janjazda Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 na paliwo rzeczywiście trzeba zwracać uwagę
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 AJM powiadasz Janjazda chyba ma AJMa. a te 5 koni wiecej od AFNa to chyba bez modów raczej nie wyczuwalne nie ? Wyczuwalne Pompowtryski i inna charakterystyka silnika Auto jest bardziej żwawe. Ale AFNy mają bonusy. Mój miał 118 KM, tyle bonusa mu dała fabryka Po modzie mam 134 KM i 312 Nm :> Nie wiem ile bonusa mają AJMy. Ale pewnie jakiś mają. I nie wiem jak to jest z niutkami w AJM No i silniczki inaczej pracują (klekot jest inny ) Jeśli będziesz tankował zdrowe paliwko i raz na jakiś czas nie będziesz marudził, że musisz dołożyć 500 zł do wymiany rozrządu itp. itd. To AJM jest lepszą opcją
janjazda Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 AJM nie mają aż takich bonusów, znaczy zdarzają się ale rzadziej niż AFN. Aż tyle ceny w rozrządzie to nie ma chyba Klekot inny a moment to dokładnie 285Nm
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 A może 2,5 TDi Piterex bedzie wiedział najlepiej czy polecać Bigos szukaj AHH dołżysz mu tylko wtryski wieksze i objeżdzasz afny, ajmy i inne buble prócz mojego
bigos_s Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 na paliwo rzeczywiście trzeba zwracać uwagę tylko jak ? organoleptycznie czy po prostu nie tankujesz w Zalesiu
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 na paliwo rzeczywiście trzeba zwracać uwagę tylko jak ? organoleptycznie czy po prostu nie tankujesz w Zalesiu W zalesiu to i w przypadku afna nie tankuj :wallbash:
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 AJM nie mają aż takich bonusów, znaczy zdarzają się ale rzadziej niż AFN. Aż tyle ceny w rozrządzie to nie ma chyba Klekot inny a moment to dokładnie 285Nm No jest różnica w cenie rozrządu Ile za części do swojego rozrządu płaciłeś? U mnie było 118 KM i 245 Nm od fabryki czyli 40 Nm różnicy jest minimum, to tak jak mówisz pewnie koło 50Nm jest w rzeczywistości. A ciekawe jak AFN po modzie radzi sobie z czystym AJMem
janjazda Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 nie tankuje w Zalesiu jak się coś słabszego zaleje to od razu czuć, że inaczej jedzie tankuje tylko na większych stacjach
bigos_s Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 A może 2,5 TDi Piterex bedzie wiedział najlepiej czy polecać Bigos szukaj AHH dołżysz mu tylko wtryski wieksze i objeżdzasz afny, ajmy i inne buble prócz mojego No własnie plan jest taki by priorytetem i kryterium wyboru było objechanie twojego siwka może Lanos :polew:
janjazda Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 AJM nie mają aż takich bonusów, znaczy zdarzają się ale rzadziej niż AFN. Aż tyle ceny w rozrządzie to nie ma chyba Klekot inny a moment to dokładnie 285Nm No jest różnica w cenie rozrządu Ile za części do swojego rozrządu płaciłeś? U mnie było 118 KM i 245 Nm od fabryki czyli 40 Nm różnicy jest minimum, to tak jak mówisz pewnie koło 50Nm jest w rzeczywistości. A ciekawe jak AFN po modzie radzi sobie z czystym AJMem AFN po czipsie pewnie by sobie poradził z seryjnym AJM Za rozrząd zapłaciłem 1300zl, tylko że wymieniłem wszytko dosłownie, nawet napinacz od klimy który kosztował 400 zł
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 tankuje tylko na większych stacjach Się powodzi
janjazda Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 tankuje tylko na większych stacjach Się powodzi
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 AJM nie mają aż takich bonusów, znaczy zdarzają się ale rzadziej niż AFN. Aż tyle ceny w rozrządzie to nie ma chyba Klekot inny a moment to dokładnie 285Nm No jest różnica w cenie rozrządu Ile za części do swojego rozrządu płaciłeś? U mnie było 118 KM i 245 Nm od fabryki czyli 40 Nm różnicy jest minimum, to tak jak mówisz pewnie koło 50Nm jest w rzeczywistości. A ciekawe jak AFN po modzie radzi sobie z czystym AJMem AFN po czipsie pewnie by sobie poradził z seryjnym AJM Za rozrząd zapłaciłem 1300zl, tylko że wymieniłem wszytko dosłownie, nawet napinacz od klimy który kosztował 400 zł to w sumie znikoma róznica jeśli by w afnie wymieniać kompletny rozrząd :gwizdanie:
paput Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 A może 2,5 TDi ale urwał Piterex jest zadowolony, mówił że w pełnym zakresie ciągnie turbinka i tylko 12 tys dołożył do niego
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Za rozrząd zapłaciłem 1300zl, tylko że wymieniłem wszytko dosłownie, nawet napinacz od klimy który kosztował 400 zł To ja ostatni serwis: - pasek rozrządu, rolka prowadząca, rolka napinająca - paski wieloklinowe (od klimy i ten długi), rolka prowadząca, napinacz z rolką - pompa wody - olej silnikowy, filtr powietrza - przy okazji wymieniony wentylator klimy (stary się zawieszał) - no i chłodnica zaczęła puszczać, więc została wymieniona cena 1100 zł z robotą
janjazda Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 AJM nie mają aż takich bonusów, znaczy zdarzają się ale rzadziej niż AFN. Aż tyle ceny w rozrządzie to nie ma chyba Klekot inny a moment to dokładnie 285Nm No jest różnica w cenie rozrządu Ile za części do swojego rozrządu płaciłeś? U mnie było 118 KM i 245 Nm od fabryki czyli 40 Nm różnicy jest minimum, to tak jak mówisz pewnie koło 50Nm jest w rzeczywistości. A ciekawe jak AFN po modzie radzi sobie z czystym AJMem AFN po czipsie pewnie by sobie poradził z seryjnym AJM Za rozrząd zapłaciłem 1300zl, tylko że wymieniłem wszytko dosłownie, nawet napinacz od klimy który kosztował 400 zł to w sumie znikoma róznica jeśli by w afnie wymieniać kompletny rozrząd :gwizdanie: kurde, ja gdzieś taka listę też mam, jak znajdę to wrzucę
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 A może 2,5 TDi Piterex bedzie wiedział najlepiej czy polecać Bigos szukaj AHH dołżysz mu tylko wtryski wieksze i objeżdzasz afny, ajmy i inne buble prócz mojego No własnie plan jest taki by priorytetem i kryterium wyboru było objechanie twojego siwka może Lanos :polew: Kup Sejczento Elpedzipałer :nabijasie:
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 to w sumie znikoma róznica jeśli by w afnie wymieniać kompletny rozrząd :gwizdanie: Oj Kowi jak znikowa? Na moje oko coś koło 400 zł jak nie więcej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się