Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Jak wsteczy ciężko wchodzi może to oznaczać że sprzęgło słabo rozłancza napęd, z jedynką tez masz czasmi problem? co do schodzenia z wysokich obr. sprawdz czujnik sprzęgła.
piguu Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Dzieki za odp, z 1 biegiem też jest czasami problem z tym że chodzi mi o wbijanie biegu na postoju a nie podczas jazdy. Co to może być? Docisk?
Łukasz13 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 No moze to oznaczac zuzyty docisk do wymiamy komplet docisk i tarcza, przed wymiana mozna jeszcze sprobowac odpowietrzyc sprzeglo.
hopek03 Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam wszystkich! Mam BEXa i właśnie taki problem: wyaje mi się że wolno schodzi z wysokich obrotów, raczej nie powinno tak być, od czego zacząć? Przepustnica jest czysta i nie ma tam nieszczelności... w silnikach 1.8 T to normalna sprawa tak ma być to jest po to aby dwu mas nie cierpiał
pioteros Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 sprobuj odpowietrzyc wysprzeglik i pompke
piguu Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 OK, z obrotkami jestem już spokojny. Na weekendzie zajmę się odpowietrzeniem i dam znać co i jak, czy coś pomogło, dzięki za podpowiedzi. ---------- Post dopisany 11-07-2014 at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany 09-07-2014 at 22:57 ---------- Dziś po walce okazało się że wysprzęglik i układ jest odpowietrzony i pracuje bardzo dobrze. Jednak podczas oględzin zauważyłem luzy na wybieraku "kulce" która porusza dalej wodzikiem. Czy u Was też tak jest czy raczej jest sztywno (znaczy brak najmniejszych luzów) może to jest przyczyną...? 1
kamil.s Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 ten czujnik sprzęgła znajduje się zaraz pod pedałem sprzęgła pozdrawiam
MireXs Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Dołączam się do tematu. Mam ten sam problem z obrotami. po wciśnięciu sprzęgła delikatnie rosną i powoli opadają, jest to uciążliwe przy szybkiej zmianie biegów. Ma ktoś jakieś rozwiązania?
Łukasz13 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Post wyzej masz podpowiedz sprawdzales?
MireXs Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 To znaczy? Jak mogę sprawdzić ten czujnik sprzęgła? Dodam, że podczas włączonego tempomatu i wciśnięciu sprzęgła tempomat się wyłącza.
Łukasz13 Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 Jesli po'wcismieciu sprzegla tempomat sie wylancza czujnik wyglada na sprawny..
MireXs Opublikowano 18 Lipca 2014 Opublikowano 18 Lipca 2014 No właśnie. Skoro czujnik jest sprawny to co może być tego przyczyną?? Ktoś ma jeszcze jakieś propozycje?
mrugas89 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 witam ja mam problem tez z obrotami tez cieżko shodzi z obrotów i w dodatku oswieca sie checz czy ktos mi jest stanie pomóc ??
jacek70 Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 A ja bym radził sprawdzić zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej. Jak jest padnięty to między innymi obroty wolno spadają.
ShatyMK Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Ja wymieniłem zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, ale obroty dalej wolno spadają. Odnośnie tego czujnika sprzęgła, ma ktoś info który to blok pomiarowy na VAG? Porównywałem u kumpla który ma polówkę 1.8T i u niego szybciej schodzi z obrotów, dodam że mam full przelot i nic nie powinno go przytykać, auto po gruntownym serwisie, płyny filtry rozrząd, czyszczenie całej odmy. Dodatkowo mam problem z przepustnicą, trzyma 720obr/min, według tunera to za mało bo powinno byc 780 chyba albo 860? Może przepustnica jest winna? Czasami na rozgrzanym silniku jest problem z odpaleniem, potrafi przygasnąć. Edytowane 8 Maja 2015 przez ShatyMK
eliteraptor Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 To że sprzęgło bierze u góry to dobrze ja tak miałem po wymianie sprzęgło dwumas na nowe więc tak powinno być prawidłowo
SzczYpior_n1 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich! Mam BEXa i właśnie taki problem: wyaje mi się że wolno schodzi z wysokich obrotów, raczej nie powinno tak być, od czego zacząć? Przepustnica jest czysta i nie ma tam nieszczelności...w silnikach 1.8 T to normalna sprawa tak ma być to jest po to aby dwu mas nie cierpiałTo normalne czy nie? Mi się wydaje, że także dość wolno mi schodzą, nie podnoszą się, ale jeśli chciałbym poczekać aż opadną z 3 tys rpm do 2 tys przy zmianie z jedynki na dwójkę, to bym musiał poczekać z dwie sekundy. Przy dynamicznej jeździe tyle się nie czeka, nie mówiąc o jakiejś bardziej agresywnej. Chociaż przy tej drugiej już się nie zwraca uwagi na opadanie obrotów. A dodatkowo niepokoi mnie, że jak puszczam od razu sprzęgło nie czekając aż obroty opadną, to słychać pojedynczy delikatny puk. Niezawsze, ale bardzo często, głównie 1 na 2 i z 2 na 3. Może to być coś niepokojącego?Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez SzczYpior_n1
T777 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Witam wszystkich! Mam BEXa i właśnie taki problem: wyaje mi się że wolno schodzi z wysokich obrotów, raczej nie powinno tak być, od czego zacząć? Przepustnica jest czysta i nie ma tam nieszczelności...w silnikach 1.8 T to normalna sprawa tak ma być to jest po to aby dwu mas nie cierpiałTo normalne czy nie? Mi się wydaje, że także dość wolno mi schodzą, nie podnoszą się, ale jeśli chciałbym poczekać aż opadną z 3 tys rpm do 2 tys przy zmianie z jedynki na dwójkę, to bym musiał poczekać z dwie sekundy. Przy dynamicznej jeździe tyle się nie czeka, nie mówiąc o jakiejś bardziej agresywnej. Chociaż przy tej drugiej już się nie zwraca uwagi na opadanie obrotów. A dodatkowo niepokoi mnie, że jak puszczam od razu sprzęgło nie czekając aż obroty opadną, to słychać pojedynczy delikatny puk. Niezawsze, ale bardzo często, głównie 1 na 2 i z 2 na 3. Może to być coś niepokojącego?Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Mam takie same objawy w silniku 1.6 + dodatkowo szarpanie na 5 biegu. Opisuje je na końcu tego wątku. Może ktoś coś podpowie.
tomekSSK Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 Też mam problem z obrotami. Zauważyłem że po szybkim wciśnięciu sprzęgła nie wyłącza tempomatu. Wyłącza dopiero jak wcisnę sprzęgło na 2 sek. i wtedy obroty mi rosną. Wydaję mi się że ewidentnie ten czujnik padł.
SzczYpior_n1 Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Czujnik sprzęgła w VCDS, blok pamiarowy 066, okienko drugie. Szóste zero, trzecie od tyłu. U mnie ok, ale obroty dalej wolno opadają. Już się do tego przyzwyczaiłem. Błędów w silniku brak. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Lipca 2016 przez SzczYpior_n1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się