marcindlug Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 wiem ze sie nie przejmujesz negatywnymi opiniami wiec nie bede Ci mowil ze powinienes olac ten hejt. szacun za pojscie inna droga
primaballerina Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 możesz bardziej opisać swap? na ory saniach? skrzynia została z c6 a wał? skracasz przedłużasz? graty za wytrwałość
wesz82 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Zawsze mogłem wsadzić silnik z Lupo 3L ale Lupo 3L to Ty szanuj! to jest absolutnie fantastyczny woz - jak tankuje na wielkanoc to na wszelki wypadek skladam juz zyczenia bozonarodzeniowe bo nie wiem czy sie spotkamy na stacji No ja o tym wiem. Ale pojawiły się głosy, że wkładam 3,0TDI dla oszczędności No tak ale jakbyś miał lać do 2.7 BT po większym koksie to na pewno nie było by to takie przyjemne tankowanie jak w 3.0 ON Szacun za project na pewno bedę obserwował,po tym jak wsadziłeś 1.9 teraz to będzie zajebiaszcza rakieta
Thyzys Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 cieszyć sie, że buda od rs4 uratowana, a to jakie ma serce to sprawa drugorzędna czemu nikt niie hejtuje jak do mniejszych pojemności doszczepiali błotniki od rs4,,,
MARCIN607 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Fura,na pierwszych foto abstrakcja,jakaś. Absolutnie piekna. Projekt 3.0tdi fajny pomysł. Też wolę tdi niż Pb.
garry99 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Ciekawy projekt,będę obserwowal poczynania;)
rs4wagon Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 piekna kasta!! co do silnika tez wolalbym 2.7TT z racji kultowosci auta,ale jak to wlasciciel powiedzial nie ma problemu powrócic do orginalnosci wiec czemu nie poturlac sie troche mocnym dizlem,rzeczywiscie 3L a 1.9 to przepasc mocowo i akustycznie,mam dóch kolegów jeden w pejtonie drugi w c6 ma 3.0 i naprawde fajnie to brzmi,gdyby nie to ze smierdziuch nie powiedzialbym ze to dizel!
Dev Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Tutaj moment jest kosmiczny, ciekaw jestem jak zniesie to napęd.
MaxsteRR Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 Tutaj moment jest kosmiczny, ciekaw jestem jak zniesie to napęd. Skrzynia pewnie da radę, ale o wał i dyfer to się boję. Planujeż chip do tego? Chip, zmiana pompy wysokiego ciśnienia, turbo z customowym, większym kołem kompresji itp itd. możesz bardziej opisać swap? na ory saniach? skrzynia została z c6 a wał? skracasz przedłużasz? graty za wytrwałość Sanki zostają ori, łapy do skrzyni wyspawałem customowe, łapy silnika dobrane P&P z innych modeli, wał prawdopodobnie mam już dobrany ori, ale nie przymierzałem finalnie.
C4NC3R Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Odpalaj to 3.0d bo jestem ciekaw czy to zagada w budzie b5
MaxsteRR Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 Odpalaj to 3.0d bo jestem ciekaw czy to zagada w budzie b5 Nie ma opcji, żeby nie zagadało.
MaxsteRR Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 Elektryke sam ogarniasz? Jeszcze się za to nie zabrałem, bo ciągle szukam sterownika i wiązki, ale taki mam zamiar.
C4NC3R Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Chciałbym takie 3.0d w mojej b6tce
MaxsteRR Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 Chciałbym takie 3.0d w mojej b6tce Da się zrobić. I to nieco łatwiej, bo odpada dorabianie łap pod skrzynię 3,0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się