Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie wtryski przeżyły ale ja miałem bardzo mało opilkow. Pompę kupiłem z innymi numerem niż miałem od t-rocka . A te dwie to droższa jest  z 2019 roku tańsza pewnie dużo starsza 

Opublikowano

no kurcze będę dzwonił i pytał o te ceny

wszystko inne też wymieniałeś?listwę,zbiornik,pompy elektryczne,przewody paliwowe?

Opublikowano

Tylko pompę no   dwie pompki paliwa jedna  w baku druga przed filtrem odrazu mówię że są drogie reszta czyszczona ale jak pisałem wcześniej to był dopiero początek. Pod czujnikiem na pompie były z 2 opilki i w pompie w baku kilka. Po rozebraniu pompy nie był na niej widać zurzycia. 

Opublikowano

no jednak wtryski złom..wszystkie cztery..

Opublikowano

W większości przypadków tak jest niestety. 

Opublikowano

no brawo bosch..u mnie tak wygląda tłoczek i wałek pompy...

 

DSC_0433.JPG

DSC_0434.JPG

DSC_0436.JPG

DSC_0437.JPG

Opublikowano

No wyjechany ładnie. Opiłki pewnie też już w układ poszły:wacko:

Opublikowano

wszystko poszło do wymiany,cały układ paliwowy,od wtrysków po zbiornik paliwa

Opublikowano

zamknąłem się w siedmiu tysiącach

Opublikowano

No to tutaj taka operacja kosztuje też między 7-10 k .... tyle że €:facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Ja właśnie zastanawiam się nad zakupem A48P 250 tyś przebiegu, tylko przeczytałem cały temat o tych pompach i zacząłem się wahać.

W aucie, które oglądam jest bosch cp4 jeszcze od nowości. Przy tym przebiegu jestem ciekaw czy zdążyła już coś puścić, bo jeżeli dokonam zakupu A4 2.0 to i tak ją profilaktycznie wymienię lub zlecę sprawdzenie.

Przed zakupem się nie sprawdzi, a chyba trzeba wsiąść poprawkę na to że mogła już puścić opiłki (naprawa koło 5 tyś zł). Takie dylematy ...

 

MOTOFOCUS.PL

Każdy mechanik, który miał do czynienia z silnikami wysokoprężnymi 2.0 TDCi z Forda Mondeo III wie, jak kosztownym problemem jest łuszczenie się wałka pompy wysokiego ciśnienia. W Fordach Mondeo...

Takie dziadostwo od LM znalazłem.

Edytowane przez Arronax
Opublikowano
33 minuty temu, Arronax napisał:

Takie dziadostwo od LM znalazłem

Co masz na myśli w tym stwierdzeniu? stosowałeś?

Sądze, że nie....

Opublikowano

Nie stosowałem, w tej chwili się zastanawiam nad zakupem Diesla 2.0 CR, badam ilość rzeczy problemowych które mogą wyjść i jak im ew zapobiec.

Opublikowano

Siemanko podajcie namiary na kogoś w Krakowie kto ogarnia te pompy?? Wymiana na nową lub sprawdzenie tej co mam w samochodzie zbliżam się małymi krokami do 300 tyś (287 an liczniku podobno po raz pierwszy) i wątpię żeby przede mną ktoś to wymieniał lub sprawdzał.

 

Opublikowano

Cześć! Posiadam podatne na tę awarię auto, stąd naszło mnie pytanie. Czy da się jej zapobiec? Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić prewencyjnie stan pompy lub czy występują jakieś objawy, gdy wada zaczyna się ujawniać?

Opublikowano

Zapobiegawczo tylko wymiana na nową zmienioną. Sprawdzić sie tylko da czy już są opiłki, jeżeli tak to już za późno. Oznaki to raczej już gdy jest za późno czyli jak braknie ciśnienia na szynie rail bo pompa zatarta. Wcześniej nie daje się to we znaki. Jak tłoczek się nagle w poprzek obróci to sekundy i już się pompa zaciera. 

Opublikowano (edytowane)

Witam

Jest pewna teoria. Przy wymianie na nowszą pompę zakupiłem roczną od Skody. Mechanik przestrzegł mnie jednak przed tymi "made in Czech Republic". Fabryczną miałem zrobioną w Niemczech i wyglądała ok. Dodał, iż te które do tej pory musiał wymienić były zrobione właśnie w Czechach. Może ktoś potwierdzić?

Edytowane przez pawelo88
Opublikowano

Dotyczy Audi A4 B8 2.0 TDI 150KM 2014 silnk CSUA.
Panowie prośba o odpowiedź i poradę co zrobilibyście na moim miejscu. Od około 2 tygodni na postoju przy dodawaniu gazu wydobywają się dziwne dźwięki z okolic pompy wysokiego ciśnienia.
W dniu dzisiejszym zostawiłem samochód u mechanika. Ściągnął pasek alternatora i nasłuchiwał działanie pompy wtryskowej i przewodów. Wstępnie ocenił że problem może być z pompą wysokiego ciśnienia. Spytał czy robiłem rozrząd. Audi ma przebieg 141km potwierdzony w ASO. Rozrządu nie robiłem i zaproponował wymianę rozrządu i na etapie tej wymiany przyjrzy się pompie. Przekazał, że miał przypadek gdzie wymiana rozrządu rozwiązała problem dźwięków jak na nagraniu poniżej. Natomiast co jeżeli stwierdzi że pompa nadaje się do wymiany? Nie powiedział czy są opiłki czy nie robi ciśnienia. Sam jeszcze nie wie dopóki nie rozbierze rozrządu. Na początek zleciłem mu wymianę kompletnego rozrządu, ale co do pompy wysokiego ciśnienia to na razie się wstrzymuję i czekam na jego diagnozę. To prawda że regeneracja takiej pompy w tym silniku to koszt 2500 zł?

Poniżej moje nagranie.

 

Opublikowano

Ja tam żadnego hałasu nie słyszę, normalna praca silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...