Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 półos talerzowa ze skrzyni musi pasowac do danej pólosi która bedzie pasowac pod dana zwrotnice
omzig Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Czyli co mam kupić, co przerobić, a co założyć żebym miał w tym zjebanym 1.8T ANB polift FWD te 320mm?
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 na poczatek zwrotnice od S4 oraz półosie od AJLa lub V6tki (bez S4) do tego pólosie talerzowe ze skrzyni, z której zostały wziete pólosie ale nim to zrobisz trzeba przymierzyc cale pólosie do Twojej skrzyni moze sie okazac że beda pasować a jezeli nie to trzeba szukac odpowiednich do Twojego auta
RumJanek Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Sorki ze sie wpierdzielam pomiedzy wodke a zakaske, ale czy w B6 jest ten sam problem jesli chodzi o swap z S4 czy tylko B5 tak ma? Czy ja tez bede musial cos zmieniac jesli biore do mnie komplet z S4 B6 czy wchodzi p&p?
omzig Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 na poczatek zwrotnice od S4 oraz półosie od AJLa lub V6tki (bez S4) do tego pólosie talerzowe ze skrzyni, z której zostały wziete pólosie ale nim to zrobisz trzeba przymierzyc cale pólosie do Twojej skrzyni moze sie okazac że beda pasować a jezeli nie to trzeba szukac odpowiednich do Twojego auta Jak te półosie talerzowe wyglądają? Co to jest w ogóle?
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Sorki ze sie wpierdzielam pomiedzy wodke a zakaske, ale czy w B6 jest ten sam problem jesli chodzi o swap z S4 czy tylko B5 tak ma? Czy ja tez bede musial cos zmieniac jesli biore do mnie komplet z S4 B6 czy wchodzi p&p? P&P na poczatek zwrotnice od S4 oraz półosie od AJLa lub V6tki (bez S4) do tego pólosie talerzowe ze skrzyni, z której zostały wziete pólosie ale nim to zrobisz trzeba przymierzyc cale pólosie do Twojej skrzyni moze sie okazac że beda pasować a jezeli nie to trzeba szukac odpowiednich do Twojego auta Jak te półosie talerzowe wyglądają? Co to jest w ogóle? Sa to te wystające ruchome elementy skrzyni biegów do których przykrecasz półosie
omzig Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Aaaaaaa, to trzeba było tak od razu. Tak patrze sobie teraz na te graty do swapu i widzę ze półoska od AJL ma 614,5mm długości, a od ANB ma 631,5mm... czuli chciał nie chciał jest krótsza. Przeguby wewnętrzne tez się różnią, flansza niby ta sama ale w AJLu jest taka jakby podkładka: A tu od ANB: Może akurat ta podkładka niweluje długość i przy montażu odległość od skrzyni do piasty/zwrotnicy jest w obu modelach jednakowa... Edytowane 3 Stycznia 2015 przez omzig
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 AJL ma większy i minimalne dłuższy przegub od ANB AEB, stąd różnica w długości półosi.
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Zewnetrzny na pewno ale z wewnetrznym tez cis jest inaczej, ale nie zgłębiałem tematu, wiec nie chcę tutsj wymyślać.
omzig Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 To kto podpowie jak w 1.8T ANB 1999r. polift zmienić heble na 320mm i wiecej??? Może ktoś przerabiał w takim modelu...?
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 jest tak samo jak w AEB podstawa to własciwe czesci na podmianę spokojnie, powoli sobie ogarniesz co i jak
omzig Opublikowano 3 Stycznia 2015 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Żebym miał garaż lub stodołę, to bym sobie dłubał i kombinował, a tak to napierdalam na podwórku przed blokiem i nie za bardzo mogę sobie powoli rzeźbić, potrzebuję więcej konkretów, pozbieram graty w całości i ogień!
krzysiek23 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Żebym miał garaż lub stodołę, to bym sobie dłubał i kombinował, a tak to napierdalam na podwórku przed blokiem i nie za bardzo mogę sobie powoli rzeźbić, potrzebuję więcej konkretów, pozbieram graty w całości i ogień! zmien zwrotnice i kup przegub zewnetrzny na twoja polos i po sprawie sa do 1.8t przeguby z wew.z zebami pod twoja polos i zewnetrznymi pod zwronnice s4 b5,a4 b6.... polosie z diesla ci bezposrednio nie podejda pod skrzynie 1.8t bo tam sa inne wewn.przeguby......zobacz na allegro ale jak jest to samo co AEB stare to szukaj od 2.8v6 q,lub vr5 http://allegro.pl/przegub-audi-a4-2-6-2-8-quattro-vw-passat-2-3-vr5-i4873996032.html http://allegro.pl/przegub-audi-a4-a6-passat-b5-1-6-1-8-1-8t-1-9tdi-i4878150142.html ty masz ten z linku nizej potrzebujesz ten z linku wyzej
omzig Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) Troche z d*py pytanie: Przerabiałeś temat, że tak napisałeś? Edytowane 4 Stycznia 2015 przez omzig 1
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Przerabiał i to dawno i chyba jako pierwszy zapodał alu zwrotnice z B6/7 do B5
davidlive Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Przerabialem temat tydzień temu. Co ci konkretnie potrzeba wiedzieć?
omzig Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 W sumie to przeczytaj kilka postów wyzej i bedzie jasne.
peacenotwar Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Przerabialem temat tydzień temu. Co ci konkretnie potrzeba wiedzieć? A przy okazji zmiany zwrotnic nie obniżył Ci się przód minimalnie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się