luka4f Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Witam, ponieważ jestem zielony w tym temacie proszę o wasze doświadczenia z zaworem EGR. Czy zaślepienie go poprawia dynamikę auta ?Czy są jakieś wady tej operacji ?Z góry dziękuję
zib0l Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Wada jest tylko dluzsze nagrzrwanie sie silnika, szczegolnie zima, a na + lepsza dynamika auta polaczone z wywaleniem kata
luka4f Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Poprawa będzie nawet wtedy gdy ten zawór działa prawidłowo?? Można samemu coś wykombinować czy kupić blaszki do zaślepiania z allegro?
radioo11 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Wada jest tylko dluzsze nagrzrwanie sie silnika, szczegolnie zima, a na + lepsza dynamika auta polaczone z wywaleniem kata powiem szczerze ze ja wywalilem katalizator mam zaslepiony egr,i zadnej roznicy w dynamice auta nie zauwazylem,po za fajnym odglosem swiszczacej turbiny w tylnym tlumiku.no i minus dluzszego nagrzewania sie silnika i odrazu wyczuwalnego w garazu smrodu spalin czego z katem nie bylo.
vp-tdi Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 u mnie przy zaslepionym egr pali o 0.3l wiecej
szczuraz Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 a u mnie po zaślepieniu klepie jak traktor
miodzio992 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Dokladnie jak zaslepiony egr dluzej sie nagrzewa i wiecej pali, sprawdzilem u siebie ja generalnie jestem zwolennikiem pozostawienia dzialajacego egr chociaz gdy sie go zaslepi kolektor dolotowy nie syfi sie spalinami i podobno dynamika lepsza ale ja tego nie odczulem...