Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odgrzybianie Klimatyzacji od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czepiasz się. Czujniki to chyba tylko w kratkach i pod filtrem kabinowym i pewnie termistory zalane plastikiem więc raczej nic im nie grozi.

Tym bardziej że wodę i wilgoć jakoś znoszą i to i trochę srebra wytrzymają.

http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/mobile/pl/p/Srodek-do-czyszczenia-klimatyzacji-samochodowej-Odswiezacz-i-odgrzybiacz-do-klimatyzacji--MEGA-GRANAT-250ml-z-nano-srebrem---chemia-samochodowa-i-autokosmetyki-do-klimatyzacji/3424

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

Testował ktoś produkt firmy Concept "NANO SILVER PROFESSIONAL" ?

Opublikowano

Nie wierzyłem, ale te świry faktycznie życzą sobie tyle za 0,3 litra IPA w sprayu

Co Wy macie problem z zakupieniem propanolu w sprayu?

https://www.hurtowniaprzemyslowa.pl/alkohol-izopropylowy-izopropanol-ipa-i-max-99-9-spray-500ml-p-1128.html?gclid=CLf6uNK96c0CFUTjcgodGzwAFQ

Opublikowano (edytowane)

Nie wierzyłem, ale te świry faktycznie życzą sobie tyle za 0,3 litra IPA w sprayu

Co Wy macie problem z zakupieniem propanolu w sprayu?

https://www.hurtowniaprzemyslowa.pl/alkohol-izopropylowy-izopropanol-ipa-i-max-99-9-spray-500ml-p-1128.html?gclid=CLf6uNK96c0CFUTjcgodGzwAFQ

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5824495841

DUŻA BUTLA!

Edytowane przez szuszek83
Opublikowano

Parownik odgrzybiony, a dalej z kratek czuć smrodek. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

Opublikowano

Ja dwa dni temu zapodalem wurtha w otwor na filtr kabinowy po czym wsadzilem nowy filtr. Auto stalo przez noc nieodpalane. Niestety smrod przy wlaczaniu klimy pozostal.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Ja dwa dni temu zapodalem wurtha w otwor na filtr kabinowy po czym wsadzilem nowy filtr. Auto stalo przez noc nieodpalane. Niestety smrod przy wlaczaniu klimy pozostal.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

A jak włączysz sam nawiew, bez klimy na wyłączonym silniku, to też śmierdzi?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli już śmierdzi na econ to radze wymontować wentylator-dmuchawe i przyjrzeć sie parownikowi, oto widok w golfi IV, na klimie nie smierdzialo, a na econ nie dalo sie wytrzymac

Po wyczyszczeniu parownika szczotką do butelek

teraz kolej na ipa i na koniec liqui moily klima fresh i wymiana filtra, u mnie w audi pomoglo, ewentyalnie pianke crc jeszcze można zastosować

Edytowane przez szuszek83
Opublikowano

Problem jest taki, że w b6/b7 nie da się tak łatwo dojść do parownika:/

Opublikowano

Problem jest taki, że w b6/b7 nie da się tak łatwo dojść do parownika:/

To jak go skutecznie odgrzybić? Zostaje tylko wywiercenie otworu?

Opublikowano

Przez otwór też nie wyczyścisz mechanicznie parownika.

Opublikowano

Przez otwór też nie wyczyścisz mechanicznie parownika.

Dechy nie będę szarpał :sarcastic:

Opublikowano

Ja też mam ten problem i nie wiem co zrobić :)

Może wyciąć w tym tunelu od wentylatora do parownika większy otwór (żeby wsadzić rękę) i potem ten wycięty plastik wkleić?

Opublikowano

Przez otwór też nie wyczyścisz mechanicznie parownika.

Dechy nie będę szarpał :sarcastic:

Nie ma śmiania. W tym aucie zapuszczona klima tym się kończy. :kox: Porowata powierzchnia parownika to doskonała wylęgarnia wszelkiego paskudztwa. Pianki czy spraye do butów to doskonała pożywka dla tych mikrobów.

Opublikowano

Ja też mam ten problem i nie wiem co zrobić :)

Może wyciąć w tym tunelu od wentylatora do parownika większy otwór (żeby wsadzić rękę) i potem ten wycięty plastik wkleić?

A może da się jakoś zdemontować ten tunel, albo od strony konsoli dojść? Co do wycinania otworów byłbym ostrożny.

Opublikowano

Mam to samo, ozonowane w tym roku 2x, nowy filtr, pianka, i granat. Nic nie daje rady. A parownik od strony otworu wygląda na czyściutki... Robiłem też otwór przed parownikiem. Wszystko na nic.

dodam też że w poprzednim roku próbowałem sposobu z IPA też na nic.

Chyba czeka mnie zdjęcie kokpitu :D

Chyba że właśnie zrobić duży otwór żeby dojść do tego parowniak a pozniej coś wkleic...

Opublikowano

No duży duży.......tak żeby mop na kiju wszedł. Zacznijcie wyłączać klime przed dojazdem do celu pozostawiając sam nawiew aby osuszył parownik i nie będzie problemu. Oczywiście jak już jest grzyb to trzeba to wyplenić a potem dbać czyli osuszać i wtedy granat przed i po sezonie załatwia temat

Bez sensu u nas jest to że po wyjęciu kluczyka klapy ustawiają sie na pozycje "0" i zamykany jest dopływ powietrza z zewnątrz no i ta wilgoć gnije w ciepełku

Opublikowano (edytowane)

Dziwne jest to że odpływ mam drożny a rano jak wyjeżdzam z posesji (lekko pod górke) to wylatuje woda z układu.

Edytowane przez micha3l
Opublikowano (edytowane)

He. Dałeś mi do myślenia. Zasze trzymałem wóz w garażu i było git. W te wakacje mop jak...., ale stoi na parkingu z gorki a wylot skroplin jest od skrzyni więc stoi sobie woda. Pora stawiać wóz odwrotnie.

Edytowane przez POWER-KRIS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...