polop81 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Są na gwarancji. Kurde nie wiem. Kupuje zawsze nowe bo mają być pewne a tu zonk. Dodam że musiałem jeździć tak bo w tych miejscach bieżnik jest bardziej wytarty, ale jak zmieniałem na zimowe nie oglądałem ich. Edytowane 26 Marca 2017 przez polop81
azure Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Spróbuj oddac na reklamacje, ale z reklamacjami opon baaaardzo różnie bywa, czesto nie uznaja i pisza: "defekt nie wynika z wady konstrukcyjnej opony, tylko eksploatacji na niewlasciwym cisnieniu" :-) Jednak walcz. Zawartość dodana 0 minutes later 12 godzin temu, Bilder napisał: Kupiłem 215/50/17 Dębice presto uhp2 ( przesiadłem się z 16 205/55/16) na tą chwilę mogę powiedzieć, że opona lapiej się trzyma, uślizgów nie mam żadnych, pewnie w zakrętach, na deszczu nie zrywała trakcji. Co jeszcze na pewną są twardsze w porównaniu z 16, którymi jeździłem wcześniej. Z wyważeniem było tak samo jak z innymi oponami jakie miałem odchyłów nie stwierdziłem. Jedyne na co zwrócił uwagę wulkanizator, że zewnętrzne część bieżnika mają płyciutkie nacięcia jakby estetyczne i mówił, że nie będzie wody odprowadzać. Ale na deszczu nie zaobserwowałem nic niepokojącego. Zobaczymy po dłuższym użytkowaniu. Na razie jestem zadowolony;) Gdyby wystepowaly w wersi niewzmacnianej to moze zaryzykowalbym, tak poki co zostaje przy barumach i koncem przyszlego tygodnia zakupie je.
Bilder Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 Reklamuj. Mi dunlop uznal reklamacje [emoji16] wiec warto. Przeczytaj dokladnie czego chca tzn co opisac w reklamacji. Nie wiem czy ktos to faktycznie czyta [emoji16] ale mi sie udalo po 3 lata uzywania zareklamowalem i z pozytywnym skutkiem [emoji16]Wysłane z mojego HUAWEI Y560-L01 przy użyciu Tapatalka
przem8 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 1 godzinę temu, polop81 napisał: Witam Panowie, w sobotę chciałem zmienić koła na letnie. Wytoczyłem z garażu i niespodzianka. Opony 4 szt. kupiłem w zeszłym roku nowe zrobiłem max 5000km. 2 szt. wyglądają tak. Są to DUNLOP-y. Data produkcji 4315 Z tymi dunlopami to jakas lipna seria musiała wyjść. Znajoma kupiła ostatnio volvo, do którego były dodane roczne dunlopy i dwie sztuki mają poparciałe boki, rok produkcji 2015. Znajomy wulkanizator miał trzy podobne przypadki z tymi dunlopami z tego roku produkcji.
Litai Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Fulda ECOCONTROL HP 205/55 R16 91 V produkcja 2017r 232zł/szt Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V produkcja 2016r. 219zł/szt Hankook Ventus Prime3 K125 205/55 R16 91 V MFS produkcja 2017r. 220 zł/szt Co wybrać? Jest sens brac starsze Uniroyale w porównaniu do reszty? EDIT Znalazłem jeszcze Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V produkcja 2017r. 204 zł za szt. Edytowane 28 Marca 2017 przez Litai
k232 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Skąd Ty masz takie ceny za takie rozmiary??
azure Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 50 minut temu, Litai napisał: Fulda ECOCONTROL HP 205/55 R16 91 V produkcja 2017r 232zł/szt Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V produkcja 2016r. 219zł/szt Hankook Ventus Prime3 K125 205/55 R16 91 V MFS produkcja 2017r. 220 zł/szt Co wybrać? Jest sens brac starsze Uniroyale w porównaniu do reszty? EDIT Znalazłem jeszcze Uniroyal Rainsport 3 205/55 R16 91 V produkcja 2017r. 204 zł za szt. Wziąłbym coś innego, np. Conti. W tym rozmiarze ceny są akceptowalne, co innego przy 235/45R17. Sam osobiście nie znajduję powodów do dokładania do Fuldy, Uniroyala czy Hankook kasy względem Baruma - niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu. Każda z ww. ma jakieś minusy jak dla mnie, a różnica w 17 Barum vs ww. to 80zł/sztuce.
nitroo Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Ja się przejechałem na Hankooku Ventus Prime 3 (nie chcę o nim więcej słyszeć) i więcej ich nie wezmę. Kolejne letnie wybiorę spośród: Bridgestone, Uniroyal lub Fulda, ew. Conti. Letni Nokian do mnie nie przemawia, skoro potrafi sparcieć w piwnicy... Edytowane 28 Marca 2017 przez nitroo
k232 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Litai, skąd bierzesz takie ceny? Zwykły rozmiar 195/65R15 kosztują więcej niż te co Ty podałeś..
