Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0TFSI QUATTRO BPG USA K04-064 355HP@467NM - Powered by gregor10.pl| SPRZEDAM !


arek_cccp

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Szacunek Panowie za wkład pracy w Stage4!

Efekt przerósł oczekiwania :D

Widzę, że Gregor kolejny raz włożył serce w projekt!

Prośba, jakbyś miał możliwość zamieścić filmiki jak autko jeżdzi, gada (rozumiem, żę wydech też zrobiłeś?) +

ewentualnie własne pomiary G-tech'em.

Pozdrawiam serdecznie i bezawaryjnej jazdy!

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje!!

Arek tylko pamiętaj o jednym.... możesz stracic prawko w 4,8s w zabudowany :D :D :D

tfu tfu odpukać :)

Dzięki, wiesz nawet o tym nie myślałem a masz rację, że mogę teraz się konkretnie ud***ć :grin: ! Trzeba będzie uważać w terenie zabudowanym. :D

Grzesiek chyba posiwiał przez to auto:) Wynik godny:) turbo miałeś zrobione na hybryde :)?

Nie, turbo seria z S3 nówka, hybrydy nie chciałem bo na doprężonym motorze takim jak BPG nie wykorzystali byśmy jej potencjału. To turbo jeszcze pewnie ma trochu zapasu ;). Program jest na 98 i tak też auto było hamowane. Grzegorz chyba jest zadowolony jak ja albo jeszcze bardziej z tego wyniku :D.

Witajcie!

Szacunek Panowie za wkład pracy w Stage4!

Efekt przerósł oczekiwania :D

Widzę, że Gregor kolejny raz włożył serce w projekt!

Prośba, jakbyś miał możliwość zamieścić filmiki jak autko jeżdzi, gada (rozumiem, żę wydech też zrobiłeś?) +

ewentualnie własne pomiary G-tech'em.

Pozdrawiam serdecznie i bezawaryjnej jazdy!

Tak wydech jest konieczny do tej mocy zresztą cały opis modyfikacji jest na pierwszej stronie co zostało wymienione by to osiągnąć. ;) Wydech chyba juz do stage 2 jest robiony a przynajmniej DP o ile się orientuję. Gregor w każdy samochód wkłada serce i ogrom pracy a każdy kolejny projekt to tylko potwierdza , niejeden tuner mógłby brać przykład z niego.

Trzy rzeczy, po pierwsze :hi: po drugie :good: po trzecie :kox:

:hi: teraz będę pracował bardzo powolutku nad body swojego auta. Na szczęście widzę jest na kim się wzorować bo Twój avancik jest piękny i dopieszczony pod tym względem :naughty:.

Jeszcze filmk 0-100 wrzucę z lajtowym startem. Pasuje jakieś 50-200 lub 100-200 nagrać. Dźwięk wydechu już widzę, się zmienił konkretnie gregor mówił, że teraz brzmi pięknie :D, więc będzie trzeba to nagrać :). Tak patrzę na stary wykres i obecny to doszło 110km i miejscami 130nm :kox: aczkolwiek nie wiem czy był hamowany na tych samych biegach.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się patrze na taki wykres i zakres momentu jaki generuje ten silnik to się zastanawiam po co swapowac V6 2,7Biturbo.

Koszt zrobienia 350KM z 2.0tfsi moim zdaniem jest niższy niż z 2.7BT bo biturbo wymaga już zmiany turbin i innych modyfikacji.

Dopiero planując przekroczenie 400KM to 2.7BT robi się "tańszy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i w takim 2.7 coś zrobić to silnik do wyciągnięcia....ale....kultura pracy i dźwięk takiego v6 to nie ma co porównywać do r4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i w takim 2.7 coś zrobić to silnik do wyciągnięcia....ale....kultura pracy i dźwięk takiego v6 to nie ma co porównywać do r4

Wiadomo v6 dźwięk ma bardzo fajny jak dobry wydech jest zrobiony ;), koszta utrzymania większe oraz spalanie bo pojemności nie oszukasz ;) ale to jest inna liga wiadomo. Potencjał tego silnika też jest olbrzymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje!

Nie spodziewałem się, że tyle wyciągniesz ;)

0-100 świetnie wypada, bo 2gi bieg domyka 100km/h, ale przy większych mocach raczej 100-200 by wypadało ;)

Octavia III rs 340ps robi 100-200 na poziomie 11.5s, ale masa mniejsza i jednak fwd, więc okolice 13+ powinno być realne.

Daleko do "niemieckiej" obwodnicy Krakowa nie masz, to sprawdź w wolnej chwili :)

Teraz wypadało by zacząć jeździć bo 7 tyś km przez rok to bajkowa emerytura dla mojej ex A4 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze 200km za mną :) na razie jest wszystko w porządku silnik chodzi cichutko i równiutko jak prosto z fabryki ale nie ma co się dziwić skoro ma nowy wkład, pompe paliwa, popychacz, wałek rozrządu, rozrząd i łańcuch, który jest głównym winowajcą hałasu.. Spalanie z takiej mieszanej jazdy i też butach mocnych pod czerwone pole na razie oscyluje ok 10l :P zobaczymy jak to będzie dalej :)...

Jeśli chodzi o odczucia z jazdy to na 2 biegu tak wbija w fotel, że za pierwszym razem jak jechałem to myślałem, że 3 nie wbije bo dwoma rękami chciałem łapać kierownice :decayed: na każdym z 6 biegów teraz gniecie jedynie wsteczny bez zmian :naughty: a do 200 autostrada 2-3pasmowa w oczach mi się zwężała.. :grin:

a pod maską aktualnie jest praktycznie jak na serii. Można powiedzieć ukryty smok ;).

Beznbsptytuu_zpsks5dv7s9.jpg

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek zaloz sobie konto na photobucket.com bo G widac i zrob kilka fotek :P


Dawaj wiecej fot no i 100-200 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...