Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 8.04.2019 o 16:42, kamil-vag napisał:

Michał, kontrola/sterowanie głosem RNS-E, zobacz filmik:

 

Nikt mi nie powie ,że gadanie do samochodu jest normalne  .  ?

 

 

 

 

Poważnie to graty ogarnięcia tematu Kamil, good job. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

podświetlenie bardzo fajna sprawa, mam też zrobiony czerwony ambient tylko na module vpad od tomnika 

...elegancko widać jak są brudne dywany przez zimę :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogoda nie bardzo,ale szkoda wolnego dnia :P wziąłem się za talerzyki z B5

IMG_20190411_123533.jpg

IMG_20190411_123211.jpg

IMG_20190411_123104.jpg

Jednak był warto kupić nowe odboje ;)

IMG_20190411_131152.jpg

Ostatecznie talerzyk obróciłem tymi kratkami do frontu i tak zamontowałem w aucie...

Zeszło mi na gotowo z rozłożeniem i złożeniem gratów jakieś 2h na stronę ;)

Sprężyny nie trzeba jakoś bardzo mocno ściskać, ściągacze bez problemu dały radę...

Co do zawiechy SKV, górne sworznie i tuleje jak najbardziej ok, gumy nie parcieją, sworznie sztywniutkie... Nie podoba mi się jedynie dolny banan ? te podkładki tłumiące latają luźno i jakoś ogólnie nie trzeba dużej siły by ruszyć tą tuleję... Prosty dolny też OK. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil, przy zmianie amorkow trzeba rozpinac ta nieszczęsna śrubę od górnych wahaczy? Nie da się tego inaczej obejść? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz rozpiąć od strony amorka górne wahacze, ale potem się trzeba dobrze nagimnastykować, żeby to skręcić. Czemu wy się tej śruby tak boicie ? Ja sobie z nią przy zmianie zawiechy w 15min poradziłem, rozciąłem ją na pół przez otwór w zwrotnicy, jedną część od strony śruby wybiłem, a drugą od strony nakrętki wykręciłem razem z zapieczoną nakrętką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i zapomniałem się pochwalić nowym "ręcznym" zestawem:

Pianowniczka Alta 2000 i Active Foam od RR Customs

IMG_20190411_153424.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ręczną pianownicę , 3 razy myłem i się poddałem ,masakra ile trzeba się namachać , kupiłem karchera k2 + PA i ogień :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te odboje to chyba myszy zjadły przez te wszystkie lata...

Kamil, a czy pod sprężyną na talerzyk przychodzi jakaś guma czy sprężyna leży na talerzyku bezpośrednio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, kamil-vag napisał:

Zawsze możesz rozpiąć od strony amorka górne wahacze, ale potem się trzeba dobrze nagimnastykować, żeby to skręcić. Czemu wy się tej śruby tak boicie ? Ja sobie z nią przy zmianie zawiechy w 15min poradziłem, rozciąłem ją na pół przez otwór w zwrotnicy, jedną część od strony śruby wybiłem, a drugą od strony nakrętki wykręciłem razem z zapieczoną nakrętką...

Fajnie że ściągacze dają rade a masz namiar na te nowe śruby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaTeo85 zarówno nad jak i pod sprężynę idzie gumowa podkładka ;)

@Frond Side jak chcesz zerknę w Etka numer ;)

@karol1981, ta jest jedna z najwydajniejszych, zdaje sobię sprawę, że trzeba się namachać, ale spróbujemy jak to idzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba - N10576802 - M10 105x105x26

Podkładka - N10406105 - 20x10,5x2

Nakrętka - N10272302 - M10

Bez tytułu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil dzięki za info.

W etce faktycznie pod sprężyną jest guma na rysunku ale numer części dotyczy tylko kompletu z talerzykiem (cena za szt. ok 150zł w aso), a nad sprężyną etka nic nie podaje.

Wymieniałeś może te gumy czy stare wyglądają OK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych gum jak dla mnie nie ma najmniejszego sensu wymieniać, górna poducha ok, bo widać, że ugnieciona, ale te podkładki pod sprężynę są jak najbardziej OK

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko podjadę i sprawdzę wyważenie ;)

Ale wydaje mi się, że i tak muszę trochę pojeździć zanim siądzie ten przód, bo zobacz ile wyższa jest nowa poducha względem starej, ubitej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Patryk14 napisał:

Kamil, przy zmianie amorkow trzeba rozpinac ta nieszczęsna śrubę od górnych wahaczy? Nie da się tego inaczej 

Odkręcasz cały amor w komorze silnika i mocowanie amora od dolnego wachacza , ściskasz sprężynę, odkręcasz amor od górnego mocowania i masz na wierzchu nie ruszając tej długiej śruby , ani wachaczy górnych , składasz w odwrotnej kolejności , robiłem tak jedną stronę bo nie mogłem tej śruby ruszyć 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...