rom22 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Witam wszystkich. Myślę, że mam problem z pompą wysokiego ciśnienia. Gdyż po wyjęciu zaworu z listwy, na zaworze są minimalne opiłki. A bez zdejmowania pompy z silnika po odkręceniu zaworu od niskiego ciśnienia sitko jest czyste i bieżnia pompy jest idealna. Piezowtryskiwacze były już wymienione. Chciałbym dowiedzieć się jaki jest koszt kupna pompy wtryskowej używanej, ale sprawnej. Kod silnika CAGC BOSH CP4 0445010543. Czy konieczna jest też również wymiana zbiornika paliwa. 1
adbur Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 W serwisie (seata- ten sam silnik) mówią, że trzeba komplet wymieniać: pompa w baku, pompa wysokiego ciśnienia, bak, przewody paliwowe i wtryski. Kosz rzędu 40 000 zł w ASO. 2
rom22 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 ten koszt to chyba przesadzony ale ja nie chcę w aso nic robić tylko poza i szukam tylko kogoś kto ma dostęp do używanych pomp wys.ciśnienia
dawidg2 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Ja mam fachowca od silników Diesla może on coś by powiedział. Jestem spod Gostynia więc miałbyś blisko z Środy.
rom22 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 daj jaklś namiar a jeśli to ten przed dolskiem przy drodze to ten nic nie pomoże
rom22 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2014 Dzięki za numer telefonu. Pozdrawiam
piotrsob1 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Opublikowano 4 Czerwca 2014 W serwisie (seata- ten sam silnik) mówią, że trzeba komplet wymieniać: pompa w baku, pompa wysokiego ciśnienia, bak, przewody paliwowe i wtryski. Kosz rzędu 40 000 zł w ASO. No bez jaj , pompa wysokiego ciśnienia, wtryski ( i zasobnik ciśnienia z przewodami wysokociśnieniwymi jak nie ma sposobu by je dokładnie wypłukać ) to rozumię, ale pozostałe rzeczy dlaczego niby do wymiany ? 1
adbur Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Pewnie procedura ASiO o tym mówi. Jak chces porządnie to płacisz w serwisie 1
rom22 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2014 Witam wymieniam pompę wysokiego ciśn.,pompę elektryczną przy zbiorniku i zbiornik no i chyba wystarczy, a zbiornik to by najlepiej pasował od benzyny bo na 100 procent jest bez opiłek no ale chyba nie pasuje a ten co mam to trudno wypłukać bo są to tak drobne opiłki poniżej 5 mikronów i przez to filtr ich nie wyłapuje no i tak sobie krążą po układzie. € 1
lukas309 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Czyli lekarstwo jest jedno nie wymieniac filtra paliwa jak bedzie przysyfiony to bedzie wylapywal opilki 1
adbur Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Śmiech śmiechem ale wiem po sobie,że chyba następne auto to będzie bezprlomemowa Dacia logan z wolnossącym benzyniakiem i LPG, a nie jakiś wypaśny TDI. Ważne dla mnie aby klima była, radio i min. 4 airbag'i. 1
SotoM Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 jesli sa to opiłki metalu to magnezem wybierz ppompe do baku nowa przpłukac przewody paliwowe z baku do filtra i powrotny nowy filtr paliwa i pompe wys.cisnienia...ale jak znam zycie zdazyło tez pujsc do wtrysków...
zbigor Opublikowano 7 Czerwca 2014 Opublikowano 7 Czerwca 2014 ten co mam to trudno wypłukać bo są to tak drobne opiłki poniżej 5 mikronów i przez to filtr ich nie wyłapuje no i tak sobie krążą po układzie. € Spotkałem sie z niezłym patentem na czyszczenie. Zbiornik z palstiku po wyjęciu postawiono w pionie nawiercono od góry w najwyższym punkcie tak by weszła lanca Karchera, i od dołu w najniższym punkcie tak by woda spłynęła. Kilka płukań pod ciśnieniem, przedmuchanie z grubsza kompresorem, odstawienie na słońcu by zbiornik wysechł a po tym zaspawanie dziur w palstiku w zakładzie zajmującym sie naprawą zderzaków. Miało być tanio bo auto było taksówkarza ZTCW to wyszło elegancko. Ale ja bym zbiornik przepłukał, z grubsza wyczyścił jakąś czystą szmatką przez otwór po pompie paliwa i zostawił. Nie wiesz w jakim stanie kupisz używkę a nówka kosztuje 4 tysie:facepalm:
artur2910 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 koledzy mam pytanie a zeby sprawdzic ta pompe wysokiego cisnienia trzeba ja zdemontowac??
rom22 Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Oczywiście że trzeba zdemontować i sprawdzić na stole ,na takim którym się sprawdza wtryski,bo jak z góry rozbierzesz na silniku to widzisz tylko bieżnię pompy która jest najczęściej dobra,problemem tych pomp jest wałek który opiłkuje ale do tego musi być wymontowana pompa. Witam wszystkich wyleczyłem się z 2.0 Tdi, kupiłem benzynę i jak narazie zero problemów tańsze obsługi itd. i no i najważniejsze mniejszy przebieg nie widzę narazie po swoich wydatkach żadnych plusów z diesla, brak stałych chorób typu dwumas ,egr,wtryski,pompa. 1
lukas309 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 zycze Ci z calego serca zebys nie musial takowac oleju razem z benzyna juz widzialem co potrafia silniki TFSI takze zycze bezawaryjnosci
kobuzzz Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Witam! Koledzy wczoraj zauważyłem że podczas dodawania gazu z komory silnika wydobywa się dziwne trykotanie które zwiększa swoją częstotliwość wraz ze wzrostem obrotów. Dzwięk ten wydobywa się z pompy wysokiego ciśnienia na 99%. Na wolnych obrotach nic nie słychać dopiero jak doda się troszkę gazu to ten dźwięk się pojawia, nie zauważyłem spadku mocy, ale na zimnym silniku podczas powolnego dodawania gazu na obrotomierzu widać dwa skoki koło 1600 obr i koło 1800 ob,r na ciepłym już tego nie ma. Link do filmu: Edytowane 21 Czerwca 2015 przez kobuzzz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się