kamil1990_2006 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Pany u mnie padł auk i nie mogłem się dostać do swojej niuni, dodam jeszcze że zamek zamarzł i za huka nie mogłem przekręcić kluczyka w zamku... na szczęście dziś puściło
Perezip Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 wkur*** jakość polskiego paliwa na niektórych stacjach no ale co poradzimy
bosmaneq Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja jak na razie leje na orlenie zwykłe ON i jak na razie największy mróz to -15, świeczki grzały oczywiście trochę dłużej, 2-3s dłużej kręcił ale poradziła sobie bestia... to moja pierwsza zima z moją niunią.. a jakie dodatki lejecie do zbiorniczka? polecacie coś specjalnego aby kisiel nie zrobił się jak u kolegi wyżej ? ps. teraz przy temperaturach poniżej 0 podczas odpalania autka słysze taki 'fuk' 'puk' 'pierdnięcie' - nie wiem jak to nazwać..czy to normalne..chyba nie.. co to może być?dodam że gdy silnik rozgrzany bądź przy temp dodatnich tego odgłosu nie ma
majuDJ Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Olej Motul 8100 5W40, Borygo -35C, Diesel Gold z Statoil, nowy aku, świeczki od Beru ( kupione rok temu) i pali na dotyk nawet przy -20C, rok temu pali od strzała nawet przy -27,5C
grabson765 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Olej Motul 8100 5W40, Borygo -35C, Diesel Gold z Statoil, nowy aku, świeczki od Beru ( kupione rok temu) i pali na dotyk nawet przy -20C, rok temu pali od strzała nawet przy -27,5C borygo?
Blondi89 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 W tym roku na szczęście zero problemów (odpukać...) :> W zeszlym jak jeszcze miałam b5 to padło mi ako, falowały mi obroty, jakaś ****** urwała mi lusterko, a przy zakładaniu nowego siadła mi elektryka... no i jeszcze stłuczke miałam. Jak pech to pech
yahoo Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Mnie mega wkurza ze wnioslem juz do auta na butach i ciuchach tony sniegu i auto paruje jak zaczarowane, a niestety non stop pada snieg i nie mam nawet ochoty wszystko jakos osuszac w srodku. Narazie scierka, woreczki na wilgoc i tyle heh. Odsniezanie tez wkurza na maksa. Poza tym auto odpala bez problemu tylko wkurza mnie haczący lekko bieg numer dwa jak jest zimne auto. Poza tym daje rade z mrozem i sniegiem.
wiktorsam Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 U mnie auto pod chmurką stoi i powiem szczerze że pali lepiej niż latem , tzn i latem i zimą na dotyk, ale zimą o ułamek sekundy szybciej. Przed mrozami zalałem zamek od kierowcy specjalnym smarem, niestety zrobiłem głupotę i jak był dzień odwilży to umyłem auto na bezdotykowej i zamek złapał trochę wody, teraz muszę się z nim każdego ranka siłować, ale nie ma tragedii. Wczoraj podlałem wd40 i dzisiaj było ok, mimo mrozu -15, zobaczymy jak dalej. Uszczelki przed mrozami wszystkie posmarowałem wazelinką i nic nie przymarza. Największy problem to jednak to że nanoszę śnieg do auta, jak włączę ogrzewanie śnieg topnieje po czym para osadza się na szybach i mam pięknie zaszronione od wewnątrz :/. Dzisiaj się spieszyłem to udało mi się wydrapać tylko mały wizjer w przedniej szybie i pojechałem do pracy
Gracjan Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak ci od środka marznie to możesz miec nieszczelna nagrzewnicę.
wiktorsam Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Nagrzewnicę miałem sprawdzaną i płukaną przed zimą, jest szczelna na 100%, płynu nie ubywa. Wiem że to od śniegu na wycieraczkach, dzisiaj robię akcję pozbywania się wilgoci. A nagrzewnica to też nie jest bo jak jest bardzo duży mróz i w aucie mam wycieraczki skute lodem to nie paruje, ale jak wycieraczki zaczynają odmarzać to mam skrobanie na drugi dzień .
Tzieland Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Mi ta pogoda zaszła już za skórę, najpierw zamek się nie otwierał, tzn klamką nie szło otworzyć drzwi ale na szczęście tak jest tylko z rana, a później wszystko ładnie puszcza Dzisiaj tak samo miałem z wycieraczkami, że z rana nie chciały się ruszyć ale później wszystko tak samo puściło. Czasami (dokładniej to na szczęście tylko 2 razy jak do tej pory) również mam szron na szybach od środka ale po chwili nawiewu wszystko znika. Autko oczywiście odpala od strzała. Aku kupiony nowy rok temu. Świece bodajże 2-letnie. Paliwo Diesel Dynamic z LOTOSa
Kowi87 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Problem szronu od wewnatrz to nie nagrzewnica a wilgoć w dywanikach, Ci co mają welur to juz w ogóle, tylko wyciagać i suszyć, sposób na to taki, że trzeba pojezdzic autem na nawiewie ze 24-25st niech wszystko na szybie sie skropli, wetrzeć szyby suchą szmatą zabrać na noc dywaniki z auta wysuszyć, a z rana na bank samocód będzie miał przejsrzyste szyby bez szronu, gorzej jeśłi ma sie welur i sie go tak przemoczy ze i podłoga bedzie zawilgocona :gwizdanie: a w ori nie trudno o to bo dywanik nie zakrywa całej powierzchni wnęki na nogi :gwizdanie: wtedy to tylko garaż
lukasl Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 mi od środka marznie jak włącze na obieg w aucie zaraz mi parują szyby ale szybciej się nagrzewa autko a przy jeździe jak pada snieg i jest mniej niż -5 to wycieraczki mi zamarzają i muszę się zatrzymywać i odkuwać lud
andy_sky Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 mnie tylko wkurzają ciągle zalodzone reflektory
Skeeber Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zdrowy silnik zawsze pali bezproblemowo, moj AFN zapala bez zajakniecia - jedynie szklanki dluzej stukaja , paliwo tylko i wylacznie normalne ze stacji BLISKA
Pandzior Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 U mnie zamarzły spryskiwacze (Chyba powinny być podgrzewane) i wycieraczki z rana mają tempo żółwia.
Sysiek Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 -16, swieczki grzaly sie ok 5s pierwszy obrot walu i gada ON Verva, aku 10 letnie :gwizdanie:
wojci Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 po 4 dniach stania dziś przy -8* zapalił od razu
gizmus2006 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Oj to mój AQ troszkę zrzędzi i poniżej -10 nie chce się komunikować z silniczkiem. A przy mniejszych mrozach koło 3razu łapie ;/. Jak się dorobię i kupie w końcu ten akumulator to raczej od 1 strzała zapali ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się