dzik Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 żebyś Romek drugi raz nie przespał ) jak oferta będzie konkret to będzie info ))
roman_tyk Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 najlepiej zeby jakis fachowiec napisal porownanie tego koni do bilstein b6 wogole ma skrocony skok?
kqba Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Pisze, że skrócony. Jak dojdą, to postaram się zmierzyć. Dziś paczka przyszła, ale zamiast kompletu zawiechy przez pomyłkę przysłali jakąś chłodnicę. Teraz pakują kolejną paczkę
kqba Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Paczka do mnie w końcu dotarła. Wrzucę kilka zdjęć zestawu, który otrzymałem. Moje tylne amorki wyglądają obecnie tak samo jak te odboje i zastanawiam się, czy czekać do wiosny, czy wymienić wcześniej?
MAT1000 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Czyli wychodzi na to, że dolne mocowanie sprężyny jest tak jak w 1BA
kqba Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Na to wygląda. Zobaczymy ile pożyją?
MAT1000 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 zmierz sobie auto przed montażem, będziesz wiedział ile siadło.Co do wymiany teraz czy później, skoro tył się sypnął to może warto już.
roman_tyk Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Montuj nie zastanawiaj sie jednak nowy zawias to nowy zawias.
KoJ@K Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Pewnie, nie ma na co czekac i sie wkurzac starym tlukiem, a kilka miechow w ta czy w ta nie zrobi im roznicy. mi jak kiedys przyszedl gwint w grudniu to jeszcze w ten sam dzien poszedlem zakladac, jak na dworze sypalo.
gregor2208 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) KoJ@K ...mi jak kiedys przyszedl gwint w grudniu to jeszcze w ten sam dzien poszedlem zakladac, jak na dworze sypalo. To się nazywa determinacja Montuj kolego montuj bo u siebie również planuje wsadzić KONI i jestem ciekawy jak to się sprawdzi. Edytowane 20 Listopada 2014 przez gregor2208
pawel121 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 kqba, jaki koszt tych amorków KONI?
gregor2208 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 (edytowane) Chyba kolega Kqba zapomniał dać znać co i jak z tym zawieszeniem Edytowane 25 Listopada 2014 przez gregor2208
michalm320 Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Dzwoniłem dzisiaj do Bilsteina w celu dopytania jakie są różnice miedzy B4 a B4 Sport. Koleś twierdzi że te drugie są to zamienniki fabrycznego sportowego zawieszenia i że niby mają skrócony skok. Ktoś potwierdza?
Ans Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 mi też tak mówili dlatego takie mam, ale ciężko cokolwiek porównać
tomaszstn Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzwoniłem dzisiaj do Bilsteina w celu dopytania jakie są różnice miedzy B4 a B4 Sport. Koleś twierdzi że te drugie są to zamienniki fabrycznego sportowego zawieszenia i że niby mają skrócony skok. Ktoś potwierdza? Ja miałem i raczej wątpię, co prawda nie mierzyłem wcześniej ori ale słabo trzymają przy szybszej jeździe w zakrętach. B6 zdecydowanie lepiej tłumią a dopiero B8 tak na prawdę pokazują to jak powinno trzymać się drogi autko.
roman_tyk Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Dzwoniłem dzisiaj do Bilsteina w celu dopytania jakie są różnice miedzy B4 a B4 Sport. Koleś twierdzi że te drugie są to zamienniki fabrycznego sportowego zawieszenia i że niby mają skrócony skok. Ktoś potwierdza? b6 to jest minimum, ja zalozylem b4 sport i jestem neizadowolony. Mysle ze jakby porownac ori nowe 1BE amorki do b6, to ori byloby lepsze. Tak wiec panowie tylko b6/8 Nie oszczedzac na zawieszeniu bo to bardzo wazny element.
tomaszstn Opublikowano 29 Listopada 2014 Opublikowano 29 Listopada 2014 Gdzieś ktoś pisał, w którymś wątku że ori 1BE jest w cenie 400 paru złotych więc myślę że nawet to by się bardziej opłacało niż B6
marcinch001 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Ja pisałem orginalne amortyzatory 1be kosztują ok 440 zł za sztukę . Sprowadzane są z Niemiec Coraz bardziej się zastanaiam czy właśnie nie wrzucić amorków 1be do eibacha -30 Czym sie róznią amorki 1be 8E0413031DF z amorkami też 1be tylko nr 8E0413031DG .Chcę kupić tylko nie wiem czy te pierwsze czy drugie . Edytowane 30 Listopada 2014 przez marcinch001
tomaszstn Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 DF to do Twojego pewnie a DG to te same tylko do sprężyn o innej klasie wagowej, może do V-łek, masz tu screena z Etki:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się