Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa przyczyny złego działania SERWO brak hamulców


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kilka postów niżej masz zdjecia...

View image: snap3093

View image: 1

Czy jest ktoś w stanie zrobić zdjęcie w którym miejscu znajduje się gumowy łącznik?

Zakupiłem już nawet w ASO ale nie mogę zlokalizować położenia na ścianie grodziowej.

Pomóżcie proszę.:kox:

Pozdrawiam

wystarczyło przelecieć temat :wink:

Opublikowano

Z drugiej strony przy serwie:naughty:

Opublikowano

Z drugiej strony też nie widzę?!:kox:

Czy wszystkie A4 b6 były wyposażone w ten łącznik?

Objawy miałem jak w temacie więc chyba gdzieś musi być...

Jeśli macie 1.8T benzynkę to zróbcie proszę zdjęcie gdzie się łącznik znajduje...:hi:

Opublikowano

W 2.0 miałem łącznik przy samym serwie wspomagania. Najprościej będzie jak zdejmiesz całą osłonę podszybia gdzie jest akumulator co zajmuję chwilę i obejrzysz dokładnie jak idzie rurka od serwa - po rurce dojdziesz do łącznika w grodzi:wink:

Opublikowano

1.9 tdi jest po lewej stronie stojąc przodem do silnika, najprościej znajdziesz go idąc rurka od serwa czyli podszybiem z prawej strony na lewa i właśnie w lewym rogu stojąc przodem do silnika przechodzi z podszybia do komory silnika i dalej leci do vacum. Jesli masz jakiekolwiek pojecie o mechanice znajdzie to w 10 sekund

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu i zapytam tu - czy ktoś w jakiś sposób uszczelniał króciec w pompie podciśnienia LUK? Ktoś może się podzielić doświadczeniami? Poprzez zaklepanie/zaklejenie (np. Poxipol) tego króćca? Mam do wymiany vacum i myślałem czy by na razie nie spróbować takiego zabiegu.

Opublikowano

Odtłuściłem to i zakleiłem klejem do metalu o nazwie TYTAN (dwuskładnikowym).Schnęło to dobę. Już tak rok trzyma i jest OK.

Opublikowano

Dzięki za odp. Tak zrobię.

Opublikowano

przed ta operacja puknij w rant króćca tak aby krócec sie nie obracal ani nie poruszał, potem klej i powinno byc szczelnie

Opublikowano

Dla osób którym klejenie nie pomoze polecam mój sposób:

- u mnie w AWX króciec na pompie był tak zniszczony że klepanie tylko wykruszyło ten cienki rant.

Pomogła dotoczona tulejka i klej - bodaj UHU. auto jeździ do dziś i zapomniałem o problemie.

rysunek z wymiarami View image: TULEJKA NA KR

i uwagi do wykonania ponizej

-otwór (fi)12,4, trzeba powiększyć na (fi)13 (na końcu króćca jest zgrubienie zapobiegające zsunięciu się opaski z wężem i wymiar 12,4 nie przejdzie)

-grubość ścianki 5[mm] jest za duża - będziesz musiał popracować pilnikiem, żeby weszło prawidłowo na miejsce - przeszkadza "żebro" na pokrywie komory zaworów).

-głębokość 11[mm] musi być w tolerancji -0,2 (jeśli wykonasz w tolerancji +0,2 będzie potrzebny pilnik żeby ominąć kwadratowy wypust na korpusie pompy podciśnienia.

fotek nie mam

Opublikowano

Też dopadł mnie problem kiepskich hamulców. Zakupiłem gumową przelotkę 8E0611743F, którą wymieniłem, jednak to nie ona była problemem (twardością gumy w starej przelotce była podobna do nowej ). Idąc tropem forumowiczów, dotarłem do wyżej opisanego króćca, który jak się okazało "latał jak żyd po pustym sklepie". Parę uderzeń w rant, który go okala pomogło, króciec unieruchomił się, podczas krótkiej przejażdżki było czuć wyraźną poprawę siły hamowania.

Profilaktycznie zakleiłem jeszcze przestrzeń między króćcem, a rantem poxipolem.

Opublikowano

Jak wymienić tą gumową tuleje 8E0611743F?

Opublikowano

Stronę wyżej masz wszystko napisane. Poczytaj trochę to znajdziesz :)

Opublikowano

,

---------- Post dopisany 03-04-2014 at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany 31-03-2014 at 17:55 ----------

chłopaki jest problem kupiłem ta tuleje gumową bo chce wymienic

zaznaczam ze jeszcze nie wymieniłem tej gumy bo czekam az przyjade na weekend do domu byłem przed momentem sprawdzic i jak delikatnie rozczelnie tzn pociagne ten przewod od strony silnika tak aby troche się wysunął to posaczyło się troche czarnego oleju powiedzcie mi czy to normalne ze w tym przewodzie jest olej czy mam się zacząć martwic?

Opublikowano

Gdy samochód wyjezdzał z fabryki było tam sterylnie sucho, niestety lata mijają twoje audi ma juz 12lat i pewnie jakies 400tysi olej w układzie podciśnienia to zadna nowość. Winna jest Vacum pompa, mozesz ją wymienić na używkę z nowszych roczników lub jeździć dalej, jesli pompa pompuje przyzwoite podcisnieniee to nie masz czym sie martwić bo conajmniej połowa B6 tak ma.

Opublikowano

problem ,,twardniejącego,, hamulca dopadł i moją a4, twardniejącego bo w moim przypadku nie był twardy od początku tylko robił się twardy po drugim ostrzejszym hamowaniu, przy trzeci, szybkim wciśnięciu to już beton! winny był króciec w pompie vacum (LUK) miał luz przez co nie trzymał ciśnienia, mówiąc szczerze zastanawiałem się nad naprawą doraźną poprzez zaklepanie i sklejenie, wybór padł na używaną pompę BOSCH w której króciec jest wkręcany i nie ma mowy o jakimkolwiek luzie. Problem z głowy heble super.

Opublikowano

u mnie pomogła wymiana gumowego łącznika w grodzi tak jak autor tematu zakładał, z tym że ja kupiłem w ASO nową gumę o numerach: 8E0 611 743 F i teraz już pedał nie twardnieje no i wreszcie jestem w stanie zahamować przed światłami :D jeszcze tylko wymiana płynu i odpowietrzenie i będzie żyletka.

Opublikowano

Wszystko da się sprawdzić, szczelność tego króćca też :) wiec w ciemno nie trzeba kupować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...