Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) Wrzuć protokół diagnozy (autoscan) Czujnik na szynie rail. Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Muskel1
radekmichalczyk Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 17 minut temu, Muskel1 napisał: Wrzuć protokół diagnozy (autoscan) Czujnik na szynie rail. Czujnik nowy vw.Na starym to samo więc myślę że stary również dobry.Samochód odpala od obrotu dosłownie. Po całych tych zabiegach jedyny plus to taki że dwumas się uciszył, wcześniej było go delikatnie słychać na zimnym silniku. Niestety nie mam protokołu. Nie mam vaga a w mojej mieścinie używają w większość ogólnych skanerów typu Delphi. Miał podjechać gość który zajmuje się elektroniką ale oczywiście nie dał rady.
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Skoro czujnik wymieniony to ciśnienie będzie za niskie.
radekmichalczyk Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 2 minuty temu, Muskel1 napisał: Skoro czujnik wymieniony to ciśnienie będzie za niskie. Kurcze wcześniej za wysokie teraz za niskie. Za niskie ciśnienie może generować taki błąd?
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Niedrożny filtr paliwa Niedrożne wężyki paliwa Pompa paliwa nie podaje odpowiedniego ciśnienia Usterka pompy paliwa Usterka (tego) czujnika ciśnienia paliwa Uszkodone okablowanie czujnika Niepoprawne podpięcię czujnika
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 20 minut temu, kuebk napisał: Na listwie są dwa czujniki. Jeden
kuebk Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Dwa. Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side. Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side.
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 14 minut temu, kuebk napisał: Dwa. Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side. Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side. Ty piszesz ze dwa Ja pisze ze jeden Ty piszesz ze dwa i wklejasz info ze jeden
radekmichalczyk Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 13 minut temu, kuebk napisał: Dwa. Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side. Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side. Jeden to zawór regulacji a drugi to czujnik. Dziwne jeżeli wszystko sprawdzone włącznie z pompą to zostaje uszkodzona wiązka.
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 22 minuty temu, kuebk napisał: Dwa. Fuel pressure regulating valve N276 - sets the fuel pressure on the high-pressure side. Fuel pressure sender G247 - determines the current fuel pressure on the high-pressure side. Valve to zawór. Zapamiętaj dwie podstawoe rzeczy, wszystkie urządrzenia oznaczone literką N to zawory a wszystkie oznaczone literką G to czujniki.
Rafal Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Czy ktoś z Was w ostatnim czasie przerabiał temat opiłkowania pompy? Ile wyniosła Was naprawa i co z układu paliwowego wymienialiście na nowe, co na regenerowane, a co zostawiliście? Niestety dopal mnie ten temat i warsztat wyliczył mi koszt naprawy na niecałe 24 000 zł.
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) Pompa paliwa, pompa progowa, pompa CR i wtryski muszą być nowe. Nie baw się w regenerowane. Wymiana Rail też jest zalecana na nową. Resztę wypłukać jak należy. Dobry patent, który widziałem na YT na kanale Autodoktoren, to doraźne wstawienie bardzo mocnego magnesu na wężyku paliwowym przed pompą CR na kilka miesięcy aby możliwie wyłapać resztki opiłków z układu. Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Rafal Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 6 godzin temu, Muskel1 napisał: Pompa paliwa, pompa progowa, pompa CR i wtryski muszą być nowe. Nie baw się w regenerowane. Wymiana Rail też jest zalecana na nową. Resztę wypłukać jak należy. Dobry patent, który widziałem na YT na kanale Autodoktoren, to doraźne wstawienie bardzo mocnego magnesu na wężyku paliwowym przed pompą CR na kilka miesięcy aby możliwie wyłapać resztki opiłków z układu. A co z bakiem, przewodami? Czy rzeczywiście "przy okazji" należy wymieniać rozrząd?
Rafal Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) Ogólnie dostałem taką wycenę (całość ponad 23 tys zł) Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Rafal
Langista Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Ten montaż i demontaż zbiornika paliwa to jakie absurd, 1200 zł za 2 h roboty?
Rafal Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 15 minut temu, Langista napisał: Ten montaż i demontaż zbiornika paliwa to jakie absurd, 1200 zł za 2 h roboty? dla mnie ogólnie ten kosztorys to jakiś kosmos. Rzeczywiście ludzie wymieniają wszystko na nowe, łącznie z bakiem? Jakoś mi się nie wydaje, bo w wielu przypadkach taki remont kosztowałby ponad połowę wartości auta.
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) 35 minut temu, Rafal napisał: A co z bakiem, przewodami? Czy rzeczywiście "przy okazji" należy wymieniać rozrząd? Bak i węże mogą zostać. Niektóre warsztaty wymieniają bo zgodnie ze sztuką powinno się tego dokonać (tak przewiduje program). Warsztat podejmujący się naprawy musi dać Ci na to gwarancję, dlatego boją się eksperymentować z płukaniem zbiornika i węży bo ryzyko jest dość duże, że gdzieś jednak pozostaną opiłki, które mogą dostać się do nowych wtryskiwacz oraz pompy i je uszkodzić. Ty masz gwarancjie i prawo na dokonanie ponownej naprawy a oni wtedy ponoszą koszta. Nie dziw się więc, że chcą wszystko nowe wstawić. Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 33 minuty temu, Rafal napisał: Czy rzeczywiście "przy okazji" należy wymieniać rozrząd? Jeżeli rozrząd jest świeży to nie. Jeżeli już ma sporo najechane to ma sens.
Langista Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 (edytowane) U kogo byłeś z tym? Pierwszy raz widzę, aby to klient ponosił koszt normalii, bo nie jest tu wyszczególnione co konkretnie, także na moje wycena powinna być dużo zniesiona w dół, za coś, co policzyli sobie dodatkowo. Jest wiele rzeczy, które policzone są bez żadnego powodu : -normalia (ale jakie? Można napisać że powietrze z kompresora hyhy) -czyszczenie układu paliwowego (przecież nowy zakładacie..) -wymiana przewodów paliwowych (chciałbym widzieć, jak rzeczywiście 4 godziny ktoś się z tym bawi) -regeneracja wtryskiwacza (to nowy czy regenerowany) Można by ogólnie calą listę skrócić o połowę, te czynności wcale tyle czasu nie zajmują, wycena jest zawyżona i to sporo, powinno wyjść 5-6k pln mniej. Edytowane 3 Kwietnia 2021 przez Langista
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się