Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cewki zapłonowe wymiana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na cewkach masz datę produkcji, jak się zgadza z autem to powinni wymienić.

Nie wiedziałem tego i na darmo pojechałem do ASO, cewki były nowsze

Opublikowano
to pewnie.....:a4fan:

Jeśli chodzi o mnie to od kiedy kupiłem a4 stałem się niepodważalnym fanem marki - po prostu wszystko mi się podoba w konstrukcji tych samochodów, nawet mimo, że mam przez wielu krytykowany silnik ALT.

Poprzedni właściciel też coś z fana miał bo auto było wręcz przesadnie zadbane w środku :banan:

Opublikowano
to pewnie.....:a4fan:

Jeśli chodzi o mnie to od kiedy kupiłem a4 stałem się niepodważalnym fanem marki - po prostu wszystko mi się podoba w konstrukcji tych samochodów, nawet mimo, że mam przez wielu krytykowany silnik ALT.

Poprzedni właściciel też coś z fana miał bo auto było wręcz przesadnie zadbane w środku :banan:

to tak jak ja...im częściej słyszę narzekania na temat ALT, tym bardziej lubię ten silnik:wink:

Opublikowano

to tak jak ja...im częściej słyszę narzekania na temat ALT, tym bardziej lubię ten silnik:wink:

Ty wiesz, że coś w tym jest :grin: im więcej się czyta i słyszy narzekania, że ALTek to olej żre, że specyficznie chodzi itd... tym większa frajda z niego :banan:

Opublikowano

i o to chodzi w prawdziwej miłości do motoryzacji:jerk:

Opublikowano

Witam ,

Mam podobny problem . Gdy samochód jest zimny chodzi elegancko , ale gdy się rozgrzeje przerywa na 1 cylinder ale znowu powyżej 2500 obortów chodzi dobrze. Myślałem , że to jest związane z sondą lambda i została odłączona .Ale problem nadal zostal .

Proszę o podpowiedź . Z góry dzięki .

Opublikowano

hehe prawdziwa miłość musi kosztować, jeszcze trochę po użytkuję i wrzucę na forum szczegółowy kosztorys ile kosztuje takie auto w utrzymaniu dla potomnych - jest gdzieś na forum wątek o kosztach utrzymania?

Opublikowano

Tu nie do konca chodzi o date a o numer cewki. W zaleznosci od daty produkcji zmienialy sie numery.

cewka.jpg

Opublikowano
Tu nie do konca chodzi o date a o numer cewki. W zaleznosci od daty produkcji zmienialy sie numery.

http://s22.postimg.org/k1tag5nfh/cewka.jpg

Numer oczywiście też, ale przecież logiczne jak auto np z 2001 roku a cewki z 2006 to nie są już te same, z pierwszego montażu

Moje numery się kwalifikowały i co lipa, w serwisie powiedzieli że nie podlegają wymianie.

Potem sprawdziłem i data była 2006, a auto 2003

Opublikowano

Rzeczywiście chyba coś w tym jest :wink: Ja też bardzo lubię swojego ALTa; im dłużej go mam tym bardziej go lubię :naughty:

Nie ukrywam, że na początku sam byłem wku..iony na te dolewki, bo w poprzednich samochodach nie miałem takiego "zjawiska" :decayed: Po remoncie, dolewam jednak o wiele, wiele rzadziej i w zasadzie te dolewki są jedynym mankamentem mojego samochodu. Te wszystkie wpisy o tym jaki to ALT jest zły, że to najgorszy silnik w Audi, że żre olej i prawie w ogóle nie przyspiesza itd. obrazują go tak jakby ten silnik palił oleju więcej jak paliwa, jakby był większym "mułem" niż silnik od kosiarki i psuł się średnio 5 razy w tygodniu; z tym, że są to najczęściej wpisy osób które ALTa nigdy nie miały a tylko pieprzą głupoty powtarzając po innych :wink:

Opublikowano

Święte słowa :)

Opublikowano

polać mu bo dobrze prawi!

też to zauważyłem, że alt jest krytykowany głównie przez ludzi, którzy "słyszeli od kolegi". Ja narazie odpukać jeszcze nie wiem co to jest "oil_min" ale dopiero około 1000 km zrobiłem po wymianie oleju (przed wymianą ktoś inny był właścicielem), na weekend szykuje mi się trasa na kolejny 1000 więc zobaczymy co się będzie działo. I jeszcze mimo chodem napiszę, iż uważam, że przyspieszenie w ALTach jest naprawdę wystarczające do płynnej i komfortowej jazdy, poza tym dwójka i trójka to bardzo fajne biegi w tym aucie, szybko się nie kończą i pozwalają spokojnie auto rozpędzić do ponadprzepisowych prędkości. Ja jestem bardzo zadowolony i muszę chyba założyć jakiś temat autorski o swoim bo jak na fana przystało trzeba się pochwalić nowym nabytkiem :D

Opublikowano

Wyszlo, ze do ASO mialem wycieczke z przygoda. Cewek nie wymienili i zrobili mi 'przeglad' kasujac przy okazji blad czujnika temperatury plynu chlodzacego, jest kilka rzeczy za ktore trza sie wziasc w najblizszym czasie, ale nie o tym tu i teraz. Odebralem autko, chce wracac do domu a ono nic. Musialem sie wrocic po mechanika, ten z kolei odkrecil i przeczyscil swiece na parkingu i auto odpalilo a ja zglupialem. Bledu czujnika nie wyrzuca, jeszcze, a mechanik proponuje wymiane swiec. I badz tu madry. Czujnik jeszcze na gwarancji wiec zamowilem nowy a i o swiece tez sie postaralem. W ciagu 11 miesiecy uzytkowania auta bedzie to 3ci komplet swiec - czy to normalne? Dodam jeszcze ze dwie sa zalewane a uszczelka po pokrywa tez byla robiona. Panowie, doradzcie cus.

Opublikowano

Jak zalewane? Od góry? Jeżeli tak to lipna uszczelka lub nie złożono z silikonem w rogach.

Tapatalk

Opublikowano

Potwierdzam, Akcja serwisowa na cewki - AUDI Szewczyk Warszawa, wymiana trwala 30 minut i wymienione 4cewki.

Opublikowano

Witam gdzies czytalem ze ta akcja wymiany cewek podlega tylko pozyzej 2002, czy to prawda czy byl ktos ze starszym rocznikiem b6

Opublikowano

Kolego, obowiazuje wszystkie ALT, najczesciej z poczatkow produkcji.

Opublikowano

a w innych miastach jak jest gdzie mozna o takich akcjach wyczytac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...