Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tzw zaworek na filtrze paliwa ( zwie sie to chyba ogrzewacz)

Któryś z czujników temperatury płynu paliwa?

Opublikowano

Wsio wymienione

Opublikowano

ropka nie teges zmieniales stacje ?

Opublikowano

Pompki też zamieniane na inny komplet?

Opublikowano

Ktorys z czujnikow Halla wariuje albo jest przerwa po drodze albo zimny lut ?

Opublikowano

Powiedz mi jeszcze jak kręci rozrusznik, rzwawo czy raczej kręci bo kręci? Najlepiej jakbyś porównał z innym autem, przesłuchań się. Bo nie Zawsze można ocenić czy kręci dobrze czy juz słabo.

Opublikowano

Dobrze ze jest ten vag...

Opublikowano (edytowane)

Po objawach to problem raczej elektryczny i dotyczący raczej czujników położenia wałka rozrządu i wału korbowego :decayed:

Wiązki nie są gdzieś pogryzione przez kuny, albo w jakiś inny sposób nie jest uszkodzona izolacja na nich ?

Posprawdzał bym ciągłość przewodów sygnałowych czujników Halla,( ich oporność i oporność pomiędzy nimi , poruszając w czasie pomiarów wiązką ) :hi:

A i jeszcze sprawdź czy czujniki nie nałapały opiłków lub rdzy, bo wtedy właśnie spada ich czułość i przy niskich obrotach mogą gubić impulsy :P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Dzisiaj co nieco pokminiłem przy gracie i ewidentnie jest problem z paliwem. Ale jeszcze nie wiem co, jutro dalszy ciąg.

Opublikowano (edytowane)

Ja proponuje wymienić tandem pompę no chyba że jesteś w 100 procentach pewny jej sprawności zarówno pod kątem odpowiedniego ciśnienia paliwa jak i szczelności, sprawności zaworka zwrotnego.

Edytowane przez machina
Opublikowano

1. paliwo, ew. powietrze w paliwie, odlacz bezpiecznik pompy w baku, napelnij jakas butelke ON, i podepnij na krotko do tandem ( zaslep wylot z filtra paliwa ). diagnostyczne jest dopiero drugie uruchomienie,.

uwaga na czystość połączenia. syf pojdzie wprost na wtryski. jeżeli używasz butelki obróconej do góry nogami, pamiętaj, że sie po chwili pojawi podciśnienie w butelce, więc trzeba umożliwić dopływ powietrza nad ON w butelce.

2. sprawdz cisnienie z tamdempompy. również w trakcie rozruchu.

3. próbowałeś uruchamiać stojąc pod górkę?

4. elektryka czujniki G40 i G28 - podmień, ich wiązki.

5. napięcie aku w czasie rozruchu.

6. próbowałeś z odpiętym G62?

7. 013/023/018 jakie masz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...