 Torseny 3 są juz sprzedane. ... Ktos jest chetny na jeden ??? 750zl
Dev Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Mogę Ci go przygotowac do montażu ale od razu mówię że będzie drożej bo wiecej jest roboty jak z tyłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się