Gość Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Ty to perwer jesteś jednak Pozdro i powodzenia Edytowane 23 Marca 2017 przez uszol
xBladex Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Ty to perwer jesteś jednak Pozdro i powodzenia:gicior: Dzięki i nawzajem. Nie każdy musi jeździć od razu na glebie. Może źle zacząłem zmiany z kołem. Człowiek uczy się na błędach.
wesz82 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 No ale nie kazdy ma auto do lansu... Jest ok wazne ze jest progres,od razu nie musisz miec gwintu,recaro itp... Jak masz kupowac gwint za 800zł nowy to lepiej odpuść sobie i kup be,bedzie taniej i wygodniej. Be to już nie ma tragedii na 17. Sam stoję z dylematem ale wole dozbierać kase i kupic cos co nie tylko będzie wyglądało ale i jeździło...
Gość Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 4 minuty temu, wesz82 napisał: No ale nie kazdy ma auto do lansu... Negatywne emocje wyczuwam w tym zdaniu, troche cebula
xBladex Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 No ale nie kazdy ma auto do lansu... Jest ok wazne ze jest progres,od razu nie musisz miec gwintu,recaro itp... Jak masz kupowac gwint za 800zł nowy to lepiej odpuść sobie i kup be,bedzie taniej i wygodniej. Be to już nie ma tragedii na 17. Sam stoję z dylematem ale wole dozbierać kase i kupic cos co nie tylko będzie wyglądało ale i jeździło...Też rozważam zakup 1be i może do tego pro kita bym założył.. co do gwintu też wolałbym dać trochę więcej na coś z lepszej półki niż te mtsy itp.
wesz82 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 21 minut temu, uszol napisał: Negatywne emocje wyczuwam w tym zdaniu, troche cebula A ja wyczuwam żeś się czegoś nawąchał Zrozum ze w życiu sa ważniejsze wartości a jeżeli gleba,super rolka itp... Zawartość dodana 1 minute later Kuba daj @ to podesle Ci foty na 1be i kicie -40
PiterA4 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 ja bym wolał odczekac dołozyc i nawet mtsa kupic niz 2 razy rozjebywac fure i zawiecho zmieniac,tymbardziej mtsa jak do ciebie 17 to max to mts wystarczy
xBladex Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Wesz82 to wyślij na [email protected]Koledzy spokojnie bez nerwów itp.. tu nikt nikogo nie chcę obrażać czy coś w tym stylu.. dla mnie jest wytraczające te 17" i delikatnie niżej a ktoś inny woli 19 czy 18 " i gleba ze wahacz 4cm od ziemi. Być może i posłucham Pietra , odłoże kase nawet na gwint MTS czy coś podobnie jakościowo.
Gość Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Gwint mts to taka sama budżetówka jak fk(dolna polka), czy ta technix...
wesz82 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Nie ma spiny.. Sprawa oczywista bynajmniej dla mnie,jakbys miał kase juz dawno auto dawno byłoby blizej ziemi. Jak chcesz dac nizej to mozesz dac tanie mts itp ale poczytaj dobrze o tym ze jest to strasznie miękkie i tak naprawde nadaje sie do jazdy 50km/h.
xBladex Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Opublikowano 23 Marca 2017 Być może i tak.. każdy będzie inaczej mówił jedni chwalą a drudzy nie.. nigdy nie miałem auta na gwicie itp także piszę tylko to co wyczytałem tu na forum lub FB. Znalazłem coś takiego na olx https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-amortyzatory-audi-a4-b5-CID5-ID5SQFB.html Dokładnie jeśli by był budżet na auto to oczywiste że by było bliżej ziemi itp. Planów jest dużo .. np zderzak z spryskami leży chyba rok lub dwa i czeka sobie na swoją kolej i tak kilka innych pierdół.. na wszystko przyjdzie czas ..
sebidi Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Gwint mts to taka sama budżetówka jak fk(dolna polka), czy ta technix...kupi nowego techniksa doj**ie odboju i bedzie nisko i w miare komfortowo bez dobijania itp itd spasow nima zeby blotniki rympolilo czy inne tego typu sytuacje sam wjebalem tesco na froncie bo kw padlo i naprawde nie narzekam
Gość Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) 18 minut temu, wesz82 napisał: Nie ma spiny.. Sprawa oczywista bynajmniej dla mnie,jakbys miał kase juz dawno auto dawno byłoby blizej ziemi. Jak chcesz dac nizej to mozesz dac tanie mts itp ale poczytaj dobrze o tym ze jest to strasznie miękkie i tak naprawde nadaje sie do jazdy 50km/h. Idac tym tokiem myslenia na 1ba powinno sie jezdzic nie wiecej niz 50 km/h z reszta powiedz to @enczu Zawartość dodana 0 minutes later 4 minuty temu, sebidi napisał: kupi nowego techniksa doj**ie odboju i bedzie nisko i w miare komfortowo bez dobijania itp itd spasow nima zeby blotniki rympolilo czy inne tego typu sytuacje sam wjebalem tesco na froncie bo kw padlo i naprawde nie narzekam od poczatku o tym mowie tylko wesz swoje morały prawi aby tanie gwinty sobie darować... a zapewne gwint widzial tylko na aukcji w allegro Edytowane 23 Marca 2017 przez uszol
sebidi Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 od poczatku o tym mowie tylko wesz swoje morały prawi aby tanie gwinty sobie darować... a zapewne gwint widzial tylko na aukcji w allegrolepsze nowe tesco czy mts niz zdechniete życiem kw uj wie ilo letnie i zdania nie zmienie chyba ze fakt jakis set w "idealnym" stanie V1 czy cos ale to.juz trzeba posmarowac a w tej cenie masz komplet technix i.jeszcze na wahacze starczy jakies ms [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Kowi87 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Na alegro jest KW do oski za 800zł, co do tanich gwintów nadajasie do pomników i auta na handel, róznica jest kolosalna w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze, a odboje nie pomogą wręcz odechce sie jazdy takim autem(pingpong), o ile ktos miał styczność z sensownym zawiasem(gwarantuje że nie bedzie chciał wrócic do budżetówki). Przerobiłem 4 gwinty u siebie. Edytowane 23 Marca 2017 przez Kowi87
sebidi Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Na alegro jest KW do oski za 800zł, co do tanich gwintów nadajasie do pomników i auta na handel, róznica jest kolosalna w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze, a odboje nie pomogą wręcz odechce sie jazdy takim autem(pingpong), o ile ktos miał styczność z sensownym zawiasem(gwarantuje że nie bedzie chciał wrócic do budżetówki). Przerobiłem 4 gwinty u siebie.i tak i nie lotolem tez na kw ktore umarlo dalem do zregenerowania i to juz nie bylo to zreszta znowu umarlo bylo tez fk i teraz mam w d*pie jest utwardzone tesco i jezdzi nabija kilometry jest sztywno i stabilnie wiadomo nowe kw lub w idealnym stanie chociaz bije na glowe te budzetowki ale zawsze bedzie lepszym wyjsciem niz założenie sprezyn na ori zawias co jest nagminnym modem obnizajacych bryki najtanszym kosztem
robertjudi Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Na alegro jest KW do oski za 800zł, co do tanich gwintów nadajasie do pomników i auta na handel, róznica jest kolosalna w prowadzeniu i zachowaniu auta na drodze, a odboje nie pomogą wręcz odechce sie jazdy takim autem(pingpong), o ile ktos miał styczność z sensownym zawiasem(gwarantuje że nie bedzie chciał wrócic do budżetówki). Przerobiłem 4 gwinty u siebie. + 1 kupiłem 2 lata temu tatechnix prawie nowy... Szał mnie wziął pewnego dnia i go wyjebalem po tych pinpongach... Zrazilem się do gwintów wlecialo z powrotem 1be, potem chciałem sprężyny jakieś niższe jednak (bo chwilowo miałem 17" nie 18") ale chłopaki z batalionu mnie naprostowali i odradzili sprężyn, radzili poszukać kw. Kupiłem, przed założeniem nie byłem przekonany że będzie komfort i brak pinponga, pod koniec zimy wrzuciłem na 15" zimowych mega sztywno, pewnie i komfortowo, mówię hola hola zobaczę jak wrzucę lato 18" w sobotę wrzuciłem i jest nadal kozak, także polecam kw jest ogień, wart swojej kasy, auto na 18" prowadzi się pewnie, sztywno, nie ma pinponga, dobrze wybiera
Kowi87 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) No to miałeś zajechane amory, wiec to nie ma co porównywać, regneracja to wymiana wkładów, a wiec zTwojego KW został tylko korpus z bebechami niewiadomo skad, KW ma wkłady AL-CO i nie idzie ich kupić. Raz regenerowałem gwint i to był ostatni raz, chyba że na sprzedaż, MTS czy TA śmietnik majaten plus że mozna w miare nisko skręcić, ale skręcony na glebe jest strasznie miekki, załozenie odboi i posadzenie go na odbojach jest strasznie uciazliwe w poroszaniu sie, poprostu bez ładu i składu auto skacze na drodze w porównaniu do sprawnego KW, które prowadzi sie na twardych odbojach stabilnie(odnosze sie do tego co mam poli 95ha/ori odbój KW w proporcji 50x50). Pełny odbój z poli nie da sie prowadzić przy prędkosciach, bo jak wpada w wibracje to podskakuje aż do czasu zgaszenia silnika FK jest jednym z tych twardszych gwintów w niskiej cenie, ale jazda jak na taczce, mam wrażenie ze to nic nie wybiera, kolega w ekipie to ma, moge powiedzieć tylko że dopiero po 3 latach intesywnej jazdy zapiekły sie nakrętki, póki co suchy, obecnie siedzi na pełnym poli i jest tragedia, piwa nie napijesz na 100% podczas jazdy. Drugi ziomek ode mnie ma gwint Vmaxx, walory jezdne eleganckie, ale mały zakres regulacji, gleba na 18tce kończy sie przy 60cm(od gruntu do rantu), nowe spręzyny idzie kupic u dystrybutora(400zł) ostatnio zamawiał, są oferowane nie bezpowodu, lubią pękać, stad dużo można znaleźć na necie poszukiwaczy spręzyn do tego gwintu. Ogólnie twardy gwint Supersport, niby drogi(miałem u siebie), o ile przód jest w miare OK i nie rdzewieje, tak tył to porazka, miekki i korodujący zawias, bez odboi twardych nie ma mowy i niskiej glebie. Edytowane 23 Marca 2017 przez Kowi87
robertjudi Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Tylko problem tanich gwintów to nie tylko amortyzatory ale też sprężyny, jak porównalem sprężyny od kw i tatechnix czy kolegi od MTS i kw to jest gigantyczna różnica w twardości i grubości zwoi a to też przekłada się na pingponga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się