Klawisz-84 Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Masz rację ale po prawej musisz mieć wyjście na zawór DV i tu są schody ;-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
rudy456 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Panowie jak wkoncu podlaczyc ten intercooler z b5 w ktory waz wpiac zawor dv ? W gorny co idzie z turbo do ic czy dolny czyli polaczenie ic i pas przedni ?
edekxp Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 W dolny.W oryginalną rurę, tylko ja ją przeciąłem i potem połączyłem kawałkiem rury nierdzewne.Po prostu trzeba ją jakby obrócić, aby jeden koniec pasował do IC a drugi do pasa
adrian242424 Opublikowano 10 Maja 2017 Opublikowano 10 Maja 2017 Zdjęcia nie mojego autorstwa, ale można podpatrzeć jak wygląda zestaw IC z B5 2,5TDI do 1.8T.
dami8705 Opublikowano 21 Maja 2017 Opublikowano 21 Maja 2017 Czym przedłużyć rurkę od filtra powietrza do pompy sai . Wszystko juz mam lecz brakuje mi tylko rurki ktora idzie z filtra powietrza.
Grzyb01 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 Panowie czy te dwa kolanka zaznaczone na fotce trzeba kupić nowe czy idzie to zaadoptować z ori węży od BFB?
Dominik93 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Panowie,szukam rzetelnej i uczciwej osoby która skompletuje mi drugi kompletny ic do zamontowania do Bfb . Ze wszystkim się dogadamy jeśli chodzi o $$ Proszę o PW. Edytowane 23 Maja 2017 przez Dominik93
dami8705 Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Wezyk od DV trzeba przedłużyć, czy zostaje ? Jesli tak jaka jest średnica wewnetrzna tego węzyka ?
volvo132 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Pytanie, Drugi IC czy to z tdi czy z BEXa miesci sie bez problemu jesli są spryski od ksenonów? Potwierdzenie czy to są wszystkie graty potrzebne do montażu 2giego IC. LEWY IC od 2.5tdi B5 + czujnik do zaslepienia otworu +uchwyt tego IC Kierownica powietrza prawa od B6? 2x kolano 90 stopni, jaka srednica kolana? rura między pasem przednim a IC 51mm (ta rura łączy 2 ic tak? jaka dlugosc tej rury?) rura między IC a turbo (pasuje od BEXa? czy można dosztukować jakoś za pomoca kolanek?) Przewód do DV? (jaka średnica tego przewodu i jaka długość?) opaski mocujące Pamiętacie jaka jest średnica przewodów od podciśnien? Od razu za jednym zamachem wymienie, żeby jakiejś nieszczelności nie było. Edytowane 24 Maja 2017 przez volvo132
dami8705 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Również interesuje mnie jakiej srednicy jest wezyk od dv .
grubcio1980 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Fajnie było jakby ktoś z tym z b5 zrobił DIY. Mam graty i rok się do tego zabieram
dami8705 Opublikowano 24 Maja 2017 Opublikowano 24 Maja 2017 Również interesuje mnie jakiej srednicy jest wezyk od dv .
Klawisz-84 Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Wąż na DV wewnętrzne wymiary to 24mmWysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
dami8705 Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Chodzi mi o wezyk podcisnienia który muszę wymienić przy montażu drugiego ic bo ten chyba będzie za krótki.
Klawisz-84 Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) kup metr 4-5mm i będzie ok w razie W 1 metr 6mm tam nie ma większej średnicy polecam uważać na DV, króciec od dvki pękł 2 razy jak zmieniałem wężyk ;/ Edytowane 25 Maja 2017 przez Klawisz-84
grubcio1980 Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 Pany da ktoś nr tej zaślepki w bloku po usunięciu SAI. Kupi się w zwykłym sklepie?
PawelEn Opublikowano 25 Maja 2017 Opublikowano 25 Maja 2017 (edytowane) 26 minut temu, grubcio1980 napisał: Pany da ktoś nr tej zaślepki w bloku po usunięciu SAI. Kupi się w zwykłym sklepie? Na allegro jest coś takiego: http://allegro.pl/zaslepka-sai-combi-valve-1-8-t-vw-audi-skoda-seat-i5472882859.html#thumb/2 A fabrycznie w wersjach bez SAI to były wogóle montowane zaślepki i występuje taka jako część OE? Coś mi się kojarzy, że głowica w tym miejscu nie ma wyjścia, a w zasadzie wejścia na SAI i wtedy fabrycznie zaślepka nie występuje(np AJL). Edytowane 25 Maja 2017 przez PawelEn
Klawisz-84 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 5 godzin temu, grubcio1980 napisał: Pany da ktoś nr tej zaślepki w bloku po usunięciu SAI. Kupi się w zwykłym sklepie? nie ma czekgoś takiego jak zaślepka oem na sai bierzesz kawałek blachy nierdzewnej, jak kupiłem płaskownik 10x6 i wyciąłem szlifierką kształt zaślepki na wzór sai + 2 otwory i po sprawie.
Klawisz-84 Opublikowano 26 Maja 2017 Opublikowano 26 Maja 2017 5 godzin temu, PawelEn napisał: Na allegro jest coś takiego: http://allegro.pl/zaslepka-sai-combi-valve-1-8-t-vw-audi-skoda-seat-i5472882859.html#thumb/2 A fabrycznie w wersjach bez SAI to były wogóle montowane zaślepki i występuje taka jako część OE? Coś mi się kojarzy, że głowica w tym miejscu nie ma wyjścia, a w zasadzie wejścia na SAI i wtedy fabrycznie zaślepka nie występuje(np AJL). to coś jest do d*py. powinna być płaska powierzchnia i kupujesz ori uszczelkę metalową za 5zł mnie koszt wyniósł łącznie 10zł ;P
keczu Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) Taka prośba: chciałbym zostawić pompę SAI a nie mogę znaleźć w necie oryginalnego mocowania do BEXA - w jakiej pozycji jest ona zamocowana do bloku. Wydaje mi się na podstawie znalezionych zdjęć, że jest zamocowana tak, że wałek pompy jest równoległy do wału ale nie wiem w którym kierunku jest "grubszy" koniec i jak jest obrócona w osi. Najpewniej przerobię uchwyt od swojego BFB. Proszę o namiar na foto lub opis keczu Edytowane 27 Maja 2017 przez keczu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się