Langista Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 Ja mam średnią opinie o t005, co im nie wyszła partia rok temu i po sezonie mam je do wymiany. Bierz efficientgrip performance 2 w szerokości 235, serio warto wziąć szerszego laczka.
Hubcio099 Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 6 minut temu, Langista napisał: Ja mam średnią opinie o t005, co im nie wyszła partia rok temu i po sezonie mam je do wymiany. Bierz efficientgrip performance 2 w szerokości 235, serio warto wziąć szerszego laczka. Właśnie myślę czy 225 czy 235 przy sline 1bv i ori fela 17 cali s line. Ośka i 220 koni więc jak mu dam buta to gubi tą trakcję na obecnych efficientgrip perf 1
Langista Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 Musiałbyś PilotSporty z górnej półki mieć, żeby się tego pozbyć, przy ośce ciężko o trakcję ?
nerwos Opublikowano 25 Maja 2021 Opublikowano 25 Maja 2021 W dniu 17.05.2021 o 23:24, greg2505 napisał: Tak u mnie wyglądał dunlop ,po przeciwnej stronie tego przetarcia bieżnik ok Darło mi podobnie opony.. lepszej marki bo Conti i Pirelli..nie mam już tego auta ale winowajcą było zastosowanie sprężyn obniżających, które znacznie zmieniły kąt nachylenia koła.. Co do opon, na 19 mam Hankook s1Evo, jest komfortowo i dosyć cicho, a i bieżnik nie ginie w oczach jak w markach wyżej.. Pozdro Panowie
Langista Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 Jak mi sensownie rozpatrzą reklamację to na bank wezmę hankooki. Już wcześniej je miałem ale kupiłem przez nieuwagę 225 i musiałem po sezonie sprzedać, bo przeglądu auto nie przeszło ?
Hubcio099 Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 11 godzin temu, Langista napisał: Musiałbyś PilotSporty z górnej półki mieć, żeby się tego pozbyć, przy ośce ciężko o trakcję ? To znaczy tragedii nie ma bo na dwójce już ma pełną trakcję praktycznie, zależy od asfaltu
Langista Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 Musiałbyś ze 400 Nm mieć, żeby na 2 jeszcze trakcję tracić
greg2505 Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 13 godzin temu, nerwos napisał: Darło mi podobnie opony.. lepszej marki bo Conti i Pirelli..nie mam już tego auta ale winowajcą było zastosowanie sprężyn obniżających, które znacznie zmieniły kąt nachylenia koła.. Co do opon, na 19 mam Hankook s1Evo, jest komfortowo i dosyć cicho, a i bieżnik nie ginie w oczach jak w markach wyżej.. Pozdro Panowie U mnie zawiecha jest fabryka,założyłem inne opony i nic nie ścina,geometria jest ok,bo sprawdzałem,te dunlop guzów dostały i popękały między bieżnikiem ,bieżnik ścięło nierównomiernie
Kasteva Opublikowano 26 Maja 2021 Opublikowano 26 Maja 2021 Panowie mam dwie opony do wymiany(brak Q) i teraz nie wiem w jakie zainwestwać. Rozmiar 225/40/18 i myśle ze tak do 600zł za dwie sztuki
Anon Opublikowano 28 Maja 2021 Opublikowano 28 Maja 2021 Cześć, stoję przed dylematem, rozmiar 245/40 R18 Michelin: Primacy 4 czy Pilot Sport ...do Quatro?? Może ktoś używał obu i coś doradzi? dziękuję.
george Opublikowano 29 Maja 2021 Opublikowano 29 Maja 2021 Primacy 4 bardziej cywilna, może być miększa i mniejsze opory toczenia, Pilot Sport pod dynamiczną jazdę.
bartoooo Opublikowano 29 Maja 2021 Opublikowano 29 Maja 2021 Ja chyba zamówię Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/45 R17 94 Y. Jeździł ktoś ? Nie będzie zbyt twardo w moim przypadku w A6 C5 ?
Hubcio099 Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 W dniu 29.05.2021 o 11:37, bartoooo napisał: Ja chyba zamówię Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 225/45 R17 94 Y. Jeździł ktoś ? Nie będzie zbyt twardo w moim przypadku w A6 C5 ? Słyszałem, że super opona. Taki idealny kompromis między komfortem a trakcją.
Anon Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) W dniu 29.05.2021 o 11:10, george napisał: Primacy 4 bardziej cywilna, może być miększa i mniejsze opory toczenia, Pilot Sport pod dynamiczną jazdę. Primacy 4 droższa od Pilot Sporta. .... a może Dunlop Sport Maxx RT2??? Edytowane 31 Maja 2021 przez Anon
Anon Opublikowano 5 Czerwca 2021 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Założone Pilot Sport AO 245/40R18, Made in Germany, opona miękka i cicha oczywiście w zależności od rodzaju asfaltu, produkcja 1821 super trzyma na zakrętach.
dedpad Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Witam, co wybrać do audi b6 avant ośka, 225/45/17, rozważam między: - Nokian Powerproof lub Wetproof - Goodyear Efficientgrip Performance 2 lub Eagle F1 Asymmetric 5 - Pirelli P7 Cinturato. W które opony najlepiej zainwestować?Warto brać pod uwagę Verdestein albo Yokohama czy może Dębice? Co polecacie?
wampir Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Jeździłem na yokohama i verdestein w rozmiarze 245/45/18 w A4 Allroad. Opona jak opona Nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości.
Hubcio099 Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 51 minut temu, dedpad napisał: Witam, co wybrać do audi b6 avant ośka, 225/45/17, rozważam między: - Nokian Powerproof lub Wetproof - Goodyear Efficientgrip Performance 2 lub Eagle F1 Asymmetric 5 - Pirelli P7 Cinturato. W które opony najlepiej zainwestować?Warto brać pod uwagę Verdestein albo Yokohama czy może Dębice? Co polecacie? Dlaczego w ogóle chcesz 225/45 a nie 235/45? Z tych opon zdecydowanie asymetric 5, opona jest rewelacyjna.
dedpad Opublikowano 8 Czerwca 2021 Opublikowano 8 Czerwca 2021 51 minut temu, Hubcio099 napisał: Dlaczego w ogóle chcesz 225/45 a nie 235/45? Z tych opon zdecydowanie asymetric 5, opona jest rewelacyjna. Odkąd kupiłem samochód miałem 225 i było wszystko spoko, a co polecasz przesiadkę na 235?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się