golfagn Opublikowano 18 Czerwca 2017 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Jak w temacie: wyje przy skręcaniu. Wymieniona maglownica na servotronica (poprzednia ciekła). Wspomaganie działa całe ok. Nie gubi płynu, nie pieni się. Na szybko odciągając ze zbiorniczka płyn przelałem 1,5 litra nowego ale nadal jest mętny. Niby wszystko jasne- pompa do wymiany. Ale raz wyje a raz nie. Macie pomysł dlaczego? Czasami wyje przy skręcaniu a najgłośniej oczywiście przy największym wychyleniu.
kamelbd Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Witam. Od paru dni coś mi swierczy (jak świerszcz) przy skręceniu gdy rozpoczynam jazdę czyli na 1 gdy koła jeszcze dają opór bo się lekko kręcą. Co tu podejrzewać? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
gonzalez09 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Witam prawdopodobnie siada u mnie pompa, szukac jakiejs oryginalnej uzywki czy sa jakies w miare dobre zamienniki ? Co polecacie ?
chudy92 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 chyba najlepiej ori używki, pewnie z Exeo pasuje.
KoWaL_89 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 Kolega jeździ na używce już pół roku i jest zadowolony. A co najważniejsze zapłacił na allegro grosze.
Faziox Opublikowano 22 Listopada 2017 Opublikowano 22 Listopada 2017 Witam nie zakładając nowego tematu mam pytanie. a mianowicie w zeszły czwartek urwało mi śrubę co trzyma napinacz co za tym idzie spadł pasek, w sobotę pojechałem takim autem bez wspomagania na garaz, po zamontowaniu nowego napinacza i paska kierownica chodzi lżej lecz przy pełnym skręcie w lewo zaczyna buczeć, po czasie jak już się chwile pojeździ jak auto złapie temperaturę dźwięk ustaje. czy ktoś orientuje się gdzie może być problem ? Sprawdzałem poziom płynu jest minimalny. I płyn już jest brązowy dodam ze wymieniany był półtorej roku temu. Pozdrawiam
Bartek2408 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 W dniu 22.11.2017 o 19:44, Faziox napisał: Witam nie zakładając nowego tematu mam pytanie. a mianowicie w zeszły czwartek urwało mi śrubę co trzyma napinacz co za tym idzie spadł pasek, w sobotę pojechałem takim autem bez wspomagania na garaz, po zamontowaniu nowego napinacza i paska kierownica chodzi lżej lecz przy pełnym skręcie w lewo zaczyna buczeć, po czasie jak już się chwile pojeździ jak auto złapie temperaturę dźwięk ustaje. czy ktoś orientuje się gdzie może być problem ? Sprawdzałem poziom płynu jest minimalny. I płyn już jest brązowy dodam ze wymieniany był półtorej roku temu. Pozdrawiam Na początek wymień płyn i odpowietrz dobrze układ.
golfagn Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Hej, jak w temacie wyje mi wspomaganie. Definitywnie hałas pochodzi od pompy- sprawdzone. Z tego co wiem, hałas pochodzić może od pęcherzyków powietrza, kilka razy wyrzuciło mi trochę płynu przez nakrętkę zbiorniczka. Zanim wejdę w koszta (do tego silnika rzadko trafia się używka) chciałem sprawdzić co się da. Wspomaganie działa, mam servotronic, nie cieknie, ok rok temu wymieniona maglownica- działa ok, 2 miesiące temu wymieniłem cały płyn- spuszczany do zera i zalany nowym takim jak ma być (2 litry płukanka). Bardzo szybko zrobił się bardzo brudny, teraz wygląda jak szlam. Skąd to może się robić? Po wymianie było zdecydowanie ciszej, ale potem hałas wrócił... Teraz nie da się jeździć, bo wręcz zagłusza radio przy niższych prędkościach (do 15km/h). Przy wyższych jest ok. Sitko na miejscu, co mogę jutro sprawdzić jeszcze? Czy jeśli nie cieknie z węży a zbiorniczek jest ok to wycie może pochodzić tylko od uszkodzonej pompy a szlam to opiłki z pompy? Inne pomysły?