azure Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 1 godzinę temu, nitroo napisał: Ja się przejechałem na Hankooku Ventus Prime 3 (nie chcę o nim więcej słyszeć) i więcej ich nie wezmę. Kolejne letnie wybiorę spośród: Bridgestone, Uniroyal lub Fulda, ew. Conti. Letni Nokian do mnie nie przemawia, skoro potrafi sparcieć w piwnicy... Właśnie znajomy mówił, że w porównaniu do VP2 to nowe VP3 są śliskie... W innym miejscu sieci też ktoś o tym pisał. Czemu nie jesteś zadowolony z VP3, też z podobnego powodu? Dlatego wzbraniam się przed dokładaniem do marek semi-premium lub udajacych premium, bo to niekoniecznie jest lepsze od zwykłej, niechińskiej budżetówki... Druga rzecz - nowa wersja opony (np. VP3, Presto UHP2) to też loteria, bo wcale nie musi być to opona dobra czy też lepsza od poprzedniczki.
nitroo Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Dokładnie z tego samego powodu. Gubią trakcję i na mokrym jest średnio na jeża...
krzysiek97 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Witam, mam w B8 letnie Dunlopy SP SPORT 01 z końca 2011r chyba się wyząbkowały bo jest straszny szum, wręcz huk podczas jazdy, w dłuższych trasach pomaga tylko głośna muzyka, tragicznie zachowują się na deszczu, auto często wpada w poślizgi, jeżdżę dynamicznie, szukam kompletu nowych opon letnich w rozmiarze 225/55 R16 tak do 2500zł, które będą w miarę ciche, trzymały na mokrym i dobrze trzymały w zakrętach. Myślałem nad Continental ContiPremiumContact 5, ale podobno szybko zdziera się bieżnik a rocznie robię ok 25-30tys km, następne które mnie zainteresowały to Bridgestone Turanza T001 Evo o nich nie wiem kompletnie nic, następne to Goodyear Efficientgrip Performance. które z tych trzech będą najlepszym wyborem? Continental ContiPremiumContact 5 225/55 R16 Bridgestone Turanza T001 Evo 225/55 R16 Goodyear Efficientgrip Performance 225/55 R16 znalazłem jeszcze Dunlop SP SportMaxx RT Pozdrawiam Edytowane 28 Marca 2017 przez krzysiek97
Gość Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Jestem od niedawna posiadaczem continental conticpremium6 contact bardzo cicha opona przy rozmiarze 245 40 18 na jak dlugo wystarcza sie okaże
muunv Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Ktos sie moze wypowiedziec na temat TOYO Proxes Sport? Opona warta uwagi? Planuje zakup nowych opon 215/40/18 na felge 8j. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Litai Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 8 godzin temu, k232 napisał: Litai, skąd bierzesz takie ceny? Zwykły rozmiar 195/65R15 kosztują więcej niż te co Ty podałeś.. Oponeo i SklepOpon dzisiaj sprawdzane rano.
k232 Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 Już wiem, bo to średnia półka opon Ja patrzyłem dla Siebie za Michelin i się zdziwiłem
Litai Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 9 godzin temu, azure napisał: Wziąłbym coś innego, np. Conti. W tym rozmiarze ceny są akceptowalne, co innego przy 235/45R17. Sam osobiście nie znajduję powodów do dokładania do Fuldy, Uniroyala czy Hankook kasy względem Baruma - niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu. Każda z ww. ma jakieś minusy jak dla mnie, a różnica w 17 Barum vs ww. to 80zł/sztuce. O to chodzi, że na Uniroyale to chyba dobra cena, Barum wychodzi podobnie.
azure Opublikowano 28 Marca 2017 Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Barum mam w cenie 250, Uniroyale zwykłe za 320, wzmacniane 350. Poza tym royale to klasyczna jodełka (nie chcę takich opon) i wszyscy bębnią, że znikają w oczach (no jak dobrze klei to i znika, neistety). Edytowane 28 Marca 2017 przez azure
trzacha197444 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Dnia 24.03.2017 o 21:14, erchi napisał: 1700kg robi swoje, ale u siebie nie będę się pchał we wzmacniane Kolego! Nie musisz wcale stosować opon wzmocnionych. Wystarczy, że założysz opony o wyższym wskaźniku nośności np. zamiast 94 te z oznaczeniem 97. Natomiast nawiązując do wcześniejszego wpisu azure i nitroo – Panowie! Opony wzmacniane są dedykowane głównie do aut sportowych o podwyższonych osiągach i poddawanych większym obciążeniom. I nie chodzi o nacisk na oś, ale o obciążenia jakim poddawane są same opony. Czyli wysokie prędkości, wysokie temperatury eksploatacyjne (osiągane podczas bardzo dynamicznej jazdy), większe naciski na ściany boczne opony podczas gwałtownego hamowania oraz zwiększonej wówczas masy chwilowej itp. itd… Są one z natury sztywniejsze (należy w ich przypadku stosować wyższe ciśnienie niż w analogicznych oponach zwykłych, mają wzmocnioną budowę boczną) a w związku z tym mniej komfortowe od opon zwykłych. Ale nie ma uzasadnienia do stosowania takich opon do zwykłej eksploatacji. Zwróćcie uwagę, że XL występują z indeksem nośności głównie 97 i zwykłe też z takim indeksem. Więc po co zakładać wzmacniane do zwykłego samochodu skoro są najczęściej droższe a zazwyczaj mniej komfortowe…
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się