omzig Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jedni piszą, że alu zwrotnice z B6 są cieńsze i obniżają auto o 15mm, a inni że wymiarowo są takie same jak zwykłe żeliwne. O Allroadach (tzn zwrotnicach z nich) piszą ze są takie same jak w S4 B5, a inni piszą ze są inne, ze są grubsze i inaczej montuje się końcówkę drążka. I weź tu coś zrób, żeby było git. Trzeba kupić masę gratów i wszystko po przymierzać samemu i wtedy będzie wiadomo z czym to się je. Na A4-Klub, na A6-Klub i na SportAudi krążą inne opinie...
krzysiek23 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 ale co ty jeszcze potrzebujesz zobacz na chlopski rozum te linki co ci dalem....zobacz katalogowo ile zebow wewnatrz ma twoj ori przegub i ten co ja podalem i zobacz ile zebow ma ten z linka na zewn. z ori s4 b5,a4 b6 i masz wszystko na tacy...przerabialem zwrotnice a4 b5,allroada,i a4 b6....do s4 b5 do zwrotnic do 00r.z wachaczy wchodzilo wszycho p/p...do allroada rocznik 02 lub 03 zeliwo tez bez rzezb z koncowkami.....do a4 b6 alu trza przerobic wtyke abs/u i zuzycia klockow,wachacz prosty co trzyma amor do zmiany...i po zalozeniu amora trza najlepiej podkladki podlozych bo ten wachacz od a4 b6 jest waski a widelki amora w a4 b5 szerokie.....zdjecia 4 i 5 od konca 1.8t 97r...zwrotnica od s4 b5 przeguby te z linku http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54526974
Linarr Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) a zaciski z a8 d3 4,2 bena 2 tłoki przednie się nadają do czegoś? na jaką to maks tarczę wejdzie Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Linarr
omzig Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 ale co ty jeszcze potrzebujesz zobacz na chlopski rozum te linki co ci dalem....zobacz katalogowo ile zebow wewnatrz ma twoj ori przegub i ten co ja podalem i zobacz ile zebow ma ten z linka na zewn. z ori s4 b5,a4 b6 i masz wszystko na tacy...przerabialem zwrotnice a4 b5,allroada,i a4 b6....do s4 b5 do zwrotnic do 00r.z wachaczy wchodzilo wszycho p/p...do allroada rocznik 02 lub 03 zeliwo tez bez rzezb z koncowkami.....do a4 b6 alu trza przerobic wtyke abs/u i zuzycia klockow,wachacz prosty co trzyma amor do zmiany...i po zalozeniu amora trza najlepiej podkladki podlozych bo ten wachacz od a4 b6 jest waski a widelki amora w a4 b5 szerokie.....zdjecia 4 i 5 od konca 1.8t 97r...zwrotnica od s4 b5 przeguby te z linku http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54526974 Patrzyłem na linki i patrzyłem na te zęby i o dziwo się zgadza, bo w tych sklepach to tez mają pierdolnik. Dziwne ze takie przeguby tez robili... Powiedz Ty mi, czy te półośki moje i przeguby wewnętrzne dadza radę? Bo jakby nie było są cieńsze od tych z AJLa np lub z 2.8 czy tam 2.6?
peacenotwar Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jedni piszą, że alu zwrotnice z B6 są cieńsze i obniżają auto o 15mm, a inni że wymiarowo są takie same jak zwykłe żeliwne. O Allroadach (tzn zwrotnicach z nich) piszą ze są takie same jak w S4 B5, a inni piszą ze są inne, ze są grubsze i inaczej montuje się końcówkę drążka. I weź tu coś zrób, żeby było git. Trzeba kupić masę gratów i wszystko po przymierzać samemu i wtedy będzie wiadomo z czym to się je. Na A4-Klub, na A6-Klub i na SportAudi krążą inne opinie... No nic. Będę musiał kiedyś wolną chwilą do sąsiada podbić i porównać. Rozbiera aczwórki na masę, porównam organoleptycznie
omzig Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 ale co ty jeszcze potrzebujesz zobacz na chlopski rozum te linki co ci dalem....zobacz katalogowo ile zebow wewnatrz ma twoj ori przegub i ten co ja podalem i zobacz ile zebow ma ten z linka na zewn. z ori s4 b5,a4 b6 i masz wszystko na tacy...przerabialem zwrotnice a4 b5,allroada,i a4 b6....do s4 b5 do zwrotnic do 00r.z wachaczy wchodzilo wszycho p/p...do allroada rocznik 02 lub 03 zeliwo tez bez rzezb z koncowkami.....do a4 b6 alu trza przerobic wtyke abs/u i zuzycia klockow,wachacz prosty co trzyma amor do zmiany...i po zalozeniu amora trza najlepiej podkladki podlozych bo ten wachacz od a4 b6 jest waski a widelki amora w a4 b5 szerokie.....zdjecia 4 i 5 od konca 1.8t 97r...zwrotnica od s4 b5 przeguby te z linku http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54526974 Przegub od S4 B5 ma 98mm średnicy, długości 97mm, a ten od A4 B5 2.6, 2.8 ma 88 - 90mm, długości 92-94mm... Ma to jakiś wpływ, czy już nie truć d*py i działać?