golfagn Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Sprawdziłem czy gdzieś magiel cieknie- nie ma śladów. Przewody i pompa suche, na wale pompy nie ma luzu. Czy maglownica może zapowietrzać płyn? I czemu płyn momentalnie robi się szlamowaty? Odłączyłem przekaźnik od servotronica i poza cięższym wspomaganiem nie było różnicy więc to raczej nie zawór servotronica. Kupiłem zbiornik wspomagania od B7 i jak dojdzie i go wymyję idzie do wymiany. Edit: byłem w serwisie Audi. Mechanik powiedział, że skoro żaden przewód nie jest przekręcony/załamany to raczej będzie pompa. Zauważył, że mam bardzo duży przepływ płynu w zbiorniczku, wręcz gejzer po odkręceniu korka (możliwe, że to przez servotronic?). Znalazłem podobny temat z takim problemem, rozwiązaniem był zbiorniczek. Czekam aż dojdzie i je wymienię. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez golfagn
golfagn Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Ok, problem rozwiązany Powodem był zbiorniczek płynu wspomagania. Wymiana i zalanie do pełna pomogło. Edit: po sekcji starego zbiorniczka stwierdzam, że sitko siedziało na miejscu, ale jego plastikowe brzegi nie przylegały idealnie do zbiorniczka. Po wymianie gejzer płynu ustał, jest totalna cisza. Dla zainteresowanych: nie ma różnicy w przepływie płynu czy to servotronic czy nie. Płyn widać, że przepływa, ale bez wzburzania jego powierzchni w zbiorniku. Edytowane 14 Grudnia 2017 przez golfagn 1
Patryk14 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Panowie pompa wspomagania zaczęła wyć. Pod korkiem totalny kocioł był. Takie mleko pomieszanie nie wiadomo z czym. Układ cały przeplukany, płyn ładny zielony taki prosto z aso. Ale zamiast wycia jest takie coś. Za późno już było? Pompa śmietnik?Dodam że wspomaganie chodzi o dziwo nawet lepiej niż wcześniej, tylko takie dźwięki wydaje. Ze wzrostem obrotów są glosniejsze.
Tomas318 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Witam kolegów naprawiam pompy wspomagania więcej informacji udzielę na priv dla grypowiczów atrakcyjne ceny
gacek585 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Witam. Miałem taki sam problem z wyciem pompy wspomagania. Wymieniłem płyn na nowy i nic. U mnie problem okazał się bardzo błachy. Mianowicie winna była opaska na wężu od wspomagania. Zmieniłem opaskę na taka zaciskaną na kluczyk i cisza . Być może któremuś z was to pomoże. Zamieszczam filmik w którym kolega tłumaczy w czym, problem (po angielsku) Pozdrawiam. 1
dszymek Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Czy jest jakas roznica w pracy wspomagania na mineralnym a syntetycznym? Chodzi o febi. Wczesniej byl mineralny. Przeplukalem uklad i zalalem syntetykiem. W moim odczuciu troche ciezej chodzi i na koncu slychac delikatny pisk. Czy to moze byc wlasnie od tej zmiany?
EmilU Opublikowano 7 Stycznia 2019 Opublikowano 7 Stycznia 2019 Mam ten sam problem -1 za oknem i nie dalo sie jechac szybciej jak 70 km/h auto sciagalo na boki uporaliscie sie z tym problemem ?
KubaS1888 Opublikowano 14 Marca 2019 Opublikowano 14 Marca 2019 Witam. Taki problem przy max. skręcie kierownicy. Pompa czy może kolo pasowe alternatora? A może jeszcze coś innego? 20190314_073653.mp4
Langista Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 Kiedy ostatnio płyn wspomagania wymieniany? Pasek pompy wymienia się co maks 40k km, niektórym już po 30k pada. Ten dźwięk idealnie podchodzi do zużytego paska.
KubaS1888 Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 Co do plynu musiał bym przejrzeć zlecenia napraw. Jeśli chodzi o pasek został właśnie wymieniony +sprzęgiełko. Dalej to samo. Mam wrażenie ze po tej wymianie napinacz paska drga jeszcze bardziej niż przed wymiana paska i sprzęgiełka.
martin6230i Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Przeczytałem temat i nie wiem od czego zacząć. Pacjent a4 b6 1.9tdi, 2004r, 20tkm temu wymieniony rozrząd. Problem taki, że podczas przyspieszania przy niższych obrotach jest mocno słyszalne wycie, przy wyższych obrotach ustępuje. Czasami przy skręcaniu również to słychać na niższych obrotach. Myślałem że robi się gdzieś spięcie, odłączyłem światłą DRL oraz emulator ale nadal nic. Na zimnym silniku wydaje mi się że przez pierwsze 2km mam spokój ale może to być złudzenie. Po otwarciu zbiorniczka płynu od wspomagania na włączonym silniku widzę delikatne bulgotanie. od czego zacząć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się