MemberA4 Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 (edytowane) Mechanik mówił, że jak się trochę pojeździ to się układ jeszcze odpowietrzy kurde skąd się tacy mechanicy biorą? spróbuj z kimś odpowietrzyć wysprzęglik ewentualnie grawitacyjnie to zrób. Edytowane 2 Listopada 2016 przez MemberA4
TomOskroba Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 kurde skąd się tacy mechanicy biorą? co raz to więcej takich !
aprilsix Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Panowie, skąd kupić komplet ? Piszecie o cenach i firmach, których nie ma na allegro, a jedyny pewny nowy komplet od LUKa jest u sprzedawcy, który ma urlop.
amator34 Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Audi a4 b7 ALT 120tys przebiegu i komplet do wymiany. Takze nie ma reguly czy jest to 100tys czy 300tys.... kola w benzyniakach tez padaja bez konkretnej przyczyny....
przem8 Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 7 godzin temu, amator34 napisał: kola w benzyniakach tez padaja bez konkretnej przyczyny.... Styl jazdy ma bardzo duży wpływ na żywotność dwumasy i całego sprzęgła więc główną przyczyną takiego stanu rzeczy są użytkownicy auta. Ten przebieg 120tys to mocno podejrzany ale to pozostawmy bez komentarza
aiwer Opublikowano 4 Lipca 2017 Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) No tak, styl jazdy. Jeżeli ktoś jadąc na 5 biegu i obroty ok 2tys (lub poniżej) i nagle wciska gaz do oporu bo chce wyprzedzić to dwumas szybko padnie. Do delikatnego rozpędzania to może jeszcze. No chyba, że ruszacie z piątki? Edytowane 4 Lipca 2017 przez aiwer
Kary Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 (edytowane) Tak czytam ten wątek... i wygląda na to, że padła mi dwumasa... autem telepie na wolnych obrotach i podczas przyspieszania. Problemy z silnikiem wykluczone (zresztą był wymieniany silnik i dużo osprzetu przy okazji) ale dwumasa i sprzęgło od nowości to samo, a auto ma najechane 300kk i nie wiem ile było kręcone U Was też tak trzęsło całą budą jak padła dwumasa? - dodam że mam 2.0 ALT Edytowane 12 Lipca 2017 przez Kary
rade Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 U mnie wcześniej skapitulowało sprzęgło i zaczęło się ślizgać. Aczkolwiek też było trochę czuć przy dynamicznej zmianie biegów jak stukało. Weź Luka jak coś. Albo mechanik coś popierdzielił albo Sachs ma u mnie bardzo słaby docisk i łapie wysoko. W każdym razie średnio zadowolony jestem z wymiany.
aiwer Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Sprzęgło to ogólnie łapie wysoko w tych samochodach więc to nie wina słabego docisku tylko tak poprostu jest.
rade Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Bez przesady, jak było zamontowane nowe, to przez jakiś czas palec podniosłem i jechało, co wkurzało w drugą stronę...
Kary Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Wymieniłem u siebie dwumasę i sprzęgło (komplet LUKa) Wibracje ustały, a samochód chodzi bardzo ładnie. Wbrew obiegowym opiniom, że w tym aucie sprzęgło łapie wysoko u mnie tak nie jest. Sprzęgło po wymianie łapie troszkę poniżej środka wysokości. Chodzi bardzo miękko, bez żadnych oporów. Przed wymianą, czyli jak sprzęgło było w kiepskim stanie faktycznie łapało wysoko.
aiwer Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Wysoko to pojęcie względne U mnie łapie powiedzmy 3/4 odległości od wciśniętego pedału.
Rosomak91 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Jak jest z wymianą dwumasy na jednomas? Czy coś trzeba jeszcze wymienić czy tylko kupuje kompletne sprzęgiełko na jednejmasie, podmieniam i będzie hulać?
przem8 Opublikowano 24 Lutego 2020 Opublikowano 24 Lutego 2020 Jeśli kupujesz gotowy kit typu valeo to wszystko w zestawie jest. Jeśli dobierasz ze starszych modeli grupy vag, gdzie był jednomas, to trzeba kupić dedykowane śruby do docisku i koła zamachowego, bo są krótsze.
Rosomak91 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 W dniu 24.02.2020 o 08:47, przem8 napisał: Jeśli kupujesz gotowy kit typu valeo to wszystko w zestawie jest. Jeśli dobierasz ze starszych modeli grupy vag, gdzie był jednomas, to trzeba kupić dedykowane śruby do docisku i koła zamachowego, bo są krótsze. Dzięki. Kupie jednomas bodajże Valeo. Komplet za tysiaczka. Ogólnie dwumasa na dzień dzisiejszy pracuje tak jak na filmie ? szarpanie przy zmianie biegów jest okrutne. VID_20200303_162105.mp4
przem8 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) Mam jednomas w a3 z 1,8t od ponad 40tys i jazda bajka, niczym się nie różni od jazdy na dwumasie. Może w silnikach wzdluznych jest inaczej ale wątpię. Edytowane 15 Marca 2020 przez przem8
TomOskroba Opublikowano 16 Marca 2020 Opublikowano 16 Marca 2020 ba. znam tych co mają w 1.9 tdi jednomas i nie narzekają. w 1.8T jednomas to bardzo dobry zamiennik dwumasy. po co ładować tyle siana jak już to na zamówienie specjalne obite kevlarem pod większe moce chociaż taki jednomas też swoje zniesie 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się