Tomasz Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Tak można by było się domawiac w górę-ktos z RS4 powiedziałby,że moja tęż nie jedzie tu nawet nie chodzi o moc lecz o kulturę pracy silnika, V to V i to nie ważne czy to 2,4 2,6 2,8 czy 2,7 biT
cabriofan Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Tak można by było się domawiac w górę-ktos z RS4 powiedziałby,że moja tęż nie jedzie tu nawet nie chodzi o moc lecz o kulturę pracy silnika, V to V i to nie ważne czy to 2,4 2,6 2,8 czy 2,7 biT AAA to o to chodzi
KL4K50N Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Moja poprzednia Audi 80 B3 (obecnie jeździ nią moja sis) ma silnik 1.8 na gaźniku RU (75KM) teraz ma przejechane jakieś 310tys z czego ponad 8000tys na LPG i śmiga aż miło, zero problemów. Nigdy nie było w silniku nic robione, prócz wymiana uszczelki głowicy Moja obecna A4 ma silnik 1.8T AEB, ma przejechane 205000tys i również śmiga bez problemów.
Fritz Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Zależy co się komu podoba... Ty lubisz dźwięk V inni świst turbiny i gwizd DV... nie mowię Tu o 2.7BT bo to już inna inszość, to jak hybryda
holek182 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Moja A4 1.8 przy 160 tys padła pompa wody sprawdziłem ja i orginalna Audi a tak poza tym wszystko git odpukać he pozdro
Tomasz Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Moja A4 1.8 przy 160 tys padła pompa wody sprawdziłem ja i orginalna Audi a tak poza tym wszystko git odpukać he pozdro no bo jak się kupuje auto to się wymienia rozrząd razem z pompą, więc Twoja wina a nie audi
holek182 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Tylko że ja mam osobno pompę wody kolego a rozrząd był wymieniany przy 121 tys a mam 160 tys więc w tym senk po co wymieniać jak chodziła dobrze pchać się w koszty jakbym tak myślał to pół samochodu bym wymienił bo zawsze się coś znajdzie
Labiel Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 U mnie pompa wody też padła przy 160 tyś (zaczęła przeciekać).
Tomasz Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Tylko że ja mam osobno pompę wody kolego a rozrząd był wymieniany przy 121 tys a mam 160 tys więc w tym senk po co wymieniać jak chodziła dobrze pchać się w koszty jakbym tak myślał to pół samochodu bym wymienił bo zawsze się coś znajdzie to co z tego? jest to część którą większość mechaników Tobie poleci by wymieniać przy rozrządzie (przy takim przebiegu co trzeba rozrząd wymieniać),
mat-85 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 238kkm jeszcze się turla Zrobiłem 4kkm więc niewiele mogę powiedzieć o naprawach ale jak narazie "nie wymaga wkładu finansowego "
holek182 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 No niby tak ale mam tą okazję że wymieniam sobię sam czesci te mniej skomplikowane to zawsze jest coś do roboty dla zabicia czasu tak to wygląda u mnie jakbym miał płacić to raczej bym wymienił wszystko za jednym zamachem pozdro
mily Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Moim zdaniem nie dojdziecie ile wytrzyma benzynka. Zależy od tego jak ją ktoś traktował wcześniej no i te przebiegi. Jak się dowiedziałem że już nawet w serwisach zmieniają przebiegi (w sensie u nich w bazie) to stwierdziłem że nie da się w tej chwili sprawdzić przebiegu nawet w serwisie.
holek182 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 W serwisach robia takie przekręty że głowa mała mam kuzyna w Audi to uwierzcie mi ręce opadają jak opowiada ale to tajemnica zawodowa nie hehe
cabriofan Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 oj ciężkie czasy nastały ,żeby kupic pewniaka to chyba juz tylko szczęście potrzebne nawet po konkretnym przetrzepaniu bryki
marcinek81r Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 U mnie na tą chwile 288 tyś. km Silnik ABC 2,6 V6 I jeździ się dalej :> Teraz 296 tyś.
buras933 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 PASSAT B5 1.8T 150KM 1999r, silnik wytrzymal bez awari 330 000 do wymiany turbiny, pozniej przy 420 000 wymiana silnika bo juz omdlał, ale auto kombi dostawal w dupe przy sklepie, wozil wszystko, chlapache zdarl o asfalt bo tkai byl doladowywany
bouzuki Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 B5 1,8 ADR 1995 rok.Aktualny przebieg 470.000,w tym 350 tys na LPG.Cztery lata temu robiona głowica i kula się dalej.
Kwinto69 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 A 4 B 5 1.8 1996r dwa miesiące temu kupiony było 48003 jest obecnie 50700 sprowadzony na oleju Fuchs 5 W 30 czas na zmianę wraz z filtrem na OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L 5W-40 dobry wybór? [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 12:58_________________________________________________ A 4 B 5 1.8 1996r dwa miesiące temu kupiony było 48003 jest obecnie 50700 sprowadzony na oleju Fuchs 5 W 30 czas na zmianę wraz z filtrem na OLEJ MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L 5W-40 dobry wybór? mysli ewentualnie zastanawiam się pomiedzy OLEJ MOTUL SPECIFIC 505.01 5W40 5L 5W-40 który wybrać?
Kwinto69 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 moj juz 265 tys i lata az milo na jakim oleju latasz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się