Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Kamil jedne lampy rozumiem robisz dla mnie? ? to jest robota... sam wiesz jak wyglądają moje lampy, a robił "spec".

Mati, czemu nie, ale najpierw muszę wytestowac moje wypociny, czy wszystko bd ok, czy nie będą parować itd, itp... 

Mnie tylko dziwi, ze żaden z Was tego jeszcze nie pokazał publicznie, tych lamp od speca... ?

16 godzin temu, lewiatan1989 napisał:

może czas zmienić motula na coś innego :co:

Motul to już dawno nie był moim faworytem... 

13 godzin temu, FroS-t napisał:

Pierwszy krok do obłędu na punkcie detailingu zrobiony:decayed: kup sobie CarPro Dlux albo Gyeon Trim na zabezpieczenie ...

Leszku, dorobię się kiedyś garażu, jakiegoś fajnego stanowiska z dobrym oświetleniem to i pomyśli się o jakimś sprzęcie do detailingu itd... 

 

12 godzin temu, MichałA4 napisał:

tak że tego lej ravenol .

Tak się zrobi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kamil, a prównywałeś  może karty charakterystyki Revenol'a VMO vs VPD? Bo niby ten drugi typowo pod pompki. 

Tak pytam z ciekawości i lenistwa  ;) no i cena sporo lepsza niż Millers'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, kamil-vag napisał:

Coś tam powoli grzebie w sprawie lamp. Klosze pomalowane. Trochę mi to wyszło na początku tak nijak :P Ale suma-sumarą nie jest źle... ważne, że nie są już całe w odpryskach... chociaż mimo darcia gradacją 400, i tak jeszcze kilka małych śladów zostało... Klosze uważałem za najtrudniejszą część tego zadania... po pierwsze były strasznie zajechane, i z zewnątrz i wewnątrz... szkoda, że nie zrobiłem zdj jak to wyglądało... ale w środku coś jakby wybuch żarówki ? ? ? pełno takiego dziwnego osadu...

Jak zwykle thx za wskazówki dla @KoJ@K'a naszego forumowego guru od lampionów ^^

72131688_528371761230613_8423572001611841536_n.jpg

72755549_2113766518929401_1219054985828892672_n.jpg

Jutro ta przyjemniejsza część prac, czyli malowaniem czarnym matem pierdółek ze środka...

Takie małe "chwalisz się, czy żalisz" - lampy w B6 to nie jest łatwy mod :/ ile się to trzeba nadrzeć, na-wydłubywać starego kleju itd itp... i naprawdę szacun dla takich ludzi jak @KoJ@K, że potrafią to zrobić praktycznie perfekto... nieraz Mati mi podsyła zdj z prac nad lampami to wiem, co mówię. I nie jest to jakieś biznesowe polecenie, a po prostu jedna z wielu dobrych rad w moim temacie, do kogo uderzyć z tym modem, jeśli sami nie czujemy się na siłach ;)

Sprawa kolejna, czeka mnie wymiana oleju, co najlepsze nie z km a z czasu hehe

Trochę postanowiłem pogrzebać, przepatrzeć aktualne karty charakterystyki oleju... i z bólem serca pożegnam się z Valvo... niestety zrobili czysto biznesową zagrywkę, wprowadzili dobry produkt, zebrali i przyzwyczaili klientów i z czasem zaczęli rzeźbić na dodatkach czy czy tam... nie mówię, że to zły olej, ale za tą cenę, można mieć coś lepszego

Zrobiłem małe zestawienie, korzystając z kart charakterystyki poszczególnych producentów (oczywiście mowa o olejach dla PD z normą 505.01:

Bez tytułu.png

Ja teraz decyduje się na Ravenol'a VMO Cleansyntho ;)

Jakbym spał na pieniądzach wziąłbym Red Line - bije pozostałe na łeb...

Ciekawą propozycją może być też olej PMO, chyba najlepszy w stosunku jakość/cena...

A miłym zaskoczeniem jest dla mnie Lotos Quazar...

Wiadomo, różnica w tych parametrach nie jest duża... ale skoro mamy płacić za coś gorszego tyle samo, to czemu nie przesiąść się w tej samej kasie na coś z lepszymi parametrami ?

