Emejcz Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 W opisach brakuje informacji na temat kołków które wchodzą do osuszacza. W etce w ogóle ich nie znalazłem... Założyłem nowy osuszacz w b7 bez nich i teraz się zastanawiam czy tak może zostać? Dodatkowo ten standardowy osuszacz Behr Hella nie jest do końca pasujący do b7, bo gwint na jedną ze śrub m6 jest za płytki...
ferdek77 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Mi mechanik te bolce przełożył ze starego...
bryleks Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Dobry... Podczas upalnych (słonecznych) dni klimatyzacja zaczyna mi działać dopiero po około 5-10 minutach jazdy. Kiedy jest chłodno klimatyzacja startuje od razu. Wyczytałem kiedyś na forum, że to może być wina osuszacza (nigdy nie był wymieniany, a przy serwisie klimy co dwa lata czynnika trzeba dołożyć około 250g, więc nie wiem czy to dużo czy mało). Kilku osobom przy takiej usterce to pomogło. Chciałbym tylko potwierdzić osuszacz z gwintem 8mm i ten dławik pomarańczowy mogę kupić z podwójnym oringiem (2002r. AVF)?
Emejcz Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Jak ci aż tyle czynnika ubywa to masz instalację nieszczelną. Słabo ci chłodzi, bo masz już mało czynnika (pewnie około 200gram).
bryleks Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 Sytuacja była taka sama dzień po nabiciu klimy... a osuszacz i dławik i tak muszę wymienić bo pewnie nigdy nie był wymieniany (ja mam auto 7 lat i nie wymieniałem).
Emejcz Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 43 minuty temu, bryleks napisał: Sytuacja była taka sama dzień po nabiciu klimy... a osuszacz i dławik i tak muszę wymienić bo pewnie nigdy nie był wymieniany (ja mam auto 7 lat i nie wymieniałem). Wymienić możesz tylko pamiętaj, że przy montażu osuszacza masz jakieś 15 minut na nabicie klimy aby ta operacja miała sens i nowy osuszacz nie zaabsorbował zbyt dużo wilgoci.
em0t Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 Witam. Mam pytanko. Posiadam Audi a4b6 2.0alt i ostatnio wymienialem osuszacz i dysze rozprezna. I pytanie mam do dyszy rozpreznej. Dysze rozprezna która miałem wcześniej była koloru pomarańczowego a teraz jest założona koloru żółtego o nr 8uw351 233-091. I potrzebuje się dowiedziec czy obecną dysza rozprężna jest dobra? Czy mam szukać takiej jak była stara? Zauważyłem też że po zgaszeniu coś syczy a na starej tego nie było. Normalne to jest?
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2019 Opublikowano 4 Czerwca 2019 42 minuty temu, em0t napisał: Witam. Mam pytanko. Posiadam Audi a4b6 2.0alt i ostatnio wymienialem osuszacz i dysze rozprezna. I pytanie mam do dyszy rozpreznej. Dysze rozprezna która miałem wcześniej była koloru pomarańczowego a teraz jest założona koloru żółtego o nr 8uw351 233-091. I potrzebuje się dowiedziec czy obecną dysza rozprężna jest dobra? Czy mam szukać takiej jak była stara? Zauważyłem też że po zgaszeniu coś syczy a na starej tego nie było. Normalne to jest? Jest ok
kuba.goller Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Syczy bo są upały i jest duże ciśnienie w układzie, u mnie w korkach pokazuje się 22 bar
Norkens Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Powiedzcie jaki osuszacz muszę kupić do a4b6 1.9 tdi avf 2002 po VIN. Bo nie wiem wkońcu który rodzaj do mnie idzie i jakie oringi do niego. VIN: WAUZZZ8E83A147227 Po drugie jak wymienić oring przy chłodnicy klimatyzacji stojąc przed samochodem to ten po lewej od strony filtra powietrza. Po roku od uzupełnienia zostalo mi 160g czynnika tylko i pare dni temu napełniłem klime chłodzi super ale wpuścili mi kontrast i ewidentnie widać ślady na łączeniu przy osuszaczu i własnię odrobinę przy połączeniu chłodnicy odrobine. Wymienię sobie sam osuszacz aby nie wiem który wkoncu kupić i które oringi i jak się zabrać za tą chłodnice aby wymienić tylko ten oringi jeden. Przed napełnieniem klima w VCDS dawała mi 13 barów a teraz do 17 pokazuje przy temp ponad 30 stopni
kuba.goller Opublikowano 19 Czerwca 2019 Opublikowano 19 Czerwca 2019 Z osuszaczem powinny być oringi, u mnie w B7 rurka od skraplacza bez problemu się odkręca i mocowanie wychodzi, wtedy zmienisz sobie oring (musisz tylko zderzak zdjąć). Ostrożnie z odkręcaniem śruby od rurki w skraplaczu, bo wszystko jest miękkie, mi się jedna ukręciła ale na szczęcie wymieniałem cały skraplacz. Przy tej robocie jak wyciągniesz czynnik to wymień sobie dysze i oring. 17 bar przy tej pogodzie to norma, może być więcej.
Norkens Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 A bez zdejmowania zderzaka nie da się jakoś dostać do tej rurki przy skraplaczu albo wyciągnąć go do góry lekko? I który osuszacz do mnie idzie? Jest ten wzór na VIN wyżej ale nie czaje właśnie jak go zinterpretować
kamil-vag Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Osuszacze występowały w 2 rodzajach.1. Dla aut nr VIN do 8E-3-285000NR OEM: 8E0820193C zmieniony na 8E0820193RZamiennik HELLA/BEHR numer: 8FT351 197-761 Cena około 80-90zł2. Dla aut nr VIN od 8E-3-285001NR OEM: 8E0820193PZamiennik HELLA/BEHR numer: 8FT351 198-771 Cena około 80-90zł TWÓJ VIN: WAUZZZ8E83A147227 WAUZZZ 8E83A147227 nieistotne znaki kreskujesz i masz: 8E-3-147227 czyli Twój mieści się w przedziale do 8E-3-285000
Norkens Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 Dzięki wielkie za odpowiedź, bo nie mogłem do tego dojść. Orientujesz się jak wymienić oring przy skraplaczu? Czy da radę to zrobić bez zdejmowania zderzaka?
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 2 godziny temu, Norkens napisał: Dzięki wielkie za odpowiedź, bo nie mogłem do tego dojść. Orientujesz się jak wymienić oring przy skraplaczu? Czy da radę to zrobić bez zdejmowania zderzaka? Nie
kuba.goller Opublikowano 20 Czerwca 2019 Opublikowano 20 Czerwca 2019 W B6 wymienisz osuszacz bez ściągania zderzaka bo da się wyjąc lampe a w B7 musisz zdjąć zderzak do osuszacza i do skraplacza, potem to łatwizna
Norkens Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 A dławik jaki kupić kolor i z iloma oringami wkoncu? Po Vinie też dobierze dobry kolor i dławik? Wczoraj byłem w ASO po oringi i cena to 120zł jakoś za dławik a osuszacz ponad 800zł mi powiedzieli SZOK. Chce wszystko skompletować bo będę wymieniał rozrząd itd i odrazu wymienię oringi na skraplaczu, dławik i osuszacz właśnie. I nie wiem teraz który dławik kupić kolor średnice i ilość oringów?
kuba.goller Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 Napisz do kolegi Dzik (z forum) z ProChojnice, dobierze Ci wszystko, ja kupowałem do siebie. Dyszy nie ma sensu kupować w ASO choć za pierwszym razem kupiłem a potem zamiennik za 15 zł, osuszacz w ASO to jakiś dramat pewnie ani jednego nie sprzedali, dobry zamiennik z 70-80 zl kosztuje, tylko niech ktoś Ci dobierze bo raz dostałem na grubsze śruby i stanąłem z robota o 23:00. Dławik najlepiej z dwoma bo jest po lifcie? Jak juz tak kompleksowo działasz to wymień skraplacz bo to nie duże pieniądze
Norkens Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 Dzięki za odpowiedź napiszę do niego. Miałem wpuszczony kontrast i widać na łączeniach do skraplacza leciutkie zabarwienie a najwiecej czy osuszaczu na łączeniu z przewodami. A skraplacz coś koło 250 chyba kosztuje a wydaje się cały więc myślałem o samych oringach a zostawić ten co mam. Ale wyjadę przodem do wymiany rozrządu to będzie dokładnie widać jak wygląda od strony wewnętrznej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się