Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zainteresowales mnie korbami, masz jakis pomysł jak to udowodnić? Czym jeszcze sie różnią te silniki?

A czy to czasem nie jest temat o heblach??? :wink:

Opublikowano

AJM-228mm-5biegów- FWD

ATJ-240mm-6biegów- Quattro i tyle w temacie.

Tej teorii z mocą 115 i 116 nie kupuje...

zainteresowales mnie korbami, masz jakis pomysł jak to udowodnić? Czym jeszcze sie różnią te silniki?

idac twoim tokiem myslenia atj i ajm to te same silniki

poza tym byly 110 konne tdi na pompie na 5 biegowkach a sprzeglo wraz mialy 228mm

zaloz temat o roznicach to moze cos wiecej poznajduje i wyczerpie roznice miedzy obydwoma :)

Opublikowano

wybaczcie rozpędziłem się :) Piotr zaraz skrobne jeszcze PW do Ciebie :hi:

Opublikowano

co do korb mylilem sie, byly te same, ale kiedys cos tam czytalem na ich temat, koniec ot

Opublikowano

A podpowie ktoś czy zwrotnice z c5 allroad lift 2,5tdi podejdą do b5 (cały tema przeczytałem i piszecie że są 2 rodzaje dlatego się pytam) bo mam zamiar wrzucić jedno tłoki z b7 i tarcze 320mm aktualnie mam 312mm czy będzie poprawa czy raczej nie zauważalna?

Opublikowano

Byly zeliwne i alu w C5

szukaj od A4 S4 B5

Opublikowano

Tak tylko że mam do kupienia komplet zwrotnic z allroada za 100zł+kw a jak będą żeliwniaki to można brać i jeszcze jedno czy na heble 320mm wejdzie felga 16"

Opublikowano

pytanie ktora przewala sie co 2 strony tego watku, poszukaj!

Opublikowano

pytanie ktora przewala sie co 2 strony tego watku, poszukaj!

Lepiej pytanie na temat, które przewala się co dwie strony, niż pisanie bez sensu o różnicach w silnikach w temacie o hamulcach! :wink:

Tak tylko że mam do kupienia komplet zwrotnic z allroada za 100zł+kw a jak będą żeliwniaki to można brać i jeszcze jedno czy na heble 320mm wejdzie felga 16"

Ponoć z Allroada też podejdzie, ale niby końcówki drążków siedzą wyżej, z A4 B6 alu też pasują z tym że są niższe o 15mm i trzeba wymienić dolny prosty wahacz, bo ma inny swożeń i z B5 nie podejdzie, aaa i delikatnie trzeba przerobić mocowanie amora do tego wahacza, Najlepiej szukaj z S4 B5 - tak jak Dev napisał.

Na tarcze 320... wejdzie kilka modeli np "biedrony".

Opublikowano

Przecież Krzysiek pisał ze z Allroad-a wkładał i nic nie przerabiał, wszędzie każdy doda swoje 5 groszy i wychodzi to co wychodzi.

Mogę prosić o nr zwrotnicy z Allroad która jest potrzebna na swap :hi:

Opublikowano (edytowane)

Dlatego napisałem "ale niby końcówki drążków siedzą wyżej". :wink:

Zwrotnice z Allroad A6 C5 wg Etki od 2000 roku:

4Z7407257F lewa,

4Z7407258 prawa,

4Z7407253H lewa,

4Z7407254H prawa.

Edytowane przez omzig
Opublikowano

:hi:

Czy szukając tych nr na bank dostane zeliwo czy musze pytać???

Wiem były 2 rodzaje alu i zeliwo ale pytanie czy zeliwo było tak samo oznaczone jak alu???

Opublikowano

Po wpisaniu numeru zwrotnicy w allegro wyskakują tylko żeliwne ale zwrotnice alu na pewno mają inne oznaczenie ciekawe czy do montażu tyć zwrotnic z a6 też jest konieczna wymiana prostego dolnego wahacza. Apropo zwrotnic z s4 b5 przeryłem całe allegro i nie znalazłem żadnej nie są łatwe do zdobycia.

Opublikowano

Nie szukaj zwrotnicy tylko całego s4 na cześci dzwoń i znajdziesz, choc ja na twoim miejscu dał bym zwykłą alu z b6 nawet 1.6 i po kłopocie, fakt łożyska drogie ale zwrotnica lekka i po temacie,

Opublikowano

plus dolny wahacz do zmiany

Opublikowano (edytowane)

:hi:

Czy szukając tych nr na bank dostane zeliwo czy musze pytać???

Wiem były 2 rodzaje alu i zeliwo ale pytanie czy zeliwo było tak samo oznaczone jak alu???

Wg mojej ETKI (a mam starego kapcia) do 2005 roku włącznie byly te numery co Ci podałem. 2006 rok mam nieobecny hehe. Ale w ostatnim roku produkcji czyli 2007 w A6 C5 Allroad były produkowane już inne zwrotnice:

4F0407253E lewa

4F0407254E prawa

oraz

4F0407253F lewa

4F0407254F prawa i te dwie ostatnie są na tarcze 347mm

I te cztery numery to są alu zwrotki - tak przynajmniej w necie znalazłem - jest też inne łożysko (przykręcane) i piasta.

A co do zwrotnic z S4 B5 to popytaj na http://sportaudi.pl/

Edytowane przez omzig
Opublikowano

plus dolny wahacz do zmiany

albo tulejki za parę złotych do przebicia

Opublikowano

Tylko że jak wcześniej zostało napisane że przód się obniży o ok 15mm jak wrzucę alu zwrotnicy mam już -30mm czy to nie będzie za nisko no i koszta się zrobią trochę duże nowe łożyska+wahacze+zwrotnicy no i amor nie pasuje trzeba tulejki dawać myślę że pójdzie spokojnie 500zł a gdzie tarcze zaciski:)

Opublikowano

Ale jakie łożysko wymieniać?

kupujesz zwrotnice kompletne.

Tu masz nr do spoko ziomka z forum Rafał z Łodzi, dzwoń cos może ma. 519567732

Dasz powiedzmy 200 za dwie zwrotnice, tulejki nowe około 20 zł za sztukę, i po temacie.

Ale i tak musisz półosie zmieniać i przeguby niestety, zakładaj np od jakiejś V6 benzyna diesel obojętnie byle skrzynia manuał, ale uwaga przeguby zewnętrze tez poleca do wymiany, bo sa na "gwiazdę" przykręcane a nie w środku przegubu

Opublikowano

Jak przeguby też do wymiany to te alu zwrotnicy odpadają ja mam oryginalnie duże przeguby bo fabrycznie siedział słynny v6 tdi zrobiłem swapa na 1,9 AHH skrzynia została z 2,5 także w gre wchodzi tylko żeliwna zwrotnica bo wolał bym przeguby zostawić szkoda nowych osłon które niedawno wymieniałem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...