nik23 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Tzw zaworek na filtrze paliwa ( zwie sie to chyba ogrzewacz) Któryś z czujników temperatury płynu paliwa?
michałswd Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 ropka nie teges zmieniales stacje ?
C4NC3R Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Pompki też zamieniane na inny komplet?
Gość Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ktorys z czujnikow Halla wariuje albo jest przerwa po drodze albo zimny lut ?
rudy51 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Powiedz mi jeszcze jak kręci rozrusznik, rzwawo czy raczej kręci bo kręci? Najlepiej jakbyś porównał z innym autem, przesłuchań się. Bo nie Zawsze można ocenić czy kręci dobrze czy juz słabo.
piotrsob1 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Po objawach to problem raczej elektryczny i dotyczący raczej czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego Wiązki nie są gdzieś pogryzione przez kuny, albo w jakiś inny sposób nie jest uszkodzona izolacja na nich ? Posprawdzał bym ciągłość przewodów sygnałowych czujników Halla,( ich oporność i oporność pomiędzy nimi , poruszając w czasie pomiarów wiązką ) A i jeszcze sprawdź czy czujniki nie nałapały opiłków lub rdzy, bo wtedy właśnie spada ich czułość i przy niskich obrotach mogą gubić impulsy Edytowane 25 Stycznia 2016 przez piotrsob1
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 Dzisiaj co nieco pokminiłem przy gracie i ewidentnie jest problem z paliwem. Ale jeszcze nie wiem co, jutro dalszy ciąg.
machina Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Ja proponuje wymienić tandem pompę no chyba że jesteś w 100 procentach pewny jej sprawności zarówno pod kątem odpowiedniego ciśnienia paliwa jak i szczelności, sprawności zaworka zwrotnego. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez machina
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 1. paliwo, ew. powietrze w paliwie, odlacz bezpiecznik pompy w baku, napelnij jakas butelke ON, i podepnij na krotko do tandem ( zaslep wylot z filtra paliwa ). diagnostyczne jest dopiero drugie uruchomienie,. uwaga na czystość połączenia. syf pojdzie wprost na wtryski. jeżeli używasz butelki obróconej do góry nogami, pamiętaj, że sie po chwili pojawi podciśnienie w butelce, więc trzeba umożliwić dopływ powietrza nad ON w butelce. 2. sprawdz cisnienie z tamdempompy. również w trakcie rozruchu. 3. próbowałeś uruchamiać stojąc pod górkę? 4. elektryka czujniki G40 i G28 - podmień, ich wiązki. 5. napięcie aku w czasie rozruchu. 6. próbowałeś z odpiętym G62? 7. 013/023/018 jakie masz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się