Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie najwieksze(amper) alternatory były montowane do A4?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jak wyżej, ktoś pomoże?

Opublikowano

I większych prawdopodobnie niema.:wink:

Opublikowano

w takim razie trza szukać z tuarega,Q7 i A8, dzieki Panowie ;)

Opublikowano

Wg. ETKI są też dostępne alternatory 150A oraz 190A, ten mocniejszy chłodzony jest już wodą.

Opublikowano

Witam mam alternator 120V zamontowałem grzane stołki i 4el.szyby.Myślę nad zamianą alternatora na 150V.Pytanie takie,do audi z silnikiem afb diesel jaki najlepiej będzie pasował,może ktoś doradzi??

Opublikowano

Nie 120 V tylko 120 A :]

Opublikowano

Tak na szybko - to co "mam" przy sobie

W Passacie 180A 03G 903 016A

A6 C6 2.0TDI 180A 021 903 026L

Opublikowano
Nie 120 V tylko 120 A :]

Co racja to racja :polew:

---------- Post dopisany at 04:46 ---------- Poprzedni post napisany at 04:40 ----------

Tak na szybko - to co "mam" przy sobie

W Passacie 180A 03G 903 016A

A6 C6 2.0TDI 180A 021 903 026L

Dzięki wielkie,rozumiem że te są pnp ??

Opublikowano

Do AVF tak a do innych to nie wiem :kox:

Opublikowano

ok może się komuś to przyda: alternator 220A numer katalogowy 059903018C z 3.0TDI podchodzi bez żadnych większych problemów tylko nie ma drugiego pinu(ECU) więc VAG nie będzie widział altka, oryginalne kółko/sprzęgiełko przekładacie ze swojego i to w sumie wszystko.

Opublikowano
ok może się komuś to przyda: alternator 220A numer katalogowy 059903018C z 3.0TDI podchodzi bez żadnych większych problemów tylko nie ma drugiego pinu(ECU) więc VAG nie będzie widział altka, oryginalne kółko/sprzęgiełko przekładacie ze swojego i to w sumie wszystko.

Grzegorz,a tak z ciekawości po co Ci taki duży amperaż?

Opublikowano

car audio mocne planuje wrzucić i będzie zapotrzebowanie na duży prąd

Opublikowano
W dniu 7.12.2013 o 16:58, Grzegorz.D napisał(a):

ok może się komuś to przyda: alternator 220A numer katalogowy 059903018C z 3.0TDI podchodzi bez żadnych większych problemów tylko nie ma drugiego pinu(ECU) więc VAG nie będzie widział altka, oryginalne kółko/sprzęgiełko przekładacie ze swojego i to w sumie wszystko.

Cześć, czym skutkuje w praktyce ten brak drugiego pinu? Ładowanie na liczniku nie wskazuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...