Cuber Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Pirelli to klasa sama w sobie. Kompromis między miękkimi oponami takimi jak Michelin czy Continental a super twardymi jak Dunlop Sport Maxx GT. Miałem tego sporo i najlepiej w naszych warunkach mi się spisywały Dunlop i Pirelli. Pamiętaj że masa auta i agresywna jazda szybko przekładają się na zużycie +1 Ja u Siebie mam Pzero 255/35/20 i jestem meeeega zadowolony z tej opony
snajper1998 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Czy spotkał ktoś się z problemem blokującej klapki wlewu paliwa (centralny działa ok)? Coraz częściej mam z tym problem, co ciekawe nawet pociągnięcie za ten sznurek czerwony w bagażniku nie zwalnia blokady, dopiero jak pociągnę za niego i otworzę centralny to łapie.... Znajomy miał podobny problem w a5 i ponoć ktoś mu VCDSem załatwił problem. Ktoś , coś wie jak sobie z tym poradzić? Czy mechanizm do wymiany ?
jedrekx Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 w a5 miałem ten problem, ale nie zdążyłem go rozwiązać
krzysiekvtec Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 co tu duzo pisać piekne auto tylko wsiadac i jechac
Carlos* Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Czy spotkał ktoś się z problemem blokującej klapki wlewu paliwa (centralny działa ok)? Coraz częściej mam z tym problem, co ciekawe nawet pociągnięcie za ten sznurek czerwony w bagażniku nie zwalnia blokady, dopiero jak pociągnę za niego i otworzę centralny to łapie.... Znajomy miał podobny problem w a5 i ponoć ktoś mu VCDSem załatwił problem. Ktoś , coś wie jak sobie z tym poradzić? Czy mechanizm do wymiany ? Ja miałem ten problem i w A4 i w A6 , w obu autach mechanizm wlewu wymieniony na gwarancji w ASO. Co było przyczyną nie mam pojęcia. Nie wiem , czy to zbieg okoliczności , ale oba moje przypadki wystąpiły porą zimową.
H4mm3R Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Snajper - piękność to mało powiedziane Jak będziesz dalej zmianiał auta z częstotliwości 2 latnią to na tą sztukę ja się pisze - kupuje przez telefon bez oglądania Zrezygnowałeś z tdibi bo nic ciekawego nie było czy z innego powodu Bo pewnie z diesla w stosunku do S6 musiałeś trochę grosza dorzucić grosza Do mnie przed Tobą ma dzwonić takie S6 C7 mi się marzy
miron78 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2
Animal Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2 Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada.
H4mm3R Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 do takiego auta nie pasują wystające koła jak w golfie 2 Wystarczy że są równo z błotnikiem
kamelus_ Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada. Ciekawe jak byś chciał osiągnąć taką glebę bez negatywu. Zawiesznie się samo kładzie, tak jest zbudowane.
black4 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Witajcie, S6 C7 samo w sobie jest piękne i obniżenie go tak jak na foto + ten negatyw to już kaszana.... Pozdrawiam!
Rometer Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ?
Animal Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Zgadzam się w pełni. Solidne obniżenie owszem ale negatyw to już przesada. Ciekawe jak byś chciał osiągnąć taką glebę bez negatywu. Zawiesznie się samo kładzie, tak jest zbudowane. Ale przecież to oczywiste, że taka gleba to przesada i do jazdy auto jest podnoszone. Lubię obniżone auta ale bez przesady. IMHO negatyw do S6 zwyczajnie nie pasuje. Koniec OT
snajper1998 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ? Od ostatniej wymiany 5 tys km temu kiedy wskaźnik pokazywał maxa teraz pokazuje jakieś 3/4 może 2/3
Gość harry19-19 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 a ja przynajmniej wiem kto będzie nowym właścicielem s6 c7
Rometer Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Pytanie za sto punktów. Jakiś pobór oleju zarejestrowałeś ? Od ostatniej wymiany 5 tys km temu kiedy wskaźnik pokazywał maxa teraz pokazuje jakieś 3/4 może 2/3 To niedużo. Ciekawe ile na tej skali oznacza taki ubytek ? 200-300 ml ? Mnie to właśnie odstrasza trochę od silników tfsi. Tak wiem że od 2012 roku problem jest dużo mniejszy, ale świadomość zakupu samochodu za spore pieniądze i potrzeba dolewania w nim oleju jakoś mnie przeraża. Nie zrozumcie mnie źle, nie jestem tak leniwy. Po prostu nie mogę zrozumieć co miał konstruktor na myśli. Gdyby nie to, pewnie już dawno zdecydowałbym się na S4 B8. A tak mam dwa kopciuchy ze stajni audi, do których nie dolałem grama oleju Co nie zmienia faktu, że taka S6 C7 jest moim marzeniem i naprawdę zazdraszczam
Ogi Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Co nie zmienia faktu ze nie za bardzo masz pojecie o problemie i nie wiesz ze dotyczy on 1.8tfsi i 2.0tfsi. A nie 4.0tfsi w s6.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się