davidlive Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Przerabialem temat tydzień temu. Co ci konkretnie potrzeba wiedzieć? A przy okazji zmiany zwrotnic nie obniżył Ci się przód minimalnie? okolo 15 mm czyli nie tak mało Edytowane 6 Stycznia 2015 przez davidlive
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Przy zawieszeniu 1BE/1BV opona z błotnikiem bedzue już bardzo blisko.
krzysiek23 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 ale co ty jeszcze potrzebujesz zobacz na chlopski rozum te linki co ci dalem....zobacz katalogowo ile zebow wewnatrz ma twoj ori przegub i ten co ja podalem i zobacz ile zebow ma ten z linka na zewn. z ori s4 b5,a4 b6 i masz wszystko na tacy...przerabialem zwrotnice a4 b5,allroada,i a4 b6....do s4 b5 do zwrotnic do 00r.z wachaczy wchodzilo wszycho p/p...do allroada rocznik 02 lub 03 zeliwo tez bez rzezb z koncowkami.....do a4 b6 alu trza przerobic wtyke abs/u i zuzycia klockow,wachacz prosty co trzyma amor do zmiany...i po zalozeniu amora trza najlepiej podkladki podlozych bo ten wachacz od a4 b6 jest waski a widelki amora w a4 b5 szerokie.....zdjecia 4 i 5 od konca 1.8t 97r...zwrotnica od s4 b5 przeguby te z linku http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=54526974 Przegub od S4 B5 ma 98mm średnicy, długości 97mm, a ten od A4 B5 2.6, 2.8 ma 88 - 90mm, długości 92-94mm... Ma to jakiś wpływ, czy już nie truć d*py i działać? nie patrz na s4...s4 ma inna skrzynie,polosie,przeguby itd....poloski twoje wytrzymaja chyba ze planujesz srylion koni...np..ja w afn mialem cienkie ale lite a te z 2.5 v6 sa grube w uj a puste w srodku.....nie konbinuj tylko rezaj poloski twoje a przeguby zewnetrzne nie wewnetrzne(ich nie ruszasz)
davidlive Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 wystarczy że cały komplet da od jakieś benzyny v6. poza tym rurka jest bardziej odporna na skręcanie niż walec
krzysiek23 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 wystarczy że cały komplet da od jakieś benzyny v6. poza tym rurka jest bardziej odporna na skręcanie niż walec ale tu jest niewielka moc jak sadze wiec zbedny wydatek lepiej kupic lepszy jakosciowo przegub niz ten maxgear-a.....a jesli sie zdecydujesz na poloski to szukaj z takim samym przegubem wewn.co twoje teraz bo v6 wychodzily w 2 rodzajach
omzig Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 ale tu jest niewielka moc jak sadze Narazie jest 180 kucyków pony, docelowo 250HP, stąd moje żmudne pytania.
krzysiek23 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 mysle ze predziej przegub przekrecisz niz poloske...250ps to nie jest jakos duzo......
omzig Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Dzięki Panowie (Krzychu, Tomku, Dawidu hehehe).
davidlive Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 o czym mowa ludzie, części pełno gdzie tylko nie spojrzeć, wiedzę już ma to coś dopasuje. Wiem że ludzie robią w s4 i 600 koni i przeguby sa takie same (wiem że 4x4) i jakoś to hula. Ja u kolegi zrobiłem jak zrobiłem, wszystko ładnie gada, i koszt 120 zł. pozdro
krzysiek23 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 o czym mowa ludzie, części pełno gdzie tylko nie spojrzeć, wiedzę już ma to coś dopasuje. Wiem że ludzie robią w s4 i 600 koni i przeguby sa takie same (wiem że 4x4) i jakoś to hula. Ja u kolegi zrobiłem jak zrobiłem, wszystko ładnie gada, i koszt 120 zł. pozdro czyli reasumujac to samo co cena 2 przegubow 120zl....nie liczac ceny zwrotnic oczywiscie....oba sposoby mozna wykorzystac bo cenowo wychodzi podobnie,z tym ze polosie mozna kupic z zajechanymi przegubami a to juz poteguje koszt.....
maarkus Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 o czym mowa ludzie, części pełno gdzie tylko nie spojrzeć, wiedzę już ma to coś dopasuje. Wiem że ludzie robią w s4 i 600 koni i przeguby sa takie same (wiem że 4x4) i jakoś to hula. Ja u kolegi zrobiłem jak zrobiłem, wszystko ładnie gada, i koszt 120 zł. pozdro czyli reasumujac to samo co cena 2 przegubow 120zl....nie liczac ceny zwrotnic oczywiscie....oba sposoby mozna wykorzystac bo cenowo wychodzi podobnie,z tym ze polosie mozna kupic z zajechanymi przegubami a to juz poteguje koszt..... Witam Krzysiek to podsumowując .Żeby przejść ze zwykłych hebli na 320 s4 b5 to potrzebuję zwrotnicy s4 oznaczenie końcowe 257 A,258A oczywiście tarcza zacisk ,jarzma i osłony s4. Do tego kupuje 2 przeguby zewnętrzne np takie: Przegub Audi A4 2.6 2.8 Quattro VW Passat 2.3 VR5 (4873996032) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. Wkładam to do b5 ośka AEB i śmigam ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się