airton Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Panowie klima szczelna i nabita dwa dni temu, problem był taki, że raz się włącza raz nie, w kodach klimatronika wykazało ten błąd: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwaJakieś rady, co sprawdzić ?
Gadom Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Panowie klima szczelna i nabita dwa dni temu, problem był taki, że raz się włącza raz nie, w kodach klimatronika wykazało ten błąd: 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa Jakieś rady, co sprawdzić ? Może być za mocno nabita, może być to czujnik ciśnienia, może to być dławik
Fenrir Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Ktoś się orientuje co może znaczyć ten błąd: 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobaczponiżej) Klima nabita, po wymianie węży. Ogólnie działa ale na postoju nie załącza się wentylator i klima włacza się i wyłącza co parę sekund... Edytowane 18 Sierpnia 2016 przez Fenrir
nkaroluky Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) witam, to i ja się podłączę. od jakichś 2 miechów jestem posiadaczem A4 B5 (1997). Klima na początku nie działała, według poprzedniego właściciela w ogóle jej nie używał, bo zaraz był chory, i dzieciak też. Ostatnio ją nabiłem (18 sierpnia, weszło 675g czujnika, klima szczelna). Nie działała, i na razie to odrzuciłem na kiedyś. Niedawno jednak dowiedziałem się o kodach klimatronika, i na pewno miałem padnięte dwa czujniki. Jednego w ogóle nie było - zewnętrzny G17, kupiony oryginalny Audi, drugi - temp wewnętrznej G56. Właśnie jestem po wymianie tego drugiego (trzeba było rozbierać całą konsolę, ale dałem radę ). I oba teraz pokazują dobre temperatury, a nie na minusie. Jednak klima nie działa - próbowałem tylko na postoju. Oto błędy jakie mi pokazuje Climatronic: 3.3 5.3 7.3 9.7 11.7 13.7 18.3 49.0 50.3 Czy ktoś może ma jakiś pomysł, czemu to może nie działać? Nie mogę znaleźć w ogóle opisów tych dwóch ostatnich. Pozdrawiam ps: mam kabel i VAGa, więc mogę usunąć błędy klimy programem, ale czy to coś da? //edit: jak włączam klimę to słychać jak sprężarka się załącza. Edytowane 4 Września 2016 przez nkaroluky
piciuok Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Podbijam, wpadł kodzik 9.7 i 50.3. Obstawiam że któryś odpowiada za centralną klapę, bo przy przełączeniu na nadmuch po środku, dmucha lekko i nadal dmucha góra. No cóż, widziałem gdzieś manuala jak zregenerować te silniczki. Proszę tylko o potwierdzenie i rozbebeszam
zax99 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Cześć!Ostatniej zimy nie przywiązywałem do tego większej wagi, ale moja B5 nie grzeje wnętrza... Temperatura silnika prawidłowa, czasem nawet przekracza 90 stopni, a w środku dmucha zimnym. Błędy DTC z climatronica: 06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej) *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę Czy 15.5 oznacza właśnie klapę od regulacji temperatury? Na szybę leci ciepłe/gorące powietrze. Na nogi już chłodne. W centralnych kratkach ciepłe, a w kratkach zewnętrznych zupełnie zimne... Edytowane 18 Listopada 2016 przez zax99
Peacock Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Cześć, mam pytanko. U mnie w porównaniu z pierwszym postem nie wszystkie kanały się zgadzają i nie mogę dojść niektórych przypadków. Jak to sprawdzić dokładnie w moim modelu. Po VIN może gdzieś by dało radę? Czy w jednym roczniku/silniku może być różnica?
k232 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Patrząc po 1 poście to wynika z tego ze na 51 kanale pokazuje w B5 temp. Silnika, a każdy mówi , że na kanale 49 ... Czy ktoś mi to na serio wytłumaczy czy coś ze mną nie tak?
bizon16 Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 mi się wydaje że 49 to jest odczyt z zegarów a 51 z tej części czujnika temperatury cieczy chłodzącej co leci do kompa silnika
Peacock Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 K232 jesteś może w stanie spisać swoje wskazania od1 do końca? Porównam ze swoimi i napiszę jak to wygląda. Może dojdziemy razem do jakichś wniosków
AudiA4B51995 Opublikowano 15 Września 2022 Opublikowano 15 Września 2022 Czy którymś z tych kodów można odczytać napięcie akumulatora? albo jego stan? kupiłem jakiś czas temu radio z androidem i chciałbym jakoś sprawdzić czy nie obciąża zbyt mocno aku oraz raz na jakiś czas sprawdzać na postoju gdy gra radio jak się ma sprawa z aku. Jeśli ktoś wie który kod odpowiada za napięcie aku to proszę napisać poniżej z góry wielkie dzięki !!
Langista Opublikowano 15 Września 2022 Opublikowano 15 Września 2022 Masz przecież całą rozpiskę i nie ma tam napięcia aku na ECU.
AudiA4B51995 Opublikowano 18 Września 2022 Opublikowano 18 Września 2022 W dniu 15.09.2022 o 18:32, Langista napisał: Masz przecież całą rozpiskę i nie ma tam napięcia aku na ECU. 20. Rzeczywista wartość napięcia sprężarki/napięcia pokładowego (wolt), napięcie akumulatora a ta 20? nie odpowiada za napięcia aku? pokazuje mi to samo co jak sprawdzam miernikiem 12,5 na zgaszonym
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2022 Opublikowano 18 Września 2022 1 godzinę temu, AudiA4B51995 napisał: 20. Rzeczywista wartość napięcia sprężarki/napięcia pokładowego (wolt), napięcie akumulatora a ta 20? nie odpowiada za napięcia aku? pokazuje mi to samo co jak sprawdzam miernikiem 12,5 na zgaszonym Wszystko pisze na pierwszej stronie.
Langista Opublikowano 18 Września 2022 Opublikowano 18 Września 2022 4 godziny temu, AudiA4B51995 napisał: 20. Rzeczywista wartość napięcia sprężarki/napięcia pokładowego (wolt), napięcie akumulatora a ta 20? nie odpowiada za napięcia aku? pokazuje mi to samo co jak sprawdzam miernikiem 12,5 na zgaszonym Jest napisane jasno, że to napięcie sprężarki, czyli zaniżone jak faktycznie. Nie rozumiem w ogóle po co Ci ta informacja? Masz multimetr to zwyczajnie sprawdź nim na akumulatorze.
AudiA4B51995 Opublikowano 20 Września 2022 Opublikowano 20 Września 2022 W dniu 18.09.2022 o 16:05, Langista napisał: Jest napisane jasno, że to napięcie sprężarki, czyli zaniżone jak faktycznie. Nie rozumiem w ogóle po co Ci ta informacja? Masz multimetr to zwyczajnie sprawdź nim na akumulatorze. Mam radio z androidem i czasami słucham bez odpalenia samochodu i sobie sprawdzam jak wygląda napięcie po pewnym czasie słuchania czy odpali następnego dnia.
Langista Opublikowano 20 Września 2022 Opublikowano 20 Września 2022 To nie jest mądre, zwłaszcza jak się robi krótkie odcinki nie doładowujące Aku.
AudiA4B51995 Opublikowano 21 Września 2022 Opublikowano 21 Września 2022 Gdy napięcie spada do 11,6 na programie 20 w klimatroniku to odpalam go bądź robię sobie przejażdżkę ok 20km do 40km i wraca 12,5-12-6 czy tak można robić?
Langista Opublikowano 22 Września 2022 Opublikowano 22 Września 2022 Oczywiście, jak w sezonie zimowym chcesz wymienić Aku to świetnie sobie radzisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się