lukas309 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Złodzieje...... Szkoda nerwów, wkładasz ta z 2012 r.???
krzychuziom Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 zamówiłem tą z Częstochowy za 1500 , 2 lata gwarancji , produkcja podobno 2018, jutro ma przyjść.
arek252525 Opublikowano 31 Października 2018 Opublikowano 31 Października 2018 11 godzin temu, krzychuziom napisał: Koszt samej robocizny ok 1200-1500 zł ale z płukaniem układu , u nas padła decyzja na wymianę wszystkiego z nową pompą , zobaczcie co magnes wytargał z baku proszek , nie opiłki tylko proszek , masakra ? Głównie to wina Polskich stacji paliwowych przez ich oszukiwanie i dodawanie wody i innych specyfików. Ja miałem na warsztacie w UK już może ze 5 modeli b8 i każdy miał ponad 200t km przejechane i brak zużycia pompy , opiłków. Sam posiadam dwa modele i jeden ma 250t km i co za tym idzie ma wszystko oryginalne nawet sprzęgło ma brak zużycia.
krzychuziom Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Jakie są prawidłowe dawki na wtryskach?
lukas309 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Jest jakiś zakres od do ale nie wiem jaki
Góral65 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Czym bliżej 0 to lepiej, odchyl dopuszczalny chyba do 2 powyżej już będą błędy
Kodzak33 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 2 godziny temu, lukas309 napisał: Jest jakiś zakres od do ale nie wiem jaki Od +3 do -3
krzychuziom Opublikowano 7 Listopada 2018 Opublikowano 7 Listopada 2018 Auto poskładane już w zeszłym tyg. , śmiga jak złe chodzi duuużo lepiej niż wcześniej
mrarturko Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 W dniu 7.11.2018 o 20:19, krzychuziom napisał: Auto poskładane już w zeszłym tyg. , śmiga jak złe chodzi duuużo lepiej niż wcześniej ile cała impreza cię wyniosła???
mrarturko Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 W dniu 4.11.2018 o 18:34, krzychuziom napisał: Jakie są prawidłowe dawki na wtryskach? +2 do -2
krzychuziom Opublikowano 14 Listopada 2018 Opublikowano 14 Listopada 2018 Same części wyszły 3200 w tym nowa pompa za 1500 , za wtryski , listwe , przewody paliwowe i zbiornik paliwa z pompa zapłaciłem 1600 Ale to mega promocja, normalnie taki zestaw 2500-3000 bez baku i przewodów.
cechu0302 Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi. Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy. Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje ECU silnika i na wyższe nie pozwoli. Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755 na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi ładnie ,zrobiłem już 20 tys. Edytowane 25 Listopada 2018 przez cechu0302 1
polo25 Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Potwierdzam, ja u siebie też wymieniłem pompę 03L130755 z 2008 roku na 04L130755E z 2017 roku i wszystko jest w porządku, silnik ładnie chodzi.
Jasiekk22 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Panowie ostatnio rozmawiałem z serwisantem Boscha w Stalowej Woli odnośnie pomp CP4 w 2.0 TDI i o ich opiłkowaniu. Dowiedziałem się, że same z siebie się nie zacierają i nie ma tu nic do gadania rocznik tylko zbyt suche paliwo, nieumiejętny serwis i eksploatacja samochodu. Na przykład przy zmianie filtra paliwa jak nie odpowietrzymy dobrze układu to bąble powietrza mogą przesądzić o żywotności tej pompy. Tak czy inaczej jest bardzo wrażliwa i można ją skończyć w niecałe 30 min . Moja po przelocie 262tyś data prod. 06.2010 wyglądała bardzo dobrze, do wymiany (profilaktycznie) poszła tylko delikatnie zarysowana z jednej strony rolka popychacza. Oczywiście można w to wierzyć albo nie.
Odzik24 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 Witam, Panowie, mam znowu problem. Po wymianie pompy wtryskowej, wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, pompy i całego czyszczenia baku i przewodów mam zwiększone zużycie paliwa. Komputer pokazuje wskazanie np. 6.5l, natomiast z przelicznika km i ilości zatankowanego paliwa wychodzi 8. Zużycie jest większe niż podaje komputer. Niestety dopiero teraz to zauważyłem. Czy orientujecie się, co może być przyczyną, bo nie powinno tak być. Może mechanik coś spartolił? Pozdrawiam
Góral65 Opublikowano 26 Listopada 2018 Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) 54 minuty temu, Odzik24 napisał: Witam, Panowie, mam znowu problem. Po wymianie pompy wtryskowej, wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, pompy i całego czyszczenia baku i przewodów mam zwiększone zużycie paliwa. Komputer pokazuje wskazanie np. 6.5l, natomiast z przelicznika km i ilości zatankowanego paliwa wychodzi 8. Zużycie jest większe niż podaje komputer. Niestety dopiero teraz to zauważyłem. Czy orientujecie się, co może być przyczyną, bo nie powinno tak być. Może mechanik coś spartolił? Pozdrawiam Jakie miałeś rzeczywiste spalanie przed awarią 6,5 czy około 8?, jedyne co mi przychodzi do głowy to wtryski, czy były dobrze dobrane? i czy były zakodowane? reszta z wymienionych rzeczy raczej nie ma wpływu na zużycie paliwa, pompy wtryskowej to nie ma w tych silnikach, Edytowane 26 Listopada 2018 przez Góral65
Kodzak33 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 W dniu 24.11.2018 o 22:15, cechu0302 napisał: Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi. Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy. Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje ECU silnika i na wyższe nie pozwoli. Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755 na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi ładnie ,zrobiłem już 20 tys. Myślę że tuner będzie umiał te większe ciśnienie wykorzystać
Odzik24 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Spalanie było różne, przeważnie na baku w cyklu powiedzmy mieszanym (z przewagą miasta) to robiłem okolo 800 km. Teraz jak tankowałem to przy 700 km. Wtryski kupiłem z oznaczeniem 03L 130 277 , czy mechanik kodował kod IMA to nie wiem. Zakładam, że tak, ale czy to zrobił to nie wiem. Ewentualnie jak mam sprawdzić, czy zostały zakodowane nowe wtryski? Czy jest procedura by to zrobić samodzielnie, czy znowu mam do nich jechać?
Kodzak33 Opublikowano 29 Listopada 2018 Opublikowano 29 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 14:21, Odzik24 napisał: Spalanie było różne, przeważnie na baku w cyklu powiedzmy mieszanym (z przewagą miasta) to robiłem okolo 800 km. Teraz jak tankowałem to przy 700 km. Wtryski kupiłem z oznaczeniem 03L 130 277 , czy mechanik kodował kod IMA to nie wiem. Zakładam, że tak, ale czy to zrobił to nie wiem. Ewentualnie jak mam sprawdzić, czy zostały zakodowane nowe wtryski? Czy jest procedura by to zrobić samodzielnie, czy znowu mam do nich jechać? Jedź niech Ci zakoc**je je w ramach gwarancji całej roboty.
piotr-s Opublikowano 20 Grudnia 2018 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Drodzy koledzy jak myślicie czy warto kupić pompę z tej aukcji: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a4-avant-8k5-b8-2-0-tdi-i7593082886.html cena bardzo atrakcyjna, o co pytać sprzedawcę?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się