marcindlug Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Kolo z abk z dosztukowanym pierscieniem pod docisk z rs4
maly_sz Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Kolo od 1.4 tdi zakladaja tylko do 1.8t. Poprzecznych? Przekolkowanie nie ma tu nic wspolnego z tym czy pasuje czy nie. Tylko przy docisku LT nie musisz robic podtoczenia pod tarcze, w docisku z rs a. Owszem. Stad kolo z fabi piwinno byc lepsze bo nie jest plaskie, ale jak nie pasuje to sprawa sie rypla Niech sie wypowie Marcin lub Dev Ps bedzie caly komplet z rs4 b7 Edytowane 9 Września 2015 przez maly_sz
pioteros Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) o jakie podtoczenie ci chodzi? na kole w srodku? robi sie je pod tarcze a nie pod docisk Edytowane 9 Września 2015 przez pioteros
maly_sz Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 napisałem że podtoczenia na tarczę przy docisku LT nie trzeba robić, a przy dosku z RSa już tak bez znaczenia już wiem w czym rzecz, Pan z Radomska ogarnie to koło tak żeby było ok, zobaczymy czy będzie nałożony pierścień czy jakieś inne rozwiązanie, ma to kosztować 500 pln zrobię foty jak już będzie ready pozdr
darecki_M Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Witam! moja dwumasa zaczyna drgać przy zmianie biegów to chyba nie długo jej koniec.Mam skrzynie 5biegową.Ile niutonów można wyciągtnąć bez kucia ,tylko na seryjnych gratach.czy pomoglibyście mi skompletować taki zestaw żeby pasował plug&play.Z wymiana dałbym sobie rade bo kuzyn ma podnośnik.Chciałbym uniknąć niespodzianek przy wymianie.
Waść Kolorowość Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Witam! moja dwumasa zaczyna drgać przy zmianie biegów to chyba nie długo jej koniec.Mam skrzynie 5biegową.Ile niutonów można wyciągtnąć bez kucia ,tylko na seryjnych gratach.czy pomoglibyście mi skompletować taki zestaw żeby pasował plug&play.Z wymiana dałbym sobie rade bo kuzyn ma podnośnik.Chciałbym uniknąć niespodzianek przy wymianie. Komplet z 1.9 tdi AWX przenosi 310 Nm przy 1900, To masz plug-play, ja na takim jeżdże, A jak masz tyle Nm w 1.8t to ładnie jedzie
davidlive Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 mam taki komplet z mojego auta , moja dwumasa sprawna plus nowe awx
fatboyA4 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 A podpowie mi ktoś czy pod dwumase AVF 130 PS podejdzie docisk 2,5tdi v6 180ps?
C4NC3R Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Pod dwumas z AVF podchodzi komplet sprzęgła z brd i takie coś spokojnie przenosi +500Nm
fatboyA4 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Wczoraj moj jednomas z 1Z zaczął się ślizgać więc muszę wymienić sprzęgło dwómas os avf już leży na półce fabrycznie nowy i myślałem żeby założyć taki docisk 2,5tdi ma 370NM momentu tak że zostanie sporo zapasu jak sądzicie jak będzie pasował na kołki i śruby to zda ekzamin?
pioteros Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 wsadz se docisk od t4/lt tez powinien pasowac a na pewno bedzie twardszy
fatboyA4 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Kolego ale t4 ma sprzęgło 228mm tak że jak ma to pasować dzisiaj przyszedł docisk z 2,5tdi AYM 163ps pasuje idealnie nie wiem co z tarczą bo mam używkę w super stanie montować czy dawać do obicia kevlarem i jaką nominalną grubość powinna mieć tarcze 240mm
Pawel_M Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Kolego ale t4 ma sprzęgło 228mm tak że jak ma to pasować dzisiaj przyszedł docisk z 2,5tdi AYM 163ps pasuje idealnie nie wiem co z tarczą bo mam używkę w super stanie montować czy dawać do obicia kevlarem i jaką nominalną grubość powinna mieć tarcze 240mm T4 2.5Tdi AHY miało sprzęgło 240mm a z LT jak najbardziej się nadaje ( mam takie założone )
pioteros Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) dokladnie, wszystkie lt mialy 240 Edytowane 22 Października 2015 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Ja chyba wrzucę zestaw sprzęgła od 2.5 tdi z pierwszych produkcji np 624 2279 00 mogę mieć za 566 zł , kupując sam docisk i łożysko 470 zł . komplet z zamchem oddać do wycentrowania i przebielenia. U kumpla wzmocniony docisk z 2.5 tdi daje radę z 700 koniami i 900 niuta a było więcej i częste starty z procedury Zastanawiam się ile taka seria z 2.5 tdi zniesie zawsze to 240 mm Edytowane 22 Października 2015 przez koziol1172
pioteros Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 wedlug mnie taki docisk od dostawczaka bez problemu powienien zniesc 500nm od okolo 2000 obr, albo i wiecej, skoro seria awx na mniejszej tarczy daje rade przy niecalych 400nm i to osiaganych wczesniej
creeQ Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Witam Panowie, czy taki docisk będzie pasował do tej przeróbki i koła zamachowego z ACE? http://allegro.pl/docisk-sprzegla-vw-lt-2-5-tdi-28-35-ii-074141025h-i5066115850.html lub czy taki zestaw bedzie pasował?? http://allegro.pl/tarcza-i-docisk-vw-lt-28-lt-35-2-5-tdi-bbf-2004-i5042966498.html
pioteros Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 uzywanego dociski z samochodu dostawczego bym nie kupowal bo moze miec pol miliona przebiegu albo i lepiej
fatboyA4 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 A podpowie ktoś tarczę obić lepiej kevlarem czy okładziną organiczną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się