Dev Opublikowano 15 Lutego 2023 Opublikowano 15 Lutego 2023 2 godziny temu, Prymusik napisał(a): Czy możesz podać numer kontaktowy? 693456699
LowcaG Opublikowano 17 Lutego 2023 Opublikowano 17 Lutego 2023 W dniu 12.02.2023 o 10:22, Dev napisał(a): Nie, kolo chciał złożyć cudaka na hamulcach z C6 do B8 Siema, zakupilem zaciski i jarzma z c7 345mm, jarzma zaciski pasuja p&p. Jednak mam dylemat poniewaz zakupilem tarcze a6 c7 345mm z klockami i tarcza nie chce dojsc do samego konca piasty. blokuje ja kolnierz ktory jest od srodka. Czy bedzie dobrze jezeli zamowie tarcze s4 b8 345mm?
Dev Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 2 godziny temu, LowcaG napisał(a): Siema, zakupilem zaciski i jarzma z c7 345mm, jarzma zaciski pasuja p&p. Jednak mam dylemat poniewaz zakupilem tarcze a6 c7 345mm z klockami i tarcza nie chce dojsc do samego konca piasty. blokuje ja kolnierz ktory jest od srodka. Czy bedzie dobrze jezeli zamowie tarcze s4 b8 345mm? To nie są tarcze z C7
Wandej Opublikowano 2 Marca 2023 Opublikowano 2 Marca 2023 W dniu 18.02.2023 o 03:02, Dev napisał(a): To nie są tarcze z C7 Pisałem mu to samo Ktoś popełnił bład przy dobieraniu tarczy.
Janasekk Opublikowano 13 Marca 2023 Opublikowano 13 Marca 2023 Ma ktos zdjecie porownujace wielkosc zacisku 356mm a np 380mm. Druga sprawa mam teraz audi a5 3.0 tdi na ori hamulcach, mam w fajne cenie dostepny gotowy swap z a7 3.0 tfsi. 356mm przod i 330 tyl. Obecnie auto ma ok 300km ale celuje w 350. Czy taki zestaw da rade? Obecny to padaka
Wandej Opublikowano 15 Marca 2023 Opublikowano 15 Marca 2023 W dniu 13.03.2023 o 22:06, Janasekk napisał(a): Ma ktos zdjecie porownujace wielkosc zacisku 356mm a np 380mm. Druga sprawa mam teraz audi a5 3.0 tdi na ori hamulcach, mam w fajne cenie dostepny gotowy swap z a7 3.0 tfsi. 356mm przod i 330 tyl. Obecnie auto ma ok 300km ale celuje w 350. Czy taki zestaw da rade? Obecny to padaka Nie sądze że da radę. Celuj w coś wydajniejszego. Zacisk 356mm i 380mm jest tych samych rozmiarów.Jarzma są wyższe.
michu10 Opublikowano 22 Marca 2023 Opublikowano 22 Marca 2023 Panowe czy ktoś tutaj zajmuje się regeneracją ? Mam do odświeżenia/pomalowania zaciski 356mm
Dev Opublikowano 22 Marca 2023 Opublikowano 22 Marca 2023 6 godzin temu, michu10 napisał(a): Panowe czy ktoś tutaj zajmuje się regeneracją ? Mam do odświeżenia/pomalowania zaciski 356mm dawaj ogarne
artech Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Opublikowano 11 Kwietnia 2023 (edytowane) A czy może ktoś próbował wstawić na tył do A5 B8 zaciski z S4/S5 B9? Chodzi o względy wizualne, wersja czerwona z blaszko-zaślepką z logo S najlepiej by chyba pasowała wizualnie do przodu. Przód już siedzi na czerwonym zacisku Akebono z S4/S5 B9 + tarcze 350mm z A6/A7 C7. Chyba że macie jakieś inne pomysły na w miarę ładny tył, bo malowany zacisk z S4/S5 B8 mi się nie podoba. Edytowane 11 Kwietnia 2023 przez artech
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Opublikowano 11 Kwietnia 2023 to nie ma wygladac a hamować można zaciski z B8 przefrezowac i "dokleić" blaszki z B9
artech Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Opublikowano 11 Kwietnia 2023 9 minut temu, Dev napisał(a): to nie ma wygladac a hamować A miałem nadzieję że te czasy już minęły Ale chyba może i jedno i drugie. Zacisk z B9 wydaje się pasować do jarzma z B8 (pasowałem na takie od tarczy 300mm), na stole bo na aucie tego nie weryfikowałem jeszcze. I tak się zastanawiam czy jak wezmę jarzma od tarczy 330mm z B8 to czy na aucie spasuje się to jak należy z tymi zaciskami. Tarcze są takie same z tyłu w B8 i B9. Pozostaje kwestia odpowiedniego działania ręcznego i tu zagadka czy te silniczki są tak samo sterowane w B8 i B9.
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Opublikowano 11 Kwietnia 2023 (edytowane) przewody hamulcowe sa inaczej mocowane i inny gwint Edytowane 11 Kwietnia 2023 przez Dev
audicoman Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Czy jest sens mając dwutłoka ATE 356 robić swap na 6 tłoka akebono na tej samej tarczy? Czy będzie różnica w hamowaniu? Czy lepszym rozwiązaniem będzie swap na 375?
Gibons Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 13 godzin temu, artech napisał(a): A miałem nadzieję że te czasy już minęły Ale chyba może i jedno i drugie. Zacisk z B9 wydaje się pasować do jarzma z B8 (pasowałem na takie od tarczy 300mm), na stole bo na aucie tego nie weryfikowałem jeszcze. I tak się zastanawiam czy jak wezmę jarzma od tarczy 330mm z B8 to czy na aucie spasuje się to jak należy z tymi zaciskami. Tarcze są takie same z tyłu w B8 i B9. Pozostaje kwestia odpowiedniego działania ręcznego i tu zagadka czy te silniczki są tak samo sterowane w B8 i B9. Mam takie oryginalne z blaszka do B8 jakbyś chciał
Gibons Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 2 godziny temu, audicoman napisał(a): Czy jest sens mając dwutłoka ATE 356 robić swap na 6 tłoka akebono na tej samej tarczy? Czy będzie różnica w hamowaniu? Czy lepszym rozwiązaniem będzie swap na 375? Jest sens do tego porządne tarcze klocki i jest dużo lepiej.
audicoman Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 37 minut temu, Gibons napisał(a): Jest sens do tego porządne tarcze klocki i jest dużo lepiej. Porządne czyli np jakie?
H4mm3R Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 5 godzin temu, audicoman napisał(a): Czy jest sens mając dwutłoka ATE 356 robić swap na 6 tłoka akebono na tej samej tarczy? Czy będzie różnica w hamowaniu? Czy lepszym rozwiązaniem będzie swap na 375? 356 to przepaść w stosunku do 375. Zamiast akebono użyj brembo 7PP z porsche o większym klocku i auto staje w miejscu.
Gibons Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 8 godzin temu, audicoman napisał(a): Porządne czyli np jakie? Np tarcze dba kocki hawk
audicoman Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 22 godziny temu, H4mm3R napisał(a): 356 to przepaść w stosunku do 375. Zamiast akebono użyj brembo 7PP z porsche o większym klocku i auto staje w miejscu. A ten Zacisk brembo od Prosche to pod jaką tarczę? Pasuje p&p?
H4mm3R Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Opublikowano 13 Kwietnia 2023 10 godzin temu, audicoman napisał(a): A ten Zacisk brembo od Prosche to pod jaką tarczę? Pasuje p&p? 360/375/390X36 oczywiście z odpowiednim adapterem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się