Buszek Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 prawie 350tys i bez gazu, odpukac lata
seban111 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 a mi dzisaj w 2.8 z 96 roku w gazie pukło 300 000 a kupilem i zagazowałem ją jak miała 210 000 i jak narazie z silnikiem wsio ok oby tak dalej
endriuu Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Grunt to zalewać dobrym olejem i przebieg nie bedzie straszny.
REVO Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Dokładnie, przy autach w tym wieku duże znaczenie ma eskploatacja poprzednich właścicieli
olek_BB Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Na moim poprzedniej a4 ADP + LPG zrobione 560tysi, fakt klekotał już jak diesel ale nigdy mnie nie zawiódł
Dygu Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 moj ADR ma 220tys przelotu i jak narazie w silniku nic nie robilem, nigdy mnie nie zawiodl chyba to jeden z lepszych silnikow w audi
sołtys85 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 moj ADR ma 220tys przelotu i jak narazie w silniku nic nie robilem, nigdy mnie nie zawiodl chyba to jeden z lepszych silnikow w audi Wszystkie silniki beznynowe w audi są dobre oprócz 2.0.
kamilmlody Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dokładnie tak jak ktoś napisał wyżej, bardzo ważne jest jak poprzedni właściele dbali o autko. Jeśli silnik ma świeży olej, odpowiednia temperature i traktowany jest z rozsądkiem, to żywotność jest bardzo długa. Sam mam ADRa z połowy 95r, najechane ma ok 200tyś i śmiało powinien nawinąć drugie tyle. 100% bezawaryjny, oleju od wymiany do wymiany. Mam go 2 lata i ani raz wskazówka temperatury nie wysunęła się poza kreskę 90 stopni, nawet w upale w korku, zawsze trzyma tyle samo. Co ciekawe, silnik płynniej pracuje na gazie (nowa sekwencyjna instalacja) niż na benzynie i śmiało zaryzykuje stwierdzenie że ów LPG przy dobrej instalacji w żadnym stopniu nie wpływa na trwałość silnika.
Rafal-L Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 ja mialem ALT 230tysiecy. Jedyny problem to ten olej 0.5l na 3 tysiace, pozatym chodzil jak nowka wiec sam silnik mial tylko wade konstrukcyjna, dlatego mial apetyt na olej, ale nie miala ona wplywu na jego zywotnosc:)
endriuu Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 ja mialem ALT 230tysiecy. Jedyny problem to ten olej 0.5l na 3 tysiace, pozatym chodzil jak nowka wiec sam silnik mial tylko wade konstrukcyjna, dlatego mial apetyt na olej, ale nie miala ona wplywu na jego zywotnosc:) mozna zaryzykowac stwierdzenie, ze ALT ma wieksza trwalosc niz inne benzyniaki z powodu dolewek ciagle nowego oleju.
puchacz Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 ja mam 260 000 i śmiga czeka wymiana oleju i w przyszłości paska
mucha Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 W poprzednim b5 18.T AEB - 305 000. Od 185 tyś. u mnie i zamontowany gaz przy zakupie, zużycie oleju ok 1l na 10 tyś. Popychacze poklepywały jak tylko kupiłem i tak już zostało przez prawie 120 tyś. Przy 280 sprawdzałem ciśnienie, na cylindrach wyszło parami 9.8 i 9.6. Jeździ dalej w rodzinie.
Pawełek Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 ja mam 315 000km w 1.6 i silnikowo igła, z rzeczy które się psuły to tylko osprzęt- problemy z chłodzeniem etc. tylko ostatnio przygrzałem silnik i troche wywala olej uszczelką głowicy, oddałem do mechanika.
Grzelo Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 0,5 l na 3 tyś to jest malina,wady nie ma;) W instrukcji obsługi pisze że zużywanie oleju przez silnik, jest zjawiskiem normalnym i może wynosić do 1,0 l/1000 km.
lukasl Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 1.8T passat wuja który kupił to auto jak nowe 2 miesięczne z lizingu czy coś w 96 i ma przelatane 700 000 przy 550 000 założył lpg najlepsze jest to że jeździ bez wstecznego i ostatnio strasznie kopci chyba to koniec tego silnika (strasznie zniszczone to auto)
tkamicki5 Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 moja ma 240tys i chodzi jak nrazie odpukać chodzi cichutko i równiutko oleje filtry i wiadomo te sprawy sa pilnowane tylko te napinacze przy odpalaniu czasami dają znac kurde....a tak wszystko gra
zoller_ Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Mój dupowóz w książce serwisowej z roku 2008 miał nalatane 306kkm. Sądzę, że odkąd jest w Polsce auto nie jeździło zbyt wiele. Kupione z pewnej ręki w 2011r, można szacować, że ma ok 350-370kkm, wszystkie naprawy na bieżąco. Od momentu wyjazdu z fabryki auto śmigało do autoryzowanego serwisu z najmniejszą pierdołą, wszystko zrobione jak trzeba. Wydaje mi się, że posłuży jeszcze długie lata, większych awarii jak dotąd nie było. Szkoda, że po wpadnięciu w ręce Polaków skręcono licznik na 215kkm. Silnik 1.8 ARG, rok modelowy 2000.
timoti26 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 1.8 T APU 1999r 380kkm silnik nie ruszany, kompresja troche spadła i wycieki oleju z pod uszczelki pokrywy zaworów nic poważnego, auto pali na dotyk.
andrzejdos Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Maja audi z 98 a4 1,6 ahl ma przebieg 158tys. 100% gwarantowany. Silnik pracuje nie źle lecz sporo bierze oleju. Jeszcze jestem w trakcie szukania przyczyny. Mam wrażenie, że była zamulona przez poprzednika, może zapiekły się pierścienie zgarniające. Co do przebiegu benzyniaków z doświadczenia wiem, że w silnikach starszej generacji są podobne wytrzymałości silników. Oplem kadetem 1,8 E z 88 ? w 13 lat wyjeździłem 500 tys. Km w tym 300 na Lpg. Jak zakładałem gaz przy przebiegu 300 tys. Km to co niektórzy pukali się w głowę. W sumie kadet przejechał 600 tys. Km i do końca był na chodzie. W miedzy czasie wymieniłem tylko uszczelkę pod głowicą gdyż raz wyciekł mi płyn i go lekko przegrzałem. Pasek rozrządu pękał mi 3 razy . silnik DOHC bezkolizyjny wymiana paska i jazda dalej. Po przebiegu 500 tys. Olej już siorbał zdrowo. Myślę, że auto ma jeździć. W każdym z aut jakie miałem jak jazda była żwawa to silnik lepiej chodził. Małe przebiegi które jeszcze można trafić w starszych modelach w większości tylko w benzyniakach, które to nie świadczą , że silnik chodzi na 100%. W dużej mierze oprócz prawidłowego serwisu zależy od techniki jazdy poprzednika.
grom546 Opublikowano 11 Lutego 2013 Opublikowano 11 Lutego 2013 W związku z tym że czytam i zaglądam na forum to i ja się dołączę do tematu, chociaż inny model. A2 1.6 FSI na 100% oryginalny przebieg. Wypaliło się gniazdo zaworowe i ściągałem głowice, przy okazji wymiana popychaczy czyszczenie itp. Czy pomiar kompresji jest nam w stanie w 100% powiedzieć o złej lub dobrej kondycji silnika ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się