Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 no jest wrzuc zapytanie i daj znac co Ci odpiszą ta szpera jest duża lepsza od tego Torsena co ja mam bo ma mniejszy wspólczynnik blokowania
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dev, coś u mnie zaczeło sie pocić z tyłu ponieważ chyba plame zostawiłem na parkingu w poniedziałek będe na kanale zrobie zdjecia i kumpel tam sprawdzi skad dokładnie moze być wyceik, rzuciłbyś jakimiś numerami możliwycg simeringów, albo co tam może przepuszczać
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Wsio na pierwszej stronie jest.
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jest jakis problem ze zmiana tych uszczelniaczy? Trzeba dyfer demontowac?
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie nie trzeba. Musisz sprawdzic w jakim stanie są półosie talerzowe.
pioteros Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) odkrecasz centralny srubunek flanszy i powinna wyskoczyctam gdzie pracują one na simeringu pod paznokciem wyczujesz czy jest rów czy nie... jak jest to nic z tym raczej nie zrobisz tylko drugie flansze, simeringi masz po 10zł w motoryzacyjnym Edytowane 24 Stycznia 2015 przez pioteros
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dzieki chlopaki, zrobie foty co tam sie dzialo
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Cos mi sie przypomina ze jedna półos była lekko nadgryziona przez ząb czasu i moze dlatego cieknie
jacjacek Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 matix, masz tylko ABS/ESP ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 19:05 ---------- nie bylo jednoczesnie ESP i EDS w B5 przynajmniej w ośce, EDS i ASR owszem, ale byl tez i sam ABS/EDS w Quattro kazde mialo EDS, niektore ESP ale za to nie bylo ASR w ogole bo nie ma nic o tym napisane w opisie numeru pompy ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- Pompy w ośkach poliftach 8E0614111AN / 8E0614111AB / 8E0614111AM - ABS 8E0614111AN / 8E0614111AM / 8E0614111AD - ABS z Navi 8E0614111F/8E0614111B - pompa ABS+EDS 8E0614111G / 8E0614111C / 8E0614111AJ / 8E0614111AH / 8E0614111AQ / 3B0614111- ABS+EDS+ASR 8E0614111AT / 8E0614111T / 8E0614111AS / 8E0614111AA - ABS+ESP Panowie mam u siebie pompe 8E0614111AM w a4 b5 fl mam tylko ABS Czy to oznacza że jeśli uda mi się znaleźć którąś z pomp z EDS lub ASR będę mógł wrzucić ją do auta czy będą potrzebne dodatkowe przeróbki ? (najbardziej zależy mi na eds)
pioteros Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 jesli masz oske i znajdziesz pompe do oski z dodatkowym edsem sama zamiana pompy ze sterownikiem powinna wystarczyc aby eds dzialal
jacjacek Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) jesli masz oske i znajdziesz pompe do oski z dodatkowym edsem sama zamiana pompy ze sterownikiem powinna wystarczyc aby eds dzialal Tak mam ośkę http://www.allegromat.pl/aukcja180295 Znalazłem coś takiego, wygląda identycznie jak moja- ma takie same wyjścia na przewody hydrauliczne i kostkę elektryczną Czy na kod sterownika również mam zwrócić uwagę ? Biorę się za szukanie bo zawsze chciałem mieć to w mojej B5 w B4 działało to świetnie i mi brakuje tego systemu Edytowane 29 Grudnia 2015 przez jacjacek
Tomi 69 Opublikowano 29 Września 2018 Opublikowano 29 Września 2018 My też tego szukaliśmy.Dev jeżeli możesz to proszę o priv.To dla kolegi też pasjonata a Twoja wiedza jest bezcenna Pozdro i dzięki.
LauferQ Opublikowano 9 Września 2021 Opublikowano 9 Września 2021 @Dev Hej! Mam kilka pytań: -Jak oceniasz różnicę po włożeniu torsena do przodu i do tyłu względem standardowego quattro? -Jaki jest nr dyfra od v8 d11 bo mam gościa z podobno takim dyfrem -Zajmujesz się jeszcze przeróbkami torsena? Jeśli możesz to napisz ile taka przyjemność u ciebie kosztuje P.S wiem data, ale temat nadal bardzo ciekawy i aktualny
robee323 Opublikowano 24 Listopada 2021 Opublikowano 24 Listopada 2021 W dniu 23.09.2013 o 22:10, Dev napisał: W kazdym V8, oznaczenie dyfra AFV lub AXZ ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:00 ---------- jedna mała ciekawostka, auto przy skręconych kołach i daniu w pi....ę nie nosi na wszystkie strony du...ą tylko idzie za przednimi kołami normalnie to d...pa latała jak Żyd po pustym sklepie a teraz krótko idzie bokiem zaraz potem szybko sie prostuje bardzo mi sie to podoba bo auto o wiele lepiej startuje Cześć @Dev czytałem wątek i mam pewne pytanie, znalazłem dyfer z V8 D11 z oznaczeniem AFV do kupienia, pisałeś że AVF i AXZ mają Torsen, w etce pokazuje tylko AXZ, dlatego chodzi mi tylko o potwierdzenie, że oba się niczym nie różnią. Przerabiasz te dyferencjały z V8 do B5? Czytałem że stoczyłeś Torsen z 45 na 41 mm. Czy jeszcze jakiś zabieg jest potrzebny by dopasować tylny Torsen? Bo wałek i wieniec zostaje z B5. Czy korzystałeś też z tylnego dyferencjału z możliwością blokady za pomocą siłownika pneumatycznego? (Taki jak w A80 B4) Umiałbyś opisać różnice między tymi dwoma rozwiązaniami? Chętnie bym się dowiedział czy od czasu ostatnich postów wpadł może jakiś nowy pomysł. Pozdrawiam
matixd Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Witam. Mam torsena z V8 i zastanawiam się czy jeśli jedna stronę prze toczę pod łożysko to czy będzie wytrzymałe? ( Nie pasuje do obudowy dyfra z a4) Audi ma 350+
Dev Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Robiłem przeróbkę do RSy z 550 konnym silnikiem, bez awarii jeździ już ponad 6 lat 1
Turu Opublikowano 11 Stycznia 2023 Opublikowano 11 Stycznia 2023 @Dev do mojej b6 też zrobisz taką przeróbkę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się