Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Prymusik napisał(a):

Czy możesz podać numer kontaktowy?

 

693456699

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W dniu 12.02.2023 o 10:22, Dev napisał(a):

Nie, kolo chciał złożyć cudaka na hamulcach z C6 do B8 

Siema, zakupilem zaciski i jarzma z c7 345mm, jarzma zaciski pasuja p&p. Jednak mam dylemat poniewaz zakupilem tarcze a6 c7 345mm z klockami i tarcza nie chce dojsc do samego konca piasty. blokuje ja kolnierz ktory jest od srodka. Czy bedzie dobrze jezeli zamowie tarcze s4 b8 345mm?

Opublikowano
2 godziny temu, LowcaG napisał(a):

Siema, zakupilem zaciski i jarzma z c7 345mm, jarzma zaciski pasuja p&p. Jednak mam dylemat poniewaz zakupilem tarcze a6 c7 345mm z klockami i tarcza nie chce dojsc do samego konca piasty. blokuje ja kolnierz ktory jest od srodka. Czy bedzie dobrze jezeli zamowie tarcze s4 b8 345mm?

 

To nie są tarcze z C7

Opublikowano
W dniu 18.02.2023 o 03:02, Dev napisał(a):

 

To nie są tarcze z C7

Pisałem mu to samo:wink: Ktoś popełnił bład przy dobieraniu tarczy.

Opublikowano

Ma ktos zdjecie porownujace wielkosc zacisku 356mm a np 380mm.
Druga sprawa mam teraz audi a5 3.0 tdi na ori hamulcach, mam w fajne cenie dostepny gotowy swap z a7 3.0 tfsi. 356mm przod i 330 tyl. Obecnie auto ma ok 300km ale celuje w 350. Czy taki zestaw da rade? Obecny to padaka

Opublikowano
W dniu 13.03.2023 o 22:06, Janasekk napisał(a):

Ma ktos zdjecie porownujace wielkosc zacisku 356mm a np 380mm.
Druga sprawa mam teraz audi a5 3.0 tdi na ori hamulcach, mam w fajne cenie dostepny gotowy swap z a7 3.0 tfsi. 356mm przod i 330 tyl. Obecnie auto ma ok 300km ale celuje w 350. Czy taki zestaw da rade? Obecny to padaka

Nie sądze że da radę. Celuj w coś wydajniejszego. Zacisk 356mm i 380mm jest tych samych rozmiarów.Jarzma są wyższe.

Opublikowano

Panowe czy ktoś tutaj zajmuje się regeneracją ?

Mam do odświeżenia/pomalowania zaciski 356mm

Opublikowano
6 godzin temu, michu10 napisał(a):

Panowe czy ktoś tutaj zajmuje się regeneracją ?

Mam do odświeżenia/pomalowania zaciski 356mm

 

dawaj ogarne

Opublikowano (edytowane)

A czy może ktoś próbował wstawić na tył do A5 B8 zaciski z S4/S5 B9?

Chodzi o względy wizualne, wersja czerwona z blaszko-zaślepką z logo S najlepiej by chyba pasowała wizualnie do przodu.

Przód już siedzi na czerwonym zacisku Akebono z S4/S5 B9 + tarcze 350mm z A6/A7 C7.

 

Chyba że macie jakieś inne pomysły na w miarę ładny tył, bo malowany zacisk z S4/S5 B8 mi się nie podoba.

Edytowane przez artech
Opublikowano

to nie ma wygladac a hamować

można zaciski z B8 przefrezowac i "dokleić" blaszki z B9

Opublikowano
9 minut temu, Dev napisał(a):

to nie ma wygladac a hamować

A miałem nadzieję że te czasy już minęły ;)

Ale chyba może i jedno i drugie.

 

Zacisk z B9 wydaje się pasować do jarzma z B8 (pasowałem na takie od tarczy 300mm), na stole bo na aucie tego nie weryfikowałem jeszcze.

I tak się zastanawiam czy jak wezmę jarzma od tarczy 330mm z B8 to czy na aucie spasuje się to jak należy z tymi zaciskami.

Tarcze są takie same z tyłu w B8 i B9.

 

Pozostaje kwestia odpowiedniego działania ręcznego i tu zagadka czy te silniczki są tak samo sterowane w B8 i B9.

 

Opublikowano (edytowane)

przewody hamulcowe sa inaczej mocowane i inny gwint

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Czy jest sens mając dwutłoka ATE 356 robić swap na 6 tłoka akebono na tej samej tarczy? Czy będzie różnica w hamowaniu? Czy lepszym rozwiązaniem będzie swap na 375?

Opublikowano
13 godzin temu, artech napisał(a):

A miałem nadzieję że te czasy już minęły ;)

Ale chyba może i jedno i drugie.

 

Zacisk z B9 wydaje się pasować do jarzma z B8 (pasowałem na takie od tarczy 300mm), na stole bo na aucie tego nie weryfikowałem jeszcze.

I tak się zastanawiam czy jak wezmę jarzma od tarczy 330mm z B8 to czy na aucie spasuje się to jak należy z tymi zaciskami.

Tarcze są takie same z tyłu w B8 i B9.

 

Pozostaje kwestia odpowiedniego działania ręcznego i tu zagadka czy te silniczki są tak samo sterowane w B8 i B9.

 

Mam takie oryginalne z blaszka do B8 jakbyś chciał 

Opublikowano
2 godziny temu, audicoman napisał(a):

Czy jest sens mając dwutłoka ATE 356 robić swap na 6 tłoka akebono na tej samej tarczy? Czy będzie różnica w hamowaniu? Czy lepszym rozwiązaniem będzie swap na 375?

Jest sens do tego porządne tarcze klocki i jest dużo lepiej. 

Opublikowano
37 minut temu, Gibons napisał(a):

Jest sens do tego porządne tarcze klocki i jest dużo lepiej. 

Porządne czyli np jakie?

Opublikowano
5 godzin temu, audicoman napisał(a):

Czy jest sens mając dwutłoka ATE 356 robić swap na 6 tłoka akebono na tej samej tarczy? Czy będzie różnica w hamowaniu? Czy lepszym rozwiązaniem będzie swap na 375?

356 to przepaść w stosunku do 375. Zamiast akebono użyj brembo 7PP z porsche o większym klocku i auto staje w miejscu.

Opublikowano
8 godzin temu, audicoman napisał(a):

Porządne czyli np jakie?

Np tarcze dba kocki hawk

Opublikowano
22 godziny temu, H4mm3R napisał(a):

356 to przepaść w stosunku do 375. Zamiast akebono użyj brembo 7PP z porsche o większym klocku i auto staje w miejscu.

A ten Zacisk brembo od Prosche to pod jaką tarczę? Pasuje p&p?

Opublikowano
10 godzin temu, audicoman napisał(a):

A ten Zacisk brembo od Prosche to pod jaką tarczę? Pasuje p&p?

360/375/390X36 oczywiście z odpowiednim adapterem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...