przem8 Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 To czy stosuje się smar zależy od rodzaju gumowych tulei. Wysoka temp. sprawia, że smar twardnieje i blokuje prowadniki. Zazwyczaj smaruje się prowadnice w tylnych zaciskach.
tsluszniak Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Ok, tak zrobię. Jeszcze jedno.. Myślicie że warto spróbować przeoczyć te tarcze? Mają 3,5tys. km.. Czy są już do wyrzucenia? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wandej Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 2 godziny temu, Dev napisał: W pudełku na pewno nie było smaru bo się go tam nie daje Był Tomek. Autofren dorzuca często do samych prowadnic taki bordowy smar w białych tubach
tsluszniak Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Niestety był i dalem go bo myślałem że ma być, skoro dodali.. Spróbuję to zmienić w tygodniu i dam znać. Spróbuję jeszcze przetoczyć tarcze Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 31 minut temu, tsluszniak napisał: Niestety był i dalem go bo myślałem że ma być, skoro dodali.. Spróbuję to zmienić w tygodniu i dam znać. Spróbuję jeszcze przetoczyć tarcze Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka I piasty na.lustro
tsluszniak Opublikowano 7 Maja 2017 Opublikowano 7 Maja 2017 Ok, dzieki za porady. Jak tylko to ogarnę to dam znać Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
aiwer Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Jakieś 2 miesiące temu wymieniałem komplet tarcz i klocków TEXTAR i przyznam, że na prowadnicach nie miałem, zadnego smaru, było sucho i chodziło to wszystko bardzo płynnie.
misha1982 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 u mnie tak samo, nigdy tam nie daje smaru, tylko dobrze czyszczę
iwan92 Opublikowano 20 Maja 2017 Opublikowano 20 Maja 2017 Tarcz raczej bym nie przetaczał, zdarza się bardzo często, że później gną się jeszcze bardziej ;/ i z własnego doświadczenia radzę przy każdej wymianie tarcz i klocków zaopatrzyć się w takową sprężynkę http://e-katalog.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_serve_pic.php?n=13181322181360141411211414191013141716111463001411414838&i=1413111516171114141511141613&s=c2s2gd7hhi6n3llohnf7sn76n0 koszt 7 zł a działa cuda ; ) (u mnie akurat była ułamana i strasznie trzeszczało i trzaskało ;p) gdyby komuś się ułamała i nie dało się wyjąć, to po zdjęciu zacisku da się ją przebić na wylot ;D pozdro
Audi sline Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Czy jeżeli przy normalnej jeździ nie biją hamulce lecz przy do hamowaniu dajmy autostradowym z 160-150 biją strasznie, coraz bardziej nasila się efekt bicia. Tarcze 10 tys km. Czy może być to wina mojego stylu jazdy? Czy przetoczenie tarcz tak czy raczej nie? Dodam ,że dużo mnie zestaw kosztował bo kupiłem tarcze nawiercane Zimmermann plus klocki Ferodo. Druga sprawa, jak sprawdzić bicie piast? Pozdrawiam
tsluszniak Opublikowano 10 Czerwca 2017 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Jakiś miesiąc temu ostatnio pisałem odnośnie bijących tarcz .. wymieniłem prowadnice razem z gumami, nie dawałem tam smaru i nie toczyłem tarcz (bo miałem to zrobić później). Po przejechaniu kilkuset kilometrów przez ten miesiąc przy hamowaniu z prędkości autostradowych (i przy normalnych prędkościach też) nie czuć już żadnego bicia, nie wiem jak to jest możliwe, nie znam się.. ale czy możliwe jest to, że tarcze w jakiś sposób się "wyprostowały"? ciężko mi w sumie w to uwierzyć, że taka prosta (i wydawało by się głupia) rzecz pomogła, ale tarcze już nie biją
sous1111 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 7.05.2017 o 19:04, Dev napisał: W pudełku na pewno nie było smaru bo się go tam nie daje Proszę bardzo Dev. Dziś kupiłem zestaw prowadnice + gumki i razem z zestawem jest smar. I teraz dostając taki zestaw można pomyśleć, że trzeba go tam użyć. Poniżej foto dla potwierdzenia. https://www.fotosik.pl/zdjecie/3e0cb5ffce2e0b5e Edytowane 20 Czerwca 2017 przez sous1111
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 8 godzin temu, sous1111 napisał: Proszę bardzo Dev. Dziś kupiłem zestaw prowadnice + gumki i razem z zestawem jest smar. I teraz dostając taki zestaw można pomyśleć, że trzeba go tam użyć. Poniżej foto dla potwierdzenia. https://www.fotosik.pl/zdjecie/3e0cb5ffce2e0b5e
sous1111 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Teraz, Dev napisał: Co znowu nie tak ?
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 to nie chodzi o Ciebie tylko o producenta totalna głupota
sous1111 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wcześniej montowalem te prowadnice na smar ceramiczny, ale po przeczytaniu waszych komentarzy dzis właśnie kupiłem zestawy nowych prowadnic i gumek. Według mnie bardzo ciasno to chodzi. Tak ma być? (Oczywiscie jest bez smaru).
drozduu Opublikowano 1 Lipca 2017 Opublikowano 1 Lipca 2017 Przeczytałem cały wątek i mam rozumieć żeby zacząć od tych prowadnic Tarcze i klocki wymienione 1,5 roku temu, nic się nie działo do teraz - dziwna sprawa bo drgania kierownicy występują prawie zawsze przy wyższych prędkościach i przy hamowaniu z wyższych prędkościach - najlepsze jest to, że dzieje się to prawie zawsze anie czasami jest oki - 2 razy chwile spokoju po zdjęciu kół posprawdzaniu tego i owego i założeniu - 2 razy tak miałem i było na chwilkę oki. Dzisiaj sprawdzałem bicie tarcz miernikiem i dochodzi do 0,05, ale u ojca w b6 dochodzi do 0,07 i bicia wcale nie ma Nie chce mi się wierzyć, że tarcze się pogieły po przejechaniu 20tys - co najlepsze klocek może starty w max 1/3 - moja jazda to 70% autostrada Nie wiem co robić, czy prostować tarcze, kupować piasty czy może ten zestaw prowadnic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się