grubcio1980 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Tak tylko trzeba dodać że fmic 1000-1200, drugi smic połowę tego albo 1/5 w przypadku od 2.5 z b5. Na stage 1 po co fmic? Dalej już tak. 1
zen8000 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 Krzysiek co tam dokładie masz i za ile popchniesz? Ja 1.8T BFB Quattro A4 B6 wydukane na T3
krzysiekvtec Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Opublikowano 21 Maja 2016 http://postimg.org/image/590q7utsh/full/ http://postimg.org/image/590q7utsh/full/
patryk195 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Dla osób montujących IC z BEX w A4 B7 , nie trzeba podnosić przedniego pasa aby włożyć IC z mocowaniem, ja odkręciłem górne aluminiowe kolanko od IC i wchodzi tak bez problemu, przykręcenie kolanka na miejsce też nie jest zbytnio utrudnione. Pompa SAI nie została usunięta, mieści się pod turbo przykręcona do bloku silnika. Krótki cieńszy wąż pasuje po obróceniu górnego kolanka o 180 stopni, wąż grubszy górny który wchodzi do puszki filtra powietrza trzeba przdłóżyć o 10-15cm i również obrócić lekko kolanko. Całość pracy z czyszczeniem chłodnic i lewego IC zajęła mi około 5 - 6h. różnica jest odczuwalna, zauważyłem teże że zwiększył się przepływ i prawdopodobnie wtryski nie wyrabiają przez co trubo robi się czerwone , jak się mylę to mnie poprawcie? mam wtryski 380cc z BAM-a tylko nie wiem czy wkładać je jak ponowne strojenie dopiero za jakiś czas ??? Edytowane 30 Maja 2016 przez patryk195
bongod Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Mi z tego co pamiętam przepływ skoczył o 10g Ale czy wtryski trzeba korygować? Nie wydaje mi się. To że turbo jest czerwone to nic dziwnego dobrze że nie żółte --------------------------------------------OOOO------------------------------------------ Edytowane 30 Maja 2016 przez bongod
patryk195 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Mi z tego co pamiętam przepływ skoczył o 10g Ale czy wtryski trzeba korygować? Nie wydaje mi się. To że turbo jest czerwone to nic dziwnego dobrze że nie żółte --------------------------------------------OOOO------------------------------------------ Tyle że u mnie jest już program na 190 KM i 280NM, dzisiaj wruzcę duże wtryski z BAM-a zobaczę co będzie się działo
bongod Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Jak wrzucisz inne wtryski to wtedy będzie korekta dopiero potrzebna z bama nie są takie duże --------------------------------------------OOOO------------------------------------------ Edytowane 30 Maja 2016 przez bongod
patryk195 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Nic się nie uszkodzi na tych 380cc? Pewnie będzie go zalewać?
bongod Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Wymień dopiero jak będziesz u tunera. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------ 1
matejko711 Opublikowano 30 Maja 2016 Opublikowano 30 Maja 2016 Panowie mam pytanie jeśli chce zamontować ic z 2,5tdi b5 to którego potrzebuje prawego czy lewego ?
keczu Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem A czemu lewego? Bardziej pasuje ?
nick222 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 cześć! szybka. a4 b6 amb + GBF (auto tiptronic) nie można umieścić pompę powietrza wtórnego. Duży otwór chłodzenia opiera się o transmisję węża. Widziałem, że na rurze multitronic podobnego. ale ja nie rozumiem. dlaczego nie dostać pompę tak jak powinno? lub wszystkich manualna skrzynia biegów? Proszę mi powiedzieć, jak będzie? Co robię źle?
jacek70 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem A czemu lewego? Bardziej pasuje ? Też jestem ciekaw ?
matejko711 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem A czemu lewego? Bardziej pasuje ? Też jestem ciekaw ? I ja jestem ciekawy dlaczego potrzebny lewy skoro mamy zamontować go z prawej. Potrzebny ten czujnik, dobrze myslę ??
keczu Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Panowie, zrobiłem "układ pomiarowy" do porównywania IC - jak pisałem wcześniej, z wentylatora od zasilacza komputerowego [tylko trzeba się wpiąć od razu w cewkę i przez diodę], rurki od starej pralki automatycznej, multimetru i suszarki oraz małego pudełka. Uszczelniłem wentylator z pudełkiem zwykłem butaprenem. I co - niestety, IC prawy z 2,5 tdi a4 b5 ma mniejszy opór przepływu niż IC prawy z 3.0 tdi a4 b7 - procentowo napięcie 100 do 80. Niestety, bo by było p&p.Układ pomiarowy:https://drive.google.com/open?id=0B2OYkzLHjE32cUNKa3JvVEYtdUUhttps://drive.google.com/open?id=0B2OYkzLHjE32enlKb09iRWFCemM.
edekxp Opublikowano 1 Czerwca 2016 Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Lewy ma podobnie wyprowadzenia rur jak ic z bexa. Popatrzcie na zdjecia http://img30.staticclassifieds.com/images_tablicapl/189740503_1_644x461_audi-a4-b5-lift-25-tdi-150-km-2-x-chlodnica-intercoolera-doloty-aleksandrow-lodzki.jpg Edytowane 1 Czerwca 2016 przez edekxp
grubcio1980 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Czujnik potrzebny. Ja kupiłem icka na allegro, ale przysłał mi pajac bez i teraz muszę kombinować. Edekxp wywalam od razu sai i tam potrzebny jakiś nypel podobno. Skąd to dorwać? Ma ktoś może ten czujnik?
matejko711 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 A do czego potrzebny ten czujnik w prawym w lewym oryginalnie nie ma czy jak?
edekxp Opublikowano 2 Czerwca 2016 Opublikowano 2 Czerwca 2016 Czujnik potrzebny aby zaślepić dziurę. Od sai to trzeba zaślepić otwór w obudowie filtra oraz metalową rurkę od zaworu kombinowanego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się