Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaślepienie EGR- zalety i wady


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ponieważ jestem zielony w tym temacie proszę o wasze doświadczenia z zaworem EGR. Czy zaślepienie go poprawia dynamikę auta ?Czy są jakieś wady tej operacji ?Z góry dziękuję

Opublikowano

Wada jest tylko dluzsze nagrzrwanie sie silnika, szczegolnie zima, a na + lepsza dynamika auta polaczone z wywaleniem kata

Opublikowano

Poprawa będzie nawet wtedy gdy ten zawór działa prawidłowo?? Można samemu coś wykombinować czy kupić blaszki do zaślepiania z allegro?

Opublikowano
Wada jest tylko dluzsze nagrzrwanie sie silnika, szczegolnie zima, a na + lepsza dynamika auta polaczone z wywaleniem kata

powiem szczerze ze ja wywalilem katalizator mam zaslepiony egr,i zadnej roznicy w dynamice auta nie zauwazylem,po za fajnym odglosem swiszczacej turbiny w tylnym tlumiku.no i minus dluzszego nagrzewania sie silnika i odrazu wyczuwalnego w garazu smrodu spalin czego z katem nie bylo.

Opublikowano

u mnie przy zaslepionym egr pali o 0.3l wiecej

Opublikowano

a u mnie po zaślepieniu klepie jak traktor :decayed:

Opublikowano

Dokladnie jak zaslepiony egr dluzej sie nagrzewa i wiecej pali, sprawdzilem u siebie :P ja generalnie jestem zwolennikiem pozostawienia dzialajacego egr ;) chociaz gdy sie go zaslepi kolektor dolotowy nie syfi sie spalinami i podobno dynamika lepsza ale ja tego nie odczulem...

Opublikowano

Kiedyś już może tu pisałem ale nie wiem czy wiecie VW/AUDI sprzedaje w ASO zaślepke EGR, nie robi tego bez powodu jest to wynalazek tylko po to aby nasze auta spełniały jakieś tam normy.

Niestety z biegiem czasu katalizatory sie wyapają a EGRy zapychaja wiec lepiej to wyciąć i dać silnikowi odpocząć od tego.

Takie moje zdanie co do zalet nie licz na jakieś koniki ale napewno odczucia na plus

Opublikowano

Należy wspomnieć, że w benzynie nie jest to EGR a SAI a zaślepki w ASO są tylko i wyłącznie do diesela.

Opublikowano

na plus mniejsze zasyfienie kolektora dolotowego nagarem !!

Opublikowano

z egr-em czy bez te silnki robia czasem po 800tysi ,wiec szkodzic raczej nie szkodzi silnikowi ,jedynie trzeba dbać ,czyscić kolektor co jakiś czas...

Opublikowano

Pewnie tak, zalezy kto co lubi:D sa tacy co muszą mieć wszystko ori jak z fabryki:D a sa tacy co poprawiaja fabryke:) wiec wybór nalezy do kadego:D

Opublikowano

Kumpel poprawił swojego 1.9 ze 115 na 180KM... Masakra. EGR jest zaślepiony, kata nie ma a i tak mu nie dymi :D

Opublikowano
kto miał okazję wypalać kolektor po tym cudzie techniki jak EGR, ten wie jakie to świństwo...

dlatego co jakis czas trzeba to robic .ja mam oil catch tank i od tego zabiegu egr juz sie nie zawala jakos ,jak wczesniej

Opublikowano

vp-tdi długo masz oil catch tanka? Po jakimś czasie zaglądałeś jak wygląda kolektor? Ja u siebie ostatnio czyściłem kolektor (ori kolektor 1Z wymieniłem na sharana) i założyłem oil catch tank, ale nie zaglądałem jeszcze w dolot i kolektor

Opublikowano

jakies 2 lata i co jakis czas wylewam te syfy ,a oila zrobilem ze zbiorniczka od wspomagania z audi ,robilem to moze z 20 minut

Opublikowano

Prezesy pochwalcie się fotami tych waszych olejowych cacuszek

Opublikowano

to patent zastrzezony :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...