Dziękuję za uwagę, może komuś ta tabelka dopomoże w wyborze :hi:

Kamilu zrób jeszcze takie zestawienie dla benzyniaków (szczególnie 1.8T) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kamil-vag napisał:

Mnie tylko dziwi, ze żaden z Was tego jeszcze nie pokazał publicznie, tych lamp od speca... ?

 

Chyba nie mam czasu na jakieś "wojenki". Zdjęcia sam widziałeś... jakość wykonania pracy żenująca, co nie zmienia faktu że lampy świecą naprawdę dobrze co w tym wypadku jest kluczowe.

Jak już przetestujesz swoje lampy i będziesz zadowolony to chętnie wyślę Ci mój komplet lampek na ogarnięcie :) oczywiście jak będziesz chciał się podjąć tematu.

 

co do olei to ja się od jakiegoś czasu skłaniam ku temu: RAVENOL VMP SAE 5W-30 USVO do mojego klekota, a do benzyniaka jeszcze szukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kamil-vag napisał:

 

Mnie tylko dziwi, ze żaden z Was tego jeszcze nie pokazał publicznie, tych lamp od speca... ?

 

Co tu pokazywać,jak je zobaczyłem trochę się wkur... delikatnie mówiąc,ale jakość świecenia zrekompensowała te klejenie ,teraz po kilku latach zaczęły parować i trzeba przegląd zrobić ,zastanawiam się czy klosz nie był po prostu odcięty i dlatego klej po wierzchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ten, tego... pierwszy kpl złożony na sucho.

Została zabawa w klejenie i ustawienie soczewki... 

Zdj cyfrówką, bez żadnej obróbki, żeby było widać, że idealnie nie jest, ale najgorzej też nie :grin:

DSC_0224.JPG

DSC_0225.JPG

DSC_0229.JPG

DSC_0227.JPG

DSC_0228.JPG

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw ustaw soczewki a później sklej :)

 

tak się zastanawiam czy zamiast na jakieś typowe mazidło do klejenia lamp nie było by dobrze użyć sikaflex'u 291 czarnego (to taki troche silikon uszczelniajacy, dajacy się odrabiać i jest odporny na, promieniowanie uv, wodę, wodę morską i różnego rodzaju chemię. Więc i na sól drogową też będzie ok) stosuje sie to powszechnie na jachtach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaTeo to pójdzie na sznur butylowy ;)

W razie czego można podgrzać i w przyszłości rozkleić, tzw miękki klej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze swojej strony polecam wałek/sznur butylowy dostępny w różnych średnicach, sporo kompletów na nim składałem i nie było problemów z nieszczelnością. chyba, że ktoś woli tubę to sikalastomer 710.

lampy od speca forum widziałem niejedne, nie wygląda to ciekawie 'od zaplecza' ;)

Edytowane przez chudy92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie idzie poznać co było robione - perfekto :brawo:

Tym sikalafą bym nie sklejał, bo to już jest forma "twardego kleju" , lepiej sznurem machnąć i mieć spokojną głowe w razie Wu :cool1:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, KoJ@K napisał:

Tym sikalafą bym nie sklejał, bo to już jest forma "twardego kleju" , lepiej sznurem machnąć i mieć spokojną głowe w razie Wu :cool1:

Sikalastomer 710 jest w pełni elastyczny po podgrzaniu :) ale również wolałem pracować ze sznurem, bo jest wygodniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No lampiony wyszły tra-la-la ?

co do oleju to ja przeszedłem w b7 z valvo na revanol i różnicy w pracy silnika nie odczułem ale temperatura oleju była niższy przy jeździe autostradowej 8-5 stopni. Zaciekawiłeś mnie tym Red line ... gdyby były importowane bezpośrednio z us to bym kupił na próbę :) a sprawdzałes może olej od Repsol ? 

 

 

Kojak sznur masz na myśli butyl ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Kamil czemu nie zapodałeś większych soczew od bixów przy okazji otwarcia lamp ?  :eusathink:

Paweł drugi kpl będę robił z większymi soczewkami. Szukałem takowych ze 2 tyg. Kupiłem jakieś w końcu, a tu wczoraj @KoJ@K mi pisze, że ma hella 3 :P Do tego w ofertach pojawiła się oferta z tymi samymi soczewami... Nie mam już mamony na takie rzeczy... więc na razie muszę zrobić to co kupiłem ;) Tym bardziej, że jeszcze zejdzie, bo wiązki w lampach trzeba popoprawiać, większość z nich po latach ma wypalone styki, kostki i spękaną izolację na kablach... po za tym pod bi trzeba i tak jeszcze trochę przerobić, żeby działała przesłona ;)

17 godzin temu, KoJ@K napisał:

Nie idzie poznać co było robione - perfekto :brawo:

9 godzin temu, Norbas napisał:

No lampiony wyszły tra-la-la ?

Dzięki koledzy za dobre słowo ^^ człowiek się czuje podbudowany, kiedy ktoś docenia jego pracę...

9 godzin temu, Norbas napisał:

Zaciekawiłeś mnie tym Red line ... gdyby były importowane bezpośrednio z us to bym kupił na próbę :) a sprawdzałes może olej od Repsol ? 

No Red Line na papierze wygrywa ze wszystkimi :thumbup: ale 300 zł za 3,8l... trochę dużo jak na przeciętną polską kieszeń hehe

Co Respol, szczerze pierwszy raz słyszę o tym oleju, ale sprawdziłem i olej Respol Evolution 5W40 (ma normę dla PD) wypada całkiem spoko, coś jak Ravenol, ale ma niestety niską wartość NOACK, więc nadaje się na krótkie interwały wymiany :P  przy dłuższych możemy czasami dolewać... ale fajnie, że rzucacie propozycje... tabelkę uaktualniłem o Respol, także dzięki @Norbas :thumbup: tak z ciekawości, gdzie go dorwałeś ? ? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kamil-vag napisał:

Paweł drugi kpl będę robił z większymi soczewkami. Szukałem takowych ze 2 tyg. Kupiłem jakieś w końcu, a tu wczoraj @KoJ@K mi pisze, że ma hella 3 :P Do tego w ofertach pojawiła się oferta z tymi samymi soczewami... Nie mam już mamony na takie rzeczy... więc na razie muszę zrobić to co kupiłem ;) Tym bardziej, że jeszcze zejdzie, bo wiązki w lampach trzeba popoprawiać, większość z nich po latach ma wypalone styki, kostki i spękaną izolację na kablach... po za tym pod bi trzeba i tak jeszcze trochę przerobić, żeby działała przesłona ;)

Dzięki koledzy za dobre słowo ^^ człowiek się czuje podbudowany, kiedy ktoś docenia jego pracę...

No Red Line na papierze wygrywa ze wszystkimi :thumbup: ale 300 zł za 3,8l... trochę dużo jak na przeciętną polską kieszeń hehe

Co Respol, szczerze pierwszy raz słyszę o tym oleju, ale sprawdziłem i olej Respol Evolution 5W40 (ma normę dla PD) wypada całkiem spoko, coś jak Ravenol, ale ma niestety niską wartość NOACK, więc nadaje się na krótkie interwały wymiany :P  przy dłuższych możemy czasami dolewać... ale fajnie, że rzucacie propozycje... tabelkę uaktualniłem o Respol, także dzięki @Norbas :thumbup: tak z ciekawości, gdzie go dorwałeś ? ? ? 

I tak wymieniam co 7,5kkm lub 8kkm także jak nadają się na krótkie interwały to spoko. Z repsol’em nie znam nikogo kto by jeździł a stosowany jest w motosporcie i ktoś mi tez kiedyś mówił ze nawet olej ok... nie wiem jak z dostępnością jego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil-vag wczytałem się dobrze w Twój temat. Podziwiam Cię za cierpliwość i chęci do wszystkich modów :hi:
Ładnie lecisz z tematem od dawna :ad:

btw. wrócę do tematu Twojego zawieszenia. Odczułeś różnicę po wymianie poduszki/łożyska amortyzatorów? Wymieniałem u siebie niedawno amorki + eibach, ale ten element pominąłem, bo sklepikarze mówili, że nie ma się tam co psuć i można ten elemnt odpuścić. A teraz mam wyrzuty, że przy okazji, mając je w rękach, mogłem je wymienić :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kto kolwiek Ci pisał coś o pieniądzach? Ja napisałem, że mam soczewki dla Ciebie, a nie czy chcesz kupić :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, KoJ@K napisał:

Czy kto kolwiek Ci pisał coś o pieniądzach? Ja napisałem, że mam soczewki dla Ciebie, a nie czy chcesz kupić :doh:

Szach i mat  :)  Kamil brawo za kawał dobrej roboty